Nowy WoCh
Moderator: JarekK
Re: Nowy WoCh
zależy które bitsy;p niektóre szczypce są za duże na przykład... ale coś idzie dobrać:)
edit.
Powiem Wam, że większych spamerów niż na forum WOC ze świecą szukać... nie było jeszcze premiery a już pobiliśmy liczbą postów podobne tematy w imperium czy vc;p
edit.
Powiem Wam, że większych spamerów niż na forum WOC ze świecą szukać... nie było jeszcze premiery a już pobiliśmy liczbą postów podobne tematy w imperium czy vc;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Blue Fire of Tzeentch (sig spell) cast on 5+, d6 str d6 hits with warpflame rule.
1: treason of tzeentch hex, cast 7+, unit must use lowest LD in the unit and cannot use IP or HYG
2: pink fire of tzeentch, DD, 8+, teardrop that moves towards target, models touched take str=d6 hits
3: bolt of change, magic missile, 8+, str=d6+4 hit with multiple wounds d3 and warpflame. penetrates ranks like a bolt thrower, no armour saves allowed.
4: glean magic, 8+ direct damage, targets a wizard within xx" caster and the target roll off and add wizard levels to score. if you win then the enemy suffers a str 3 hit with warpflame rule, loses a wizard level and forgets a random spell. you then gain that spell and its lore attribute when you cast it. if you lose the roll nothing happens.
5: tzeentches firestorm, 13+ direct damage. small template that scatters, everything hit suffers str=d6 hit with warpflame. can make it bigger, scatters more.
6: infernal gateway, 16+. as the old one but if you roll 11 or 12 for str it does 3d6 str 10 hits instead of 2d6.
warpflame = any unit that suffers a wound from a spell with this rule takes a T test. if it fails it takes d3 wounds, if it passes it gains regen 6+ for the rest of the game. if they already have regen it gains +1 to its regen.
The tzeentch lore attribute is you get a power dice for each 6 rolled when casting spells. only the wiz that got em can use em.
Zajebiście niskie castingi.... wszystko z 2-3 kostek pomijając bramke.... zasada warpflame zajebista.... glean magic? też super...
edit. no może to warflame nie takie zajebiste w przypadku czaru nr 5 przede wszystkim
edit2
Psiaki mogą brać vanguarda
1: treason of tzeentch hex, cast 7+, unit must use lowest LD in the unit and cannot use IP or HYG
2: pink fire of tzeentch, DD, 8+, teardrop that moves towards target, models touched take str=d6 hits
3: bolt of change, magic missile, 8+, str=d6+4 hit with multiple wounds d3 and warpflame. penetrates ranks like a bolt thrower, no armour saves allowed.
4: glean magic, 8+ direct damage, targets a wizard within xx" caster and the target roll off and add wizard levels to score. if you win then the enemy suffers a str 3 hit with warpflame rule, loses a wizard level and forgets a random spell. you then gain that spell and its lore attribute when you cast it. if you lose the roll nothing happens.
5: tzeentches firestorm, 13+ direct damage. small template that scatters, everything hit suffers str=d6 hit with warpflame. can make it bigger, scatters more.
6: infernal gateway, 16+. as the old one but if you roll 11 or 12 for str it does 3d6 str 10 hits instead of 2d6.
warpflame = any unit that suffers a wound from a spell with this rule takes a T test. if it fails it takes d3 wounds, if it passes it gains regen 6+ for the rest of the game. if they already have regen it gains +1 to its regen.
The tzeentch lore attribute is you get a power dice for each 6 rolled when casting spells. only the wiz that got em can use em.
Zajebiście niskie castingi.... wszystko z 2-3 kostek pomijając bramke.... zasada warpflame zajebista.... glean magic? też super...
edit. no może to warflame nie takie zajebiste w przypadku czaru nr 5 przede wszystkim
edit2
Psiaki mogą brać vanguarda
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Mocno osłabiony pociskBlue Fire of Tzeentch (sig spell) cast on 5+, d6 str d6 hits with warpflame rule.
Ciekawy czar, udupia mocno niektóre jednostki1: treason of tzeentch hex, cast 7+, unit must use lowest LD in the unit and cannot use IP or HYG
Taka salka. Cholernie losowe, ale potrafi przywalić.2: pink fire of tzeentch, DD, 8+, teardrop that moves towards target, models touched take str=d6 hits
Wygląda tak sobie. Gdyby leciało jak cannonball, byłoby super, tak jest przeciętnie.3: bolt of change, magic missile, 8+, str=d6+4 hit with multiple wounds d3 and warpflame. penetrates ranks like a bolt thrower, no armour saves allowed.
Ciekawe, aczkolwiek bardzo loswe. Może być dobre do eliminowania małych magów.4: glean magic, 8+ direct damage, targets a wizard within xx" caster and the target roll off and add wizard levels to score. if you win then the enemy suffers a str 3 hit with warpflame rule, loses a wizard level and forgets a random spell. you then gain that spell and its lore attribute when you cast it. if you lose the roll nothing happens.
Taki słabszy skaveński scorch, który scatteruje.5: tzeentches firestorm, 13+ direct damage. small template that scatters, everything hit suffers str=d6 hit with warpflame. can make it bigger, scatters more.
Mega osłabiony gateway.6: infernal gateway, 16+. as the old one but if you roll 11 or 12 for str it does 3d6 str 10 hits instead of 2d6.
Bilans: parę nowych czarów, które mogą się sprawdzić i poważne osłabienie już istnięjących. Do tego ten żałosny lore atribute, który mógłby brzmieć równie dobrze brzmieć: abomination, hydra, crypt horrors and all other op units with regeneration are immune to whole lore, except of infernal gateway
Strzelam, że ogniste jest to, co ma w nazwie słowo fireA coś jest Ogniste w Magii Tzeentcha?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Życie Ale spoko, trzeba poczekać na pełny rulling. Poza tym, wątpię żeby ludzie grali na tęczy, przy tak mocnym lorze nurglowym.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No byłoby dziwne żeby czary z ognistymi atakami zdejmującymi regenkę dawały/polepszały regenkę...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
nurgle rządzi. reszcie moja druga zielona armia ma sens.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
DP nurgla to bedzie moc :]
Z tego co pamietam atrybut nurgla byl taki, ze za kazda zadana rane na 6 dostajesz rane i tafa +1 do konca gry. Spoko to sie z tym vortexem laczy.
Z tego co pamietam atrybut nurgla byl taki, ze za kazda zadana rane na 6 dostajesz rane i tafa +1 do konca gry. Spoko to sie z tym vortexem laczy.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wygląd na to że nadszedł w ogóle cykl Nurgla. Wiecie moc papy kupy czasem maleje , czasem wzrasta do poziomy przewyższających pozostałych bogów chaosu. Wygląda na to że to ten czas.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Murmandamus pisze:wygląd na to że nadszedł w ogóle cykl Nurgla. Wiecie moc papy kupy czasem maleje , czasem wzrasta do poziomy przewyższających pozostałych bogów chaosu. Wygląda na to że to ten czas.
Tak mi sie przypomnialo
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Ktoś coś wie na temat lora lalusiów??
Tzeentch ostatnio chyba choruje. Moim zdaniem może tragedii nie ma, ale dupy nie urywa w porównaniu z Nurgle.
Glean Magic fajny, bo kradnie się atrybut dodatkowo. Spokojnie pociskałbym nawet na Lvl4 chłopaków.
Bolt spoko do bicia w monstery i MC/C od boku (mag i tak pewnie chula na dysku, więc to nie tak trudne)
Dużo zaletą jest sporo pocisków do czyszczenia śmietnika, i to co zabiera IP i HYG w sam raz na hordy slavesopodobne.
Ale +d3T i Regenka to aż się prosi o SKULLCRUCHER UNSTOPPABLE MACHINE
@Kacper
"Daemon Princes have their traditional hatreds, and are bananas, I made a 1+ 5++, S7 on the charge s4 flaming breath weapon, charmed shield, hits on 2+, 2+ ward against flaming, roll a d6 for each unsaved would on a 6 regain a wound, flying, not large target monster for under 400 points."
Daemon Prince -235
Mark of Khorne - 10 (+1 s on the turn you charge)
Sword of Striking
Charmed Shield
Dragonbane gem
Scaled skin
Flaming breath (s4 flaming breath weapon)
Soul feeder (Roll a d6 for each unsaved wound you do, on 6 you regain a wound)
Chaos Armour - 20
Daemonic Flight - 40
390 points for 5 s7 attacks on the charge at Ws9 with +1 to hit at I9
Flaming breath weapon
1+ armour!!
Blaster Banner jest MoT only
Glean Magic fajny, bo kradnie się atrybut dodatkowo. Spokojnie pociskałbym nawet na Lvl4 chłopaków.
Bolt spoko do bicia w monstery i MC/C od boku (mag i tak pewnie chula na dysku, więc to nie tak trudne)
Dużo zaletą jest sporo pocisków do czyszczenia śmietnika, i to co zabiera IP i HYG w sam raz na hordy slavesopodobne.
Ale +d3T i Regenka to aż się prosi o SKULLCRUCHER UNSTOPPABLE MACHINE
@Kacper
"Daemon Princes have their traditional hatreds, and are bananas, I made a 1+ 5++, S7 on the charge s4 flaming breath weapon, charmed shield, hits on 2+, 2+ ward against flaming, roll a d6 for each unsaved would on a 6 regain a wound, flying, not large target monster for under 400 points."
Daemon Prince -235
Mark of Khorne - 10 (+1 s on the turn you charge)
Sword of Striking
Charmed Shield
Dragonbane gem
Scaled skin
Flaming breath (s4 flaming breath weapon)
Soul feeder (Roll a d6 for each unsaved wound you do, on 6 you regain a wound)
Chaos Armour - 20
Daemonic Flight - 40
390 points for 5 s7 attacks on the charge at Ws9 with +1 to hit at I9
Flaming breath weapon
1+ armour!!
Blaster Banner jest MoT only
Ostatnio zmieniony 31 sty 2013, o 11:16 przez trikk, łącznie zmieniany 3 razy.
Release the Przemcio!
Kurde jeszcze tylko przeżyć dzisiejszy dzień i... już w sobotę będzie można zagrać na nowym AB
Macie jakieś ciekawe koncepcje na DP nurglowego?
Macie jakieś ciekawe koncepcje na DP nurglowego?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454