Jesień w Athel Loren
Re: Jesień w Athel Loren
Wczoraj Bitwa z Maćkiem.
Ogry
Duzy mag na ogrzej, Firebeli (czy jak mu tam) 1lvl, BSB
5 i 1 Murfangów, 2x10 gnoblarów, 3 pieski, 3 buli, 8-9 ironow, 4 maneater'ów 2x dwurak 2x dodakowa broń, działo
Zagralismy na 4 mapce z Bazyliszka.
W pierszej rundzie z magii, strzelania i DT przy marszu redukuje 5 hipciów do 2 z 4 ranemi.
Na lewej flance Maciek napiera 2 czystych hipciów, na srodku Hipcie idą max do przodu aby zionąć wo WW z Magiem (mag poszedł do nich, żeby rzucic 2d6 s4) naszczeście +2T sprawia, że nikt nie spada i dziąło nie ma jak zdjąć maga (glupia akcja, już wiecej takich nie będe robił). Ironi schowani za tą 2 murfangów. Na prawej 3 bule i 2 pieski obchodzą mnie za obeliskiem, za któeym jest 4 treekinów i mały biegacz. Z drugiej srony Obelisku idzie BSB, Firebeli i 4 maneater'ów.
W drugiej rundzie na lewej zastawiam się driadami przed 2 hipciów, driadka z boku czeka na blok w następnej turze 15 GG wbija im na bliski 1 ranę. Na środku mag wraca do dużych łuków, 5 WW blokuje 2 murfangi (w lesie), na prawej orzeł blokuje maneate'ów. Z 36 strzał i 5 lorada zadaje 1 rane na murfangach (zemsta za pierwsza rundę). Z prawej piesek zdaje LD na 4 przez co nie zabijam go z bounda z driadki, na szczęście 5 WW zabija drugiego i 3 buli ucieka za plansze.
Trzecia tura
Driadki z +2T ustały szarże, w środku murfang zabija całą 5 WW i wbija się w oddział z Magiem, z prawej zadaję kilka ran na Maneaterach i bohaterach z korzonków i WW, w sumie chyba 4.
Czwarta
Driady niestety uciekają, nie ustały breaka na 7 (BSB nie miał jak dojść bo sam był w kombacie) ale zabijają 1 murfanga, na środku GG z +4T ustali szarże i stracili tylko 1 sami zadali 1 rane, co mogłoby ściągnąć Hipcia, ale miał sztandar z zionięciem, który w szarży daje przeżuty wszystkich 1. W drugiej rundzie po reformie wklepuje ą jedną rane co powoduje panikę na Ironach i ich ucieczkę. 10 GG zabija jedne gnoblary, drugie zabija lord. Z prawej Treekiny dostają breaka od Maneater'ów na -1 i uciekają za stół.
Piąta
Łucznicy odstrzeliwują ostatniego murfanga (tego z lewej) i zabijają 2 Ironów, niestety z prawej Drzewko ze średniego fireball'a dostaje 2 rany a z działa 5 wiec spada, biegać uciekł gdzieś daleko (zebrał się w 6 turze), WW męczą ich dalej w sumie zostało ich BSB na jednej ranie Firebeli na 1 ranie i 5 ran na Maneater'ach
Szósta
Wszystkim czym mogę strzelam w Maneate'ów, zostaje 1 na jednej ranie i BSB na jednej.
Driadke poświęcam, żeby Ironi nie wpadli w duże łuki z magiem i BSB
Sporo potraciłem w 5 i 6 turze, spokojnie mogło być 12-13 dla mnie, wyszło 10-10 1103-1100
Maciek miał pecha do kości w 1 turze, nadrobił w 2 i ja nadrobiłem nie zdająć chyba 7 z 9 liderem na 7-9
Fajna bitwa, oby więcej takich.
Ogry
Duzy mag na ogrzej, Firebeli (czy jak mu tam) 1lvl, BSB
5 i 1 Murfangów, 2x10 gnoblarów, 3 pieski, 3 buli, 8-9 ironow, 4 maneater'ów 2x dwurak 2x dodakowa broń, działo
Zagralismy na 4 mapce z Bazyliszka.
W pierszej rundzie z magii, strzelania i DT przy marszu redukuje 5 hipciów do 2 z 4 ranemi.
Na lewej flance Maciek napiera 2 czystych hipciów, na srodku Hipcie idą max do przodu aby zionąć wo WW z Magiem (mag poszedł do nich, żeby rzucic 2d6 s4) naszczeście +2T sprawia, że nikt nie spada i dziąło nie ma jak zdjąć maga (glupia akcja, już wiecej takich nie będe robił). Ironi schowani za tą 2 murfangów. Na prawej 3 bule i 2 pieski obchodzą mnie za obeliskiem, za któeym jest 4 treekinów i mały biegacz. Z drugiej srony Obelisku idzie BSB, Firebeli i 4 maneater'ów.
W drugiej rundzie na lewej zastawiam się driadami przed 2 hipciów, driadka z boku czeka na blok w następnej turze 15 GG wbija im na bliski 1 ranę. Na środku mag wraca do dużych łuków, 5 WW blokuje 2 murfangi (w lesie), na prawej orzeł blokuje maneate'ów. Z 36 strzał i 5 lorada zadaje 1 rane na murfangach (zemsta za pierwsza rundę). Z prawej piesek zdaje LD na 4 przez co nie zabijam go z bounda z driadki, na szczęście 5 WW zabija drugiego i 3 buli ucieka za plansze.
Trzecia tura
Driadki z +2T ustały szarże, w środku murfang zabija całą 5 WW i wbija się w oddział z Magiem, z prawej zadaję kilka ran na Maneaterach i bohaterach z korzonków i WW, w sumie chyba 4.
Czwarta
Driady niestety uciekają, nie ustały breaka na 7 (BSB nie miał jak dojść bo sam był w kombacie) ale zabijają 1 murfanga, na środku GG z +4T ustali szarże i stracili tylko 1 sami zadali 1 rane, co mogłoby ściągnąć Hipcia, ale miał sztandar z zionięciem, który w szarży daje przeżuty wszystkich 1. W drugiej rundzie po reformie wklepuje ą jedną rane co powoduje panikę na Ironach i ich ucieczkę. 10 GG zabija jedne gnoblary, drugie zabija lord. Z prawej Treekiny dostają breaka od Maneater'ów na -1 i uciekają za stół.
Piąta
Łucznicy odstrzeliwują ostatniego murfanga (tego z lewej) i zabijają 2 Ironów, niestety z prawej Drzewko ze średniego fireball'a dostaje 2 rany a z działa 5 wiec spada, biegać uciekł gdzieś daleko (zebrał się w 6 turze), WW męczą ich dalej w sumie zostało ich BSB na jednej ranie Firebeli na 1 ranie i 5 ran na Maneater'ach
Szósta
Wszystkim czym mogę strzelam w Maneate'ów, zostaje 1 na jednej ranie i BSB na jednej.
Driadke poświęcam, żeby Ironi nie wpadli w duże łuki z magiem i BSB
Sporo potraciłem w 5 i 6 turze, spokojnie mogło być 12-13 dla mnie, wyszło 10-10 1103-1100
Maciek miał pecha do kości w 1 turze, nadrobił w 2 i ja nadrobiłem nie zdająć chyba 7 z 9 liderem na 7-9
Fajna bitwa, oby więcej takich.
1600 - Styczniowa masakra Ciupaga;
Rozpa
Alter Noble @ 148.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth
Dragonhelm
Noble @ 122.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow
Spellsinger @ 130.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Ruby Ring of Ruin
Sceptre of Stability
14 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
1 Lord's Bowman
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 63
Total Army Cost: 1599.0
Pierwsza Bitwa
Panterq TK
Prince, 2x liche, 2x luki, 5 kawy w skaucie, 4 rydwany, gwardia, 2x klopa, kasket
Panter nie miał gdzie schować herofanty, stała w lukach, w gwardi lich i ksiaze.
W pierwszej rundzie odstrzelilem 1 luki hierofanta dostal rane, cała armia poszła do przodu, gwardia podeszla pod domek, jedne luki uciekly od klopki, hierofanta przeszedł do drugich luków, z magi i strzelania społowił mi drugie luki
W drugiej biegasz wbija się w gwardie, orły przelatuja na tyly, uciekajace luki się zbieraja. ani z mojej ani ze strony Pantera nic ważnego się nie stało.
Trzecia, orzeł zjada jedna klope driady zjadaja fasta, drugi orzel zjada hierofante, treemen dochodzi do biegacza.
W czwartej ginie ksiaze, drugi mag i moj biegacz, Panter poddaje gre, gdy zostaje mu kaskiet przed którym stoja driady.
Ja straciłem biegacza, zdobyłem 1725pkt
20-0
Druga Bitwa
Syraf VC
2x mag, 2x psy, bat swarm, baza duchów, 10 hexwraithy, warghulf, Terrorgeist, zombi, ghule
Pierwsza. Driady, drzewo, orly i biegacz podeszli do przodu, luki bezpiecznie strzelaly.
Druga. Syraf żle ustawił się zombiakami i na 9 wpadałem biegaczem, rzuciłem 10, spadł generał, potem popełnił drugi błąd, z pogoni za biegaczem, który uciekł wbił się zlockiem z drugim magiem w driady stracił w 3 rundzie maga, w 4 rundzie poddał się po tym jak został mu tylko warghulf.
Straciłem biegacza
Zdobyłem 1750 pkt
20-0
Trzecia Bitwa
Charki O’n’G
Klopa, 2x doom, night goblin shaman, orc generał, orc na dziku, goblin BSB, herd 15+16, 2x 20 nocników z 2 fanolami, savage, 2x orkowy rydwan
Pierwsza
Ze strzelania orzeł dostaje rane, Ja podchodze wszystkim do przodu. Sciągam jeden rydwan GG’ami
Druga
Spada jeden orzeł, drzewo dostaje 3 rany i wystawiam się pod nos savag’y wyciagajac fanoli w las. GG sciagaja kilka pomidorów.
Trzecia
Savage z bohaterami powstrzymóją się przed szarżą, ale strzelanie nic nie robi, biegacz mija kowboja i ustawia się na szarże an doom’a, siącama jeszcze kilka pomidorów, drzewo wpada w savage i dostaje 2 rany.
Czwarta
Dzik sciąga mi jedne driady, oddział nocników blokuje biegacza aby nie wpadł w doom’a, tu charki popełnia błąd, bo ustawia ich w lesie. Drzewo sciąga generała i frenzy z orców.
W mojej draiady break’uja rydwan, ale nie doganiaja, lucznicy panikuja nocniki, driady zastawiaja pomidory. I najlepsza akcja biegacz goinie od 6 atakow nocników, co sprawia, że te odwracają się w zjadają driady od boku (te które goniły rydwan).
Piąta
Dzik szarżuje na 10 luczników wcześniej zdając 10 Sv i grzęźnie, drzewo break’uje savage, z paniki uniekaja nocniki.. W mojej drzewo zjada dzikusów, rydwan ucieka za stół. Driady zjadaja pomidory i nocniki stają przed doom’em.
Szósta
Spada drzewo, doom, ja szarżuje GG z magiem i BSB na bok dzika, z drugiej strony 12GG ze sztandarem też na bok. Zdaje break’a an -3.
Ja trace: orły, biegacza, 2x driady, drzewo
Charki’emu zostaje kowboj, klopa, doom i nocniki
15:5
I pierwsze miejsce, 5pkt przewagi nad drugim miejscem, dobry zadatek do 3x turniejowej ligi.
Rozpa
Alter Noble @ 148.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth
Dragonhelm
Noble @ 122.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow
Spellsinger @ 130.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Ruby Ring of Ruin
Sceptre of Stability
14 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
1 Lord's Bowman
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 63
Total Army Cost: 1599.0
Pierwsza Bitwa
Panterq TK
Prince, 2x liche, 2x luki, 5 kawy w skaucie, 4 rydwany, gwardia, 2x klopa, kasket
Panter nie miał gdzie schować herofanty, stała w lukach, w gwardi lich i ksiaze.
W pierwszej rundzie odstrzelilem 1 luki hierofanta dostal rane, cała armia poszła do przodu, gwardia podeszla pod domek, jedne luki uciekly od klopki, hierofanta przeszedł do drugich luków, z magi i strzelania społowił mi drugie luki
W drugiej biegasz wbija się w gwardie, orły przelatuja na tyly, uciekajace luki się zbieraja. ani z mojej ani ze strony Pantera nic ważnego się nie stało.
Trzecia, orzeł zjada jedna klope driady zjadaja fasta, drugi orzel zjada hierofante, treemen dochodzi do biegacza.
W czwartej ginie ksiaze, drugi mag i moj biegacz, Panter poddaje gre, gdy zostaje mu kaskiet przed którym stoja driady.
Ja straciłem biegacza, zdobyłem 1725pkt
20-0
Druga Bitwa
Syraf VC
2x mag, 2x psy, bat swarm, baza duchów, 10 hexwraithy, warghulf, Terrorgeist, zombi, ghule
Pierwsza. Driady, drzewo, orly i biegacz podeszli do przodu, luki bezpiecznie strzelaly.
Druga. Syraf żle ustawił się zombiakami i na 9 wpadałem biegaczem, rzuciłem 10, spadł generał, potem popełnił drugi błąd, z pogoni za biegaczem, który uciekł wbił się zlockiem z drugim magiem w driady stracił w 3 rundzie maga, w 4 rundzie poddał się po tym jak został mu tylko warghulf.
Straciłem biegacza
Zdobyłem 1750 pkt
20-0
Trzecia Bitwa
Charki O’n’G
Klopa, 2x doom, night goblin shaman, orc generał, orc na dziku, goblin BSB, herd 15+16, 2x 20 nocników z 2 fanolami, savage, 2x orkowy rydwan
Pierwsza
Ze strzelania orzeł dostaje rane, Ja podchodze wszystkim do przodu. Sciągam jeden rydwan GG’ami
Druga
Spada jeden orzeł, drzewo dostaje 3 rany i wystawiam się pod nos savag’y wyciagajac fanoli w las. GG sciagaja kilka pomidorów.
Trzecia
Savage z bohaterami powstrzymóją się przed szarżą, ale strzelanie nic nie robi, biegacz mija kowboja i ustawia się na szarże an doom’a, siącama jeszcze kilka pomidorów, drzewo wpada w savage i dostaje 2 rany.
Czwarta
Dzik sciąga mi jedne driady, oddział nocników blokuje biegacza aby nie wpadł w doom’a, tu charki popełnia błąd, bo ustawia ich w lesie. Drzewo sciąga generała i frenzy z orców.
W mojej draiady break’uja rydwan, ale nie doganiaja, lucznicy panikuja nocniki, driady zastawiaja pomidory. I najlepsza akcja biegacz goinie od 6 atakow nocników, co sprawia, że te odwracają się w zjadają driady od boku (te które goniły rydwan).
Piąta
Dzik szarżuje na 10 luczników wcześniej zdając 10 Sv i grzęźnie, drzewo break’uje savage, z paniki uniekaja nocniki.. W mojej drzewo zjada dzikusów, rydwan ucieka za stół. Driady zjadaja pomidory i nocniki stają przed doom’em.
Szósta
Spada drzewo, doom, ja szarżuje GG z magiem i BSB na bok dzika, z drugiej strony 12GG ze sztandarem też na bok. Zdaje break’a an -3.
Ja trace: orły, biegacza, 2x driady, drzewo
Charki’emu zostaje kowboj, klopa, doom i nocniki
15:5
I pierwsze miejsce, 5pkt przewagi nad drugim miejscem, dobry zadatek do 3x turniejowej ligi.
Graty wygranej
Miałes troche szczęścia. Poczawszy od paringów na samych grach kończąc ;d, ale inaczej nie da sie osiagac dobrych wynikow ta armią. jeszcze raz graty!
Miałes troche szczęścia. Poczawszy od paringów na samych grach kończąc ;d, ale inaczej nie da sie osiagac dobrych wynikow ta armią. jeszcze raz graty!
xYz
W końcu dojrzałem do nobla na orle, Gremlin pewnie stwierdzi, że w kńcu zaczynam pożądnie myśleć, ale jak zobaczy reszte rozpiski to dalej uzna, że źle ;P
Tak więc nowe Euro w moim wydaniu:
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Enchanted Shield [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 136.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
3 Treekin @ 195.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2596.0
Zasanawiam się nad:
1) Wardem na noblu, albo 2+ na ostatniej, albo 3+ od niemagicznych, narazie zostaje 2+ ale zobaczymy jak się będzie spisywał.
2) Treekin'y czy nie zastąpić magiem 2lvl DS, Pierścionek + 2 GG, tylko wtedy nie mam nic po za 2x driady a o chyba słaba opcja.
Tak więc nowe Euro w moim wydaniu:
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Enchanted Shield [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 136.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
3 Treekin @ 195.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2596.0
Zasanawiam się nad:
1) Wardem na noblu, albo 2+ na ostatniej, albo 3+ od niemagicznych, narazie zostaje 2+ ale zobaczymy jak się będzie spisywał.
2) Treekin'y czy nie zastąpić magiem 2lvl DS, Pierścionek + 2 GG, tylko wtedy nie mam nic po za 2x driady a o chyba słaba opcja.
Nie powiem, że źle . Jedynie, że nie do końca przemyślałeś pewne sprawy:Dydu pisze:Gremlin pewnie stwierdzi, że w kńcu zaczynam pożądnie myśleć, ale jak zobaczy reszte rozpiski to dalej uzna, że źle
1.
Alter jak sam wiesz to strata punktów
Glamourweave na nim - jedno słowo: DEATH. Wyciagnij wnioski sobie sam.
2.
Wand przy dużym magu jest tak potrzebny jak psu drugi ogon, kiedy nie masz żadnych dodatkowych kostek, a liczyć na to że przeciwnik bedzie rzucał cały czas X+1 na wiatry, nie mając innych fajnych dodających kości zabawek IMO nie jest dobrym pomysłem - konkludując: scroll. Life! - ja się przekonałem.
3.
Noblem na orle nie wylecisz na maszynki z tym wardem , a bsb u Ciebie jakis taki kosztowny sie zrobił.
4. Treekiny... więcej dodawać nie trzeba.
xYz
1) Alera utrzymać poza zasięgiem snajperek nie jest ciężko, zwłaszcza, że najważniejszy jest pzeciwko tym armią, które nie grają na snajperach.
2) może fakycznie wymienić kij na DS i pierścionek, starczy jeszcze na chempiona w 12 luków
3) Z drugiej strony z 3+ nie wysawi się na magiczne, kwestia potestowania co lepsze.
4) treekiny mialy bc w liczbie 6 ale jak widac nie dozyly , fajnie mi sie nimi gra, ale zobaczymy co i jak z nimi.
2) może fakycznie wymienić kij na DS i pierścionek, starczy jeszcze na chempiona w 12 luków
3) Z drugiej strony z 3+ nie wysawi się na magiczne, kwestia potestowania co lepsze.
4) treekiny mialy bc w liczbie 6 ale jak widac nie dozyly , fajnie mi sie nimi gra, ale zobaczymy co i jak z nimi.
Drużynówka Oświęcim:
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Enchanted Shield [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
DS [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
RRoR [25]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 136.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Muzyk, Champio
13 Glade Guard @ 162.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2600.0
Grałem w team'ie z Butanem (VC na terogeju i 9 hex'ów), Panterq (Dwarfy na turbo defensie).
Pierwsza Bitwa
SS Qc'a (HE, DE, Lizaki, oba elfy na smoach)
Wystawiliśmy VC oni Lizaki, Lizaki wzięły popełniliśmy błąd bo VC wzięły HE a ja dostałem DE, powinno być odwrotnie.
Qc wystawił wszystko na prawej flance, ja naprzeciwko w linii. Bitwa bez historii, ja strzelam Qc podchodzi lekko.
Smok zjadł 10 WW (bedąc na 1 ranie, lord na 2) po czym sam zginął. Ja popełniłem błąd i odwracając się 20 łuków z magiem i BSB na hydrę wystawiłem się na szarżę pegazisty na 19", co zaowocowało stratą 1000 pkt. bo dostałem hydrę na plecy. Finalnie:
Qc została hydra na 2 ranach, 3 cok'i z 10 i 4 DR
Mi Lord biegach, jedne WW, 10 GG, 8 Driad
12:8, Panterq 6:14, Butan 0:20 (miał straszne rzuty)
Druga Bitwa
Lords of Steel Oświęcim ( Rogal WoCH , Bott EMP , Olo OK )
Wystawiliśmy mnie, oni EMP
Ja wziąłem OK, Emp dobrało krasie, Woch vs VC
Bitwa jedna z gorszych jakie grałem, przeciwnik nie do końca znał zasady, prawie wszystko co robiłem to w jego oczach były wały (ruch orła mierzony środek przed ruchem do środka po ruchu to w jego oczach wał, niechlujnie dostawiał się do kombatów, a potem miał pretensje, że z overrun'ów nie pozwalam mu wpaść w moje jednostki stojące 3" obok jego prawidłowej lini overrun'a. Orzeł specjalnie blokujący kloc irongut'ów przed szarża w łuki, według niego ich nie blokuje, jak mówię, że nie może w nich szarżować i żeby mi pokazał jak chce to zrobić to wziął przekręcił ich względem środka oddziału i mówi, że tak, na co ja mu cofam klocek i mówię, że musi względem rogu się kręcić, to że ja wałuję bo ten klocek stał tak, że go orzeł nie blokował, zwałowałem go bo mu przed strzałem z działa nie powiedziałem, że biegacz w 3" od łuków ma LOS na 4+). Ogólnie wyzywał mnie od wałkarzy i powiedział, że gdyby był wypity to by mi wpierdolił.
Oby jak najmniej takich graczy
11:9, Panterq 16:4, Butan 20:0
Trzecia Bitwa
Red Scorpion ( Szczur WoCh , Belial ChD , Nathan Sk )
Mieliśmy zagwozdkę kogo wystawić, ja chciałem siebie i wziąć Skavy, ale finalnie wystawiliśmy VC bo Stwierdziliśmy, że będą chcieli uniknąć Skavenami niewygodnych paringów (mnie i Dwarf'ów), wystawili ChD.
WE vs ChD, Dwarfy vs Skavy, WoCh vs VC
Moja pierwsza bitwa z ChD,(Khad'i Iron Demon, Death, Helena, 2x gwardia, duzy mag haszut, mały fire, BSB)
ChD zaczęły Khada i Iron d przodu, ja ze strzelania wbiłem 2 rany na khadi'u. W rugiej Khadai zjada 15 GG i wybiega za stół, ja podstawiam kolesia na orle tak, żeby po powrocie dostał szarże, Iron dostaje orła na bok ale orzeł ginie od ataków załogi. Mag lord rzuca DoD na mój kloc z bohaterami na ifce, efekt - d3 lvl, przerzut na 3 i wsysa go, helena zjada załogantów więc jest ok. Reszta to już tylko moje strzelanie do gwardii i driady zjadające death'a. Poza jedną akcją wartą 1000pkt. po moim flee (oddzia GG z bohaterami) na szarże Irona nie zdaję redirecta i pali na 6" tuż przed moją 10 GG. Ustawiam tych GG tak, aby Iron nie mógł szarżować w kloc z magami (odległość miedzy kantem jego podstawki a moimi GG, mierzyłem żeby była mniejsza niż jego szerokość, a miałem sporo zapasu ruchu) Belial mówi, że szarżuje w kloc z magami ja, że nie może bo go blokuje i to mierzyłem przy ustawianiu (nie potrzebnie robiłem to na milimetry) finalnie skończyło się tak, że Belial przy mierzeniu lekko zahaczył Irona a ja wiedząc, że i tak wygraliśmy nie chciałem się kłócić to to puściłem. Nauka na przyszłość ustalać takie rzeczy z przeciwnikiem przy ustawianiu.
Przeżył Khadai na 1 ranie w walce z moim kowbojem na orle na ostatniej ranie (zdałem z 15 WSv na 2+, ale gdybym nie akcja z magiem to bym sobie go wyleczył z atrybutu). Iron, mała gwardia, 1 model z dużej, helena, BSB, mały mag na 1 ranie, 1 koleś na wilku.
Mi zostało połowa WW, Lord biegacz, 2x10 G, 15 GG, Driady, Kowboj
7:13, Panterq i Butan po 20:0
Finalnie wyszło 2 miejsce, dzięki Butan i Panterq.
Rozpiska całkiem fajna, jestem ciekaw jak by poszło z imperium/Wochem. parę moich błędów spowodowało, że tylko 30 pkt, a spokojnie mogło być 40-45.itt
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Enchanted Shield [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
DS [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
RRoR [25]
Noble @ 178.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 136.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Muzyk, Champio
13 Glade Guard @ 162.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2600.0
Grałem w team'ie z Butanem (VC na terogeju i 9 hex'ów), Panterq (Dwarfy na turbo defensie).
Pierwsza Bitwa
SS Qc'a (HE, DE, Lizaki, oba elfy na smoach)
Wystawiliśmy VC oni Lizaki, Lizaki wzięły popełniliśmy błąd bo VC wzięły HE a ja dostałem DE, powinno być odwrotnie.
Qc wystawił wszystko na prawej flance, ja naprzeciwko w linii. Bitwa bez historii, ja strzelam Qc podchodzi lekko.
Smok zjadł 10 WW (bedąc na 1 ranie, lord na 2) po czym sam zginął. Ja popełniłem błąd i odwracając się 20 łuków z magiem i BSB na hydrę wystawiłem się na szarżę pegazisty na 19", co zaowocowało stratą 1000 pkt. bo dostałem hydrę na plecy. Finalnie:
Qc została hydra na 2 ranach, 3 cok'i z 10 i 4 DR
Mi Lord biegach, jedne WW, 10 GG, 8 Driad
12:8, Panterq 6:14, Butan 0:20 (miał straszne rzuty)
Druga Bitwa
Lords of Steel Oświęcim ( Rogal WoCH , Bott EMP , Olo OK )
Wystawiliśmy mnie, oni EMP
Ja wziąłem OK, Emp dobrało krasie, Woch vs VC
Bitwa jedna z gorszych jakie grałem, przeciwnik nie do końca znał zasady, prawie wszystko co robiłem to w jego oczach były wały (ruch orła mierzony środek przed ruchem do środka po ruchu to w jego oczach wał, niechlujnie dostawiał się do kombatów, a potem miał pretensje, że z overrun'ów nie pozwalam mu wpaść w moje jednostki stojące 3" obok jego prawidłowej lini overrun'a. Orzeł specjalnie blokujący kloc irongut'ów przed szarża w łuki, według niego ich nie blokuje, jak mówię, że nie może w nich szarżować i żeby mi pokazał jak chce to zrobić to wziął przekręcił ich względem środka oddziału i mówi, że tak, na co ja mu cofam klocek i mówię, że musi względem rogu się kręcić, to że ja wałuję bo ten klocek stał tak, że go orzeł nie blokował, zwałowałem go bo mu przed strzałem z działa nie powiedziałem, że biegacz w 3" od łuków ma LOS na 4+). Ogólnie wyzywał mnie od wałkarzy i powiedział, że gdyby był wypity to by mi wpierdolił.
Oby jak najmniej takich graczy
11:9, Panterq 16:4, Butan 20:0
Trzecia Bitwa
Red Scorpion ( Szczur WoCh , Belial ChD , Nathan Sk )
Mieliśmy zagwozdkę kogo wystawić, ja chciałem siebie i wziąć Skavy, ale finalnie wystawiliśmy VC bo Stwierdziliśmy, że będą chcieli uniknąć Skavenami niewygodnych paringów (mnie i Dwarf'ów), wystawili ChD.
WE vs ChD, Dwarfy vs Skavy, WoCh vs VC
Moja pierwsza bitwa z ChD,(Khad'i Iron Demon, Death, Helena, 2x gwardia, duzy mag haszut, mały fire, BSB)
ChD zaczęły Khada i Iron d przodu, ja ze strzelania wbiłem 2 rany na khadi'u. W rugiej Khadai zjada 15 GG i wybiega za stół, ja podstawiam kolesia na orle tak, żeby po powrocie dostał szarże, Iron dostaje orła na bok ale orzeł ginie od ataków załogi. Mag lord rzuca DoD na mój kloc z bohaterami na ifce, efekt - d3 lvl, przerzut na 3 i wsysa go, helena zjada załogantów więc jest ok. Reszta to już tylko moje strzelanie do gwardii i driady zjadające death'a. Poza jedną akcją wartą 1000pkt. po moim flee (oddzia GG z bohaterami) na szarże Irona nie zdaję redirecta i pali na 6" tuż przed moją 10 GG. Ustawiam tych GG tak, aby Iron nie mógł szarżować w kloc z magami (odległość miedzy kantem jego podstawki a moimi GG, mierzyłem żeby była mniejsza niż jego szerokość, a miałem sporo zapasu ruchu) Belial mówi, że szarżuje w kloc z magami ja, że nie może bo go blokuje i to mierzyłem przy ustawianiu (nie potrzebnie robiłem to na milimetry) finalnie skończyło się tak, że Belial przy mierzeniu lekko zahaczył Irona a ja wiedząc, że i tak wygraliśmy nie chciałem się kłócić to to puściłem. Nauka na przyszłość ustalać takie rzeczy z przeciwnikiem przy ustawianiu.
Przeżył Khadai na 1 ranie w walce z moim kowbojem na orle na ostatniej ranie (zdałem z 15 WSv na 2+, ale gdybym nie akcja z magiem to bym sobie go wyleczył z atrybutu). Iron, mała gwardia, 1 model z dużej, helena, BSB, mały mag na 1 ranie, 1 koleś na wilku.
Mi zostało połowa WW, Lord biegacz, 2x10 G, 15 GG, Driady, Kowboj
7:13, Panterq i Butan po 20:0
Finalnie wyszło 2 miejsce, dzięki Butan i Panterq.
Rozpiska całkiem fajna, jestem ciekaw jak by poszło z imperium/Wochem. parę moich błędów spowodowało, że tylko 30 pkt, a spokojnie mogło być 40-45.itt
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, o 01:18 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.
Lol - co to za koleś z tymi OK?? Trzeba było baryłeczke zawołać jak by mu przydu... to by był spokój Kadaiowi wbiłeś rany z łuków? Wiesz ,że nie magiczne rany trzeba przerzucić? Sam 6 tki wałkarzu znowu rzucałeś? Potrzebuje z Tobą zagrać ... moim dziwnym imperium... daj znać kiedy możesz...
Graty 2 miejsca ...
Graty 2 miejsca ...
Maciek chętnie zagram.
Piotrek też chętnie zagram, potrzebuje sprawdzić jak ta rózia będzie działać na singlu, jak trafię na imperium woch. kadaj dostał ranne od lorda-magiczne strzały i ranę od 70 strzał było chyba 7-9 szostek o przerzucie jedna.
Piotrek też chętnie zagram, potrzebuje sprawdzić jak ta rózia będzie działać na singlu, jak trafię na imperium woch. kadaj dostał ranne od lorda-magiczne strzały i ranę od 70 strzał było chyba 7-9 szostek o przerzucie jedna.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Nic tam nie dotykałem, nie moja wina, że gg stali za daleko. Tak jak napisałeś mogłeś to ustalać ze mną w twojej fazie ruchu, wtedy nie byłoby problemu.Dydu pisze: Poza jedną akcją wartą 1000pkt. po moim flee (oddzia GG z bohaterami) na szarże Irona nie zdaję redirecta i pali na 6" tuż przed moją 10 GG. Ustawiam tych GG tak, aby Iron nie mógł szarżować w kloc z magami (odległość miedzy kantem jego podstawki a moimi GG, mierzyłem żeby była mniejsza niż jego szerokość, a miałem sporo zapasu ruchu) Belial mówi, że szarżuje w kloc z magami ja, że nie może bo go blokuje i to mierzyłem przy ustawianiu (nie potrzebnie robiłem to na milimetry) finalnie skończyło się tak, że Belial przy mierzeniu lekko zahaczył Irona a ja wiedząc, że i tak wygraliśmy nie chciałem się kłócić to to puscilem
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Specjalnie przed turniejem prosiłem Shina o interpretację ruchu i szarż ID. Grałem według tych wytycznych, które mi posłał. Szczegóły na PW, jeśli ktoś jest zainteresowany.
To ciekawe bo ten sam Shino w rozmowie ze mną (jak jeszcze grałem czołgiem) twierdził zgodnie zresztą z zasadami w armybooku że wykonuje ruch który jest szarżą dopiero w momencie styku z jednostką i tym samym flee dać nie można bo to nie szarża. Teraz nie gram tą armią i bardzo mnie ta interpretacja cieszy
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
RedScorpion pisze:Nic tam nie dotykałem, nie moja wina, że gg stali za daleko. Tak jak napisałeś mogłeś to ustalać ze mną w twojej fazie ruchu, wtedy nie byłoby problemu.Dydu pisze: Poza jedną akcją wartą 1000pkt. po moim flee (oddzia GG z bohaterami) na szarże Irona nie zdaję redirecta i pali na 6" tuż przed moją 10 GG. Ustawiam tych GG tak, aby Iron nie mógł szarżować w kloc z magami (odległość miedzy kantem jego podstawki a moimi GG, mierzyłem żeby była mniejsza niż jego szerokość, a miałem sporo zapasu ruchu) Belial mówi, że szarżuje w kloc z magami ja, że nie może bo go blokuje i to mierzyłem przy ustawianiu (nie potrzebnie robiłem to na milimetry) finalnie skończyło się tak, że Belial przy mierzeniu lekko zahaczył Irona a ja wiedząc, że i tak wygraliśmy nie chciałem się kłócić to to puscilem
Nie mówię, że specjalnie dotykałeś, mierząc miarką lekko przesunąłeś więc nie było sensu już dalej mierzyć, swoją drogą bitwa w bardzo dobrej atmosferze, oby więcej takich.
W obecnej sytuacji, zastanawiam się nad czymś takim:
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 131.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Champion, Musician
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Champion, Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Wild Rider Noble @ 210.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Potion of Strength [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
6 Wild Riders @ 237.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2597.0
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Spellweaver @ 345.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 131.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
20 Glade Guard @ 274.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Champion, Musician
15 Glade Guard @ 192.0 Pts
Champion, Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Wild Rider Noble @ 210.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Potion of Strength [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
6 Wild Riders @ 237.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2597.0
Teraz dużo Deamon Princów, cieci z wardem 3+ i innych kowbojów lubi dostawać czelendże i zabijać zamiast 10 1 model. Do tego jakieś kreski.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!