Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: Karli »

Dobra, koleś zabrał się chyba z motyką na słońce z tym spolszczeniem. Jak zrobi to uwierzę.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Spolszczenie jest robione od...sam nie pamiętam od kiedy i nie wiadomo czy i kiedy powstanie.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Erm... tak jakby częściowo już powstało. :P

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Czyli, że jeszcze nie jest skończone.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

Jak widac majac wystarczająco duzo i samozaparcia mozna ruszyc z motyką na slonce i to skutecznie :)

Link do częściowego spolszczenia:

http://chomikuj.pl/kulka189/Spolszczeni ... _Warhammer

Instalacja:
1. Koniecznie zrobic kopię katalogu text z moda i trzymać ją gdzieś osobno.
2. Wkleić do: SEGA / Medieval II Total War / mods / Rage_of_dark_Gods / data / text

-Przetłumaczonych jest 19 plików, które ułatwiają znacząco rozgrywkę w tym misje, dyplomacja itp.
-Opisy frakcji obecnie są ogólnikowe, aby dać zarys frakcji. Później zostaną zmienione.
-Nazwy budynków, jednostek, przedmiotów, cytatów i historii są obecnie tłumaczone. Stopniowo będą dodawane.

Jeśli ktoś korzystający z obecnej wersji zauważy błąd proszę śmiało pisać tu http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=368&t=8903 lub w tym temacie


Ismael- ciesze się ze pomogłem :)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Mi nie trzeba tego tłumaczyć. Rok temu przy 1.5 szlak mnie trafiał gdy walczyłem z tłumaczeniem z ros na ang. I chyba dlatego jeszcze nie wróciłem do grania w ten mod. Za dużo mnie to kosztowało czasu i samozaparcia.


Ile osób się za to wzięło?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

Też mam teraz problem z unspecified error przy custom battles. Ostatnio tak poprostu wywiało mi wszystkie pliki z CoWem i co ciekawe wszystko co miałem na kompie powiązane z Warhammerem (army builder np. tak sobie zniknął). Musiałem jeszcze raz instalować. Może ma coś źle z patchem. Mam go tak: mods/Rage_of_dark_Gods i tu go rozpakowałem ale jest tylko folder Call_of_Warhammer i co to już tyle? Próbowałem różne rozdzielczości i słabsze ustawienia grafiki, ale z tego co pamiętam to ostatnio ustawiłem sobie wszystko na maxa i 1920x1080, a teraz mi proponuje jakies 1240.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Say what?? :shock: :shock: :shock:


Jeszcze o czymś takim nie słyszałem wcześniej. Może jakiegoś robala masz? #-o
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Ile się czeka na aktywację konta na tamtym forum, co jest tworzone tłumaczenie CoW-a???

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

TWCenter czy totalwar.org.pl?

W obu przypadkach nie ma czekania (a przynajmniej nie pamiętam, żebym czekał dłużej niż na innych forach).
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Totalwar.org.pl.
Jak nie ma jak jest? Zarejestrowałem się i dostałem informację, że trzeba czekać na aktywację przez admina, no i czekam już tydzień. :/

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

W takim razie czekaj cierpliwie :wink:
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Ech... chciałem się tam zgłosić do pomocy w tłumaczeniu, ale widzę, że nie będzie mi to dane. :/

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Pewnie to już zrobiłeś ale i tak zapytam. Sprawdzałeś swój spam? Bo jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby przez tydzień się nie odezwali. Może pomarli czy cuś :?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Ba, oczywiście, że sprawdzałem. Co więcej, od razu po rejestracji dostałem do normalnego folderu potwierdzenie rejestracji i w niej informację, że teraz admin powinien aktywować.
Czyli chyba pomarli. :/
Lipa.
Chyba żeby ktoś w ich temacie technicznym zwrócił uwagę na ten problem. :)

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

Cylindryk, wysłałem Ci namiary na gg do kolesia od tłumaczenia.

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

da radę jakoś wejść za Góry Szare do Lasu Lorien (lewy dolny róg mapy)
próbuję jakiś kodów konsoli ale nic nie działa

Morok

Post autor: Morok »

można grać Ogrami?

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

Jako frakcja nie są dostępne, ale można zrekrutować ich jako najemników, albo grając Chaosem.
Obrazek

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Tak z ciekawości - nie pojawiła się jakaś nowsza wersja? Bo ja wiem... nerfiąca Ogry i Trolle? Bo kurde, nawet moi Warriorzy z Halabardami mają problemy z przebiciem się przez nich, i to przy przewadze 10 do 1... :/

ODPOWIEDZ