Żelazna Nawałnica
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1345
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Re: Żelazna Nawałnica
moim, zdaniem ten drugi lepiej wygląda, bardziej pasuje do reszty trolli
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Taka rozpe zglosilem na sobotni turniej kultu:
Chaos Lord of Tzeentch on Chaos Dragon: Biting Blade; Enchanted Shield; Talisman of Preservation @ 645.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Chaos Steed: Battle Standard; Bronze Armour of Zhrakk; Dawnstone; Favour of the Gods @ 211.0 Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch on Disc of Tzeentch: Magic Level 2; Necrotic Phylactery; Charmed Shield; Third Eye of Tzeentch; Dispel Scroll @ 225.0 Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Magic Level 2; Power Familiar @ 165.0 Pts
15 Chaos Marauders of Slaanesh: Musician; Chieftain @ 82.0 Pts
21 Chaos Warriors of Nurgle: Halberd; Shield; Standard; Musician; Banner of Rage @ 440.0 Pts
2x5 Marauder Horsemen @ 130.0 Pts
9 Chaos Knights of Slaanesh: Champion; Musician @ 400.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2598.0
Pierwotnie chcialem juz jechac imperium, ale w sumie to mam jeszcze mnostwo modeli niepomalowanych, podczas gdy do WOCu mam wszystko, a to zawsze przyjemniej jechac ladnie pomalowana armia.
Co do samej rozpy, to zlozyla sie wlasciwie sama. Jak mam mozliwosc, zawsze staram sie zabierac ze soba gada, a na 2600 wchodzi juz cakiem porzadny. BSB i ryce to taki juz moj standardzik, ze smokiem dzialaja dobrze, szkoda ze nie siedzi na nim 4ty poziom shadow.
W magii za to powrot do zrodel, 2xtecza to niezla magia za niezle punkty, no i 2x arcane i mobilne oczko tez daja rade.
Mali slaneszyci dla maga z buta, 2 fasty jako ewentualne odginaczki/cover dla rycow, plus czasami miejsce dla maga, zeby przycupnal.
Postaram sie wrzucic krotki raporcik po turnieju.
Chaos Lord of Tzeentch on Chaos Dragon: Biting Blade; Enchanted Shield; Talisman of Preservation @ 645.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Chaos Steed: Battle Standard; Bronze Armour of Zhrakk; Dawnstone; Favour of the Gods @ 211.0 Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch on Disc of Tzeentch: Magic Level 2; Necrotic Phylactery; Charmed Shield; Third Eye of Tzeentch; Dispel Scroll @ 225.0 Pts
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Magic Level 2; Power Familiar @ 165.0 Pts
15 Chaos Marauders of Slaanesh: Musician; Chieftain @ 82.0 Pts
21 Chaos Warriors of Nurgle: Halberd; Shield; Standard; Musician; Banner of Rage @ 440.0 Pts
2x5 Marauder Horsemen @ 130.0 Pts
9 Chaos Knights of Slaanesh: Champion; Musician @ 400.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2598.0
Pierwotnie chcialem juz jechac imperium, ale w sumie to mam jeszcze mnostwo modeli niepomalowanych, podczas gdy do WOCu mam wszystko, a to zawsze przyjemniej jechac ladnie pomalowana armia.
Co do samej rozpy, to zlozyla sie wlasciwie sama. Jak mam mozliwosc, zawsze staram sie zabierac ze soba gada, a na 2600 wchodzi juz cakiem porzadny. BSB i ryce to taki juz moj standardzik, ze smokiem dzialaja dobrze, szkoda ze nie siedzi na nim 4ty poziom shadow.
W magii za to powrot do zrodel, 2xtecza to niezla magia za niezle punkty, no i 2x arcane i mobilne oczko tez daja rade.
Mali slaneszyci dla maga z buta, 2 fasty jako ewentualne odginaczki/cover dla rycow, plus czasami miejsce dla maga, zeby przycupnal.
Postaram sie wrzucic krotki raporcik po turnieju.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Turniej mega zajebisty, dawno na Narbutta tylu ryjow nie widialem, brawo Kult!
Moje wyniki nie powalaja, rozpa w porownaniu do tej, ktora gralem na DMP slaba, zeby nie powiedziec zalosna, zwlaszcza przy takich pairingach.
I bitwa Grichalk i kraski na krolu, kowadle, 3 hordach, 2 armatach i klopie
Pojechalem ostro do przodu, wiec juz od 2giej klepalem sie z krolem rycami. Niestety w pierwszej stracilem shrine z dziala, a pozniej stracilem jeszcze maga dyskowca i skonczylo sie 8:12
II bitwa Guldur i znow kraski na 2 klopach, 2 zyrkach, dziale i kowadle
Smok byl w tej btwie man of the match. Rozwalil horde clansmenow, wytrzymal 2 strzaly z dziala i 2 z katapult, a na koniec jeszcze zgniotl armate. No ale nie bylbym soba, jakbym w miedzyczasie czegos nie potracil (a konkretnie to obaj magowie, fasty, slaneszyci, shrine) i skonczylo sie na remisie.
III bitwa Oczko i lesniaki z 2 herosami na orlach, 2x7 wayow, 45 lukow, 24 driady i jeszcze jakies tam pierdoly
Bylo spoko, w pierwszej turze skasowalem biegacza z asyendi's bane z bramki (pierwszy rzut na stone of rebirth i pala), pozniej shrine doszedl mi na jakims absurdalnym zasiegu do lukow, w miedzyczasie dzida utlukla mi smoka, a jezdzca 8 driad (w dwie rundy walki). Z magii skasowalem co sie dalo ze wsparcia, ryce rozwalily kowbojow i skonczylo sie na 14:6.
Moje wyniki nie powalaja, rozpa w porownaniu do tej, ktora gralem na DMP slaba, zeby nie powiedziec zalosna, zwlaszcza przy takich pairingach.
I bitwa Grichalk i kraski na krolu, kowadle, 3 hordach, 2 armatach i klopie
Pojechalem ostro do przodu, wiec juz od 2giej klepalem sie z krolem rycami. Niestety w pierwszej stracilem shrine z dziala, a pozniej stracilem jeszcze maga dyskowca i skonczylo sie 8:12
II bitwa Guldur i znow kraski na 2 klopach, 2 zyrkach, dziale i kowadle
Smok byl w tej btwie man of the match. Rozwalil horde clansmenow, wytrzymal 2 strzaly z dziala i 2 z katapult, a na koniec jeszcze zgniotl armate. No ale nie bylbym soba, jakbym w miedzyczasie czegos nie potracil (a konkretnie to obaj magowie, fasty, slaneszyci, shrine) i skonczylo sie na remisie.
III bitwa Oczko i lesniaki z 2 herosami na orlach, 2x7 wayow, 45 lukow, 24 driady i jeszcze jakies tam pierdoly
Bylo spoko, w pierwszej turze skasowalem biegacza z asyendi's bane z bramki (pierwszy rzut na stone of rebirth i pala), pozniej shrine doszedl mi na jakims absurdalnym zasiegu do lukow, w miedzyczasie dzida utlukla mi smoka, a jezdzca 8 driad (w dwie rundy walki). Z magii skasowalem co sie dalo ze wsparcia, ryce rozwalily kowbojow i skonczylo sie na 14:6.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No to juz sie pochwale, skoro i tak juz prawie wszystko wiadomo:
Daemon Prince of Nurgle: General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Daemonic Flight; Chaos Armour; Breath of Fire; Chaos Familiar; Scaly Skin; Soul Feeder; Other Trickster's Shard; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 530 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Barded Daemonic Mount: BSB; Great Weapon; Shield; Talisman of Preservation; Third Eye of Tzeentch @ 259 Pts
Sorcerer: Magic Level 1; Lore of Fire; Dispel Scroll @ 135 Pts
20 Warriors of Tzeentch: FCG; Shields; Gleaming Standard @ 375 Pts
Chaos Chariot of Slaanesh @ 115 Pts
Chaos Chariot @ 110 Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch: Standard; Musician; Ensorcelled Weapons @ 380 Pts
2x3 Skullcrushers: Ensorcelled Weapons @ 468 Pts
W poniedzialek gram z Gasiorem, wrzuce raport.
edit:
weszla tarcza na BSB, w sumie teraz jest 2397 punktow.
Daemon Prince of Nurgle: General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Daemonic Flight; Chaos Armour; Breath of Fire; Chaos Familiar; Scaly Skin; Soul Feeder; Other Trickster's Shard; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 530 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Barded Daemonic Mount: BSB; Great Weapon; Shield; Talisman of Preservation; Third Eye of Tzeentch @ 259 Pts
Sorcerer: Magic Level 1; Lore of Fire; Dispel Scroll @ 135 Pts
20 Warriors of Tzeentch: FCG; Shields; Gleaming Standard @ 375 Pts
Chaos Chariot of Slaanesh @ 115 Pts
Chaos Chariot @ 110 Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch: Standard; Musician; Ensorcelled Weapons @ 380 Pts
2x3 Skullcrushers: Ensorcelled Weapons @ 468 Pts
W poniedzialek gram z Gasiorem, wrzuce raport.
edit:
weszla tarcza na BSB, w sumie teraz jest 2397 punktow.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 19:48 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 2 razy.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Gosciu, co Ty opowiadasz, pamietasz jakim hitem w 7mej byl BSB DoChu? Ten typ jest lepszy, bo ma 3 rany i warda opor. Wystawiam tylko tego goscia przeciwko calej armii WE na 4000 punktow i wygrywamShino pisze:ja myslalem raczej o bsb z enchanted shieldem i preservsation na dysku.
Taki typo latajacy i wkruwiajaco trzymajacy niz gosc z dwurekiem.
Jak ksiadz woli, ja tam lubie miec jakis bunkier w armii. A teczowcy z tarczami za takie smieszne punkty sa super.Shino pisze:core'y chyba tez bym inaczej sie staram rozdysponowac. Zaczynajac od 3ech rydwanow
W ogole smieszy mnie to narzekanie na warriorow, ze sa tacy niby drodzy obecnie... 21 nurglowcow z tarczami, halabardami i banner of rage kosztowalo 440.
Teraz kosztowaliby 454, a ze banner of rage i tak huk daje, to przynajmniej otwieraja sie inne opcje - na poczatek sprawdze teczowcow.
Skoro juggery mają magiczne ataki to nie lepiej na Skullach dać lance? zawsze jeszcze większa siła przy szarzy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jugger ma 3 ataki, mark of khorne jest riders only.
Kminilem nad lancami, ale mimo wszystko sadze, ze rzadko bede sie tymi trojkami w cos wbijal i przepychal w jedna ture, bo jest ich troche za malo. A w kolejnych turach ten 1 punkcik sily wiecej bedzie dosyc wazny.
Malu update w rozpie powyzej, troche sie wczoraj walnalem przy liczeniu kosztu BSB, ale juz jest ok (wylecial champion z knightow i wlazla tarcza na BSB).
Kminilem nad lancami, ale mimo wszystko sadze, ze rzadko bede sie tymi trojkami w cos wbijal i przepychal w jedna ture, bo jest ich troche za malo. A w kolejnych turach ten 1 punkcik sily wiecej bedzie dosyc wazny.
Malu update w rozpie powyzej, troche sie wczoraj walnalem przy liczeniu kosztu BSB, ale juz jest ok (wylecial champion z knightow i wlazla tarcza na BSB).
Serio tak to działa? jak tak to statystycznie o 2 w ciau gry sobie podbije a starczy wiekszy farcik i wychodzi mi mark of Nurgle/Deamon Prince choose 1 ; pPrzemcio pisze:tak są kumulatywne za każdym razem rzucając 6 na atrybut dodajesz +1 T i W... do max 10
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Deamon Prince 235swieta_barbara pisze:No to juz sie pochwale, skoro i tak juz prawie wszystko wiadomo:
Daemon Prince of Nurgle: General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Daemonic Flight; Chaos Armour; Breath of Fire; Chaos Familiar; Scaly Skin; Soul Feeder; Other Trickster's Shard; Charmed Shield; Dragonbane Gem @ 530
Nurgle 10
Magic Lvl 4 140
Deamonic Flight 40
Chaos Armour 20
Breath of Fire 30
Chaos Familiar 25
Scaled Skum 20
Soul Feeder 10
Other Trickster Shard 15
Charmed Shield 5
Dragonbane Gem 5
Także coś się nie kalkuluje tu
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Fakt, 25 punktow za duzo, cos bede musial wywalic - pewnie familiara.
Dodatkowo na scrollowym magu brałbym Chalice of the Gods i Enchanted Shield. Rzucasz sobie d6 na samym początku tury. Na jedynce scroll caddy dostaje ranę, cóż życie chłoszcze. Na rezultacie 2-5 nic się nie dzieje, straciłeś 10 pkt za item, który nic nie zrobił. Ale na szóstce masz demona, darmowego marka, poza tym zachowujesz swoje graty, czyli nadal masz AS2+ i scrolla. Jak dla mnie super sprawa za 10pkt.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kurde, chalice of chaos, es i familiar whodza mi za kolejnego rycka...
Malo sie ich robi, ale zmiany chyba faktycznie bylyby na plus.
Malo sie ich robi, ale zmiany chyba faktycznie bylyby na plus.
Blasted standard na rycerzach to jest ten od siły strzelania?
Śmieszny jest.
30 kuszników DE, 60 strzałów na Guiding Eye, trafia pewnie ze 30.
z tego 5 na podwojonej sile.
25 rani na '6+', czyli 4 rany, save na 2+
5 rani na '2+', czyli 5 ran (pi razy drzwi), save na 4+
Stracisz pewnie ze 3 modele.
Bez Blasteda było 10 ran, save na 2+, poniżej 2 straconych modeli.
Teraz zobacz sobie łuczników WE na krótkim
Jest super vs. organki za to.
Śmieszny jest.
30 kuszników DE, 60 strzałów na Guiding Eye, trafia pewnie ze 30.
z tego 5 na podwojonej sile.
25 rani na '6+', czyli 4 rany, save na 2+
5 rani na '2+', czyli 5 ran (pi razy drzwi), save na 4+
Stracisz pewnie ze 3 modele.
Bez Blasteda było 10 ran, save na 2+, poniżej 2 straconych modeli.
Teraz zobacz sobie łuczników WE na krótkim
Jest super vs. organki za to.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami