openowe 2100 prawdziwa frajda bez teclisa i podobnych

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

openowe 2100 prawdziwa frajda bez teclisa i podobnych

Post autor: Ice-T »

nie pamiętam co ile koztowało ale podam zarys rozpa naprawde tylko dla klimaciarzy... hehehe

Eltharion the swordmaster

Korhil, Hunter Captain of The White Lions

Mag
JotD, Seer
konik z bardingiem

mag
Seer, SW, Chan.
konik z bardingiem

3x 5 silver helms

4x bolec orkiestra

17 Swordmasters of Hoeth
z BoS

17 White Lions
Warbanner

gralem przeciw bretoni kuzyna więc rydwanow nie bralem ani orłów i innego badziewia (czysty fun)... on miał Green Knighta no comment :D

..::Maciej::..
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Avatar :) GD

Post autor: ..::Maciej::.. »

No nie wiem...
ja bymn nie dawał 17 piechoty...

może lepiej mieć jedną 15 i jedną 20?
pozdro

tak to 4fun!

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

17+2+1 = 20. Ma 2x20. :)

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Rospa fajna,bardzo 4funowa,ja osobiście bym inaczej poskładał magów

Szkoda że dużo się nią nie zdziała,kloc swordów,kloc lionów,mega fuks jedynym ratunkiem

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Lith Dokladnie

ogólnie to rozpa dawała radę szczególnie podoba mi się to że eltarion może przemieszczać się w walce wystawiasz się na szarżę używaż stylu że trafia do ciebie na 6 potem może zabijesz mu jednego zdajesz stubboarn na 10 w następnej turze przemieszczasz sie na tył lancy i klockiem atakujesz pięknie od przodu... bardzo sie miło grało ciekawe rozwązania się nasuwały dzięki możliwością bohaterów (żadko gram openy to chyba 4 jaki gralem... może nowa edycja pozwoli używać specjalnych cherosów jak normalnych... kto wie...)

ODPOWIEDZ