WE na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

WE na 2250

Post autor: pingus »

Kod: Zaznacz cały

Duży trimen full wypas czyli: 
- 6+ w challangu trafiany 
- +1 Dispel Dice 
- 18" snajperka 
- bound z głupotą dla oddziału PL 3 

Mag 2 lvl DS Calaignor 
Mag 2 lvl DS DS 

Biegacz Hełm (+1A w szarży), HoDA, gw, sh, la 

3 * 8 Driad 
4 * 10 łuczników 

5 Wildów war banner 
5 tancerzy 
8 tancerzy muzyk champion 

5 waywatcherów
Taka rozpa wyszła z przemyśleń po DMP, jak wypada?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Prezentuje się ciekawie. Jedyne co bym zmienił to:
- 5ka WD : imo bez sensu - mają magów wozić czy co ?? zawsze można za górką skitrać
- Wildów z WB bym pod 6kę podciągnął

Aż tyle bajerów ci na drzewku potrzeba ?? Imo z doświadczenia wiem, że trafianie na 6+ to mus, a kostka to już opcjonalnie ;)
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ja bym se odpuscil snajperke i bounda...

za te punkty dopakowal wildow (6) i tancerzy (6-7?)

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Scimitar pisze:Prezentuje się ciekawie. Jedyne co bym zmienił to:
- 5ka WD : imo bez sensu - mają magów wozić czy co ?? zawsze można za górką skitrać
Dokładnie wożą magów i są najtańszym wystawialnym oddziałem jak trzeba coś poświęcić.. zazwyczaj biorę ich szóstkę. ;)
- Wildów z WB bym pod 6kę podciągnął
Rozumiem że dla FO? Można, ale czy ja wiem oni i tak dają radę, a jak giną to często w nadmiarze.
Aż tyle bajerów ci na drzewku potrzeba ?? Imo z doświadczenia wiem, że trafianie na 6+ to mus, a kostka to już opcjonalnie ;)
6+ jest musowe, kostkę wolę mieć niż nie mieć, a reszta jest dla zabawy, snajpa powinna fajnie straszyć (nie da się zescreenować przed LT), a głupotka to taki tam boundzik kolejny... wiesz jak głupio jak główny oddział głupieje, jak się nie sprawdzi to oczywiście na coś zamienie.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

zamiast spite ze snajperka/ glupota dalbym tego co dorzuca +D6 atakow z poisonem zawsze to ten jeden wound wiecej robi

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Dr Crane pisze:zamiast spite ze snajperka/ glupota dalbym tego co dorzuca +D6 atakow z poisonem zawsze to ten jeden wound wiecej robi
Właśnie problem w tym, że to mało robi, wolałbym już te strzeleckie, chodzi mi głównie o to, żeby ten drzewiec nie musiał iść do walki i zarabiał punkty kiedy sobie jeździ zieloną limuzyną.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Właśnie problem w tym, że to mało robi, wolałbym już te strzeleckie, chodzi mi głównie o to, żeby ten drzewiec nie musiał iść do walki i zarabiał punkty kiedy sobie jeździ zieloną limuzyną.
Ale jak jezdzi limuzyna to zakladam ze nie wystawiasz go na widok publiczny? Jesli jest ukryty to sam tez nie widzi i snajperka jest nie przydatna tak samo jak spite powodujacy glupote. A jak wpadnie do walki to mu tamten spite bardziej pomoze.

ODPOWIEDZ