Największe zagrożenia dla Slanna
Moderator: Ziemko
Największe zagrożenia dla Slanna
Po DMP zauważyłem, że jak kiedyś Slannem i TG zawsze na otwarte pole wychodziłem nie ważne co i jak po drugiej stronie, tak teraz zaczynam sie kitrać po lesie praktycznie zawsze (w DMP na każdej bitwie) - i to był błąd.
Dlatego chciałbym poznać wasze opinie na temat tego jakie są największe zagrożenia dla Slanna w TG.
Wg mnie na pierwszym miejscu jest pitka jakby nie patrzeć. Na drugim miejscu postawiłbym armie typu monster truck (np WE na 2 treemanach i smoku). O ile smoka mogę przyjąć biegaczem, który ma 0+AS z D3 re-rolów to 2 treemany już gożej wykończyć a outnumber terror jest wtedy bardzo realny. Na 3 miejscu postawiłbym porno defensy typu Imperium czy Krasie, które mogą szybko pozbyć się TG i Slann zostaje sam na środku stołu.
Dlatego chciałbym poznać wasze opinie na temat tego jakie są największe zagrożenia dla Slanna w TG.
Wg mnie na pierwszym miejscu jest pitka jakby nie patrzeć. Na drugim miejscu postawiłbym armie typu monster truck (np WE na 2 treemanach i smoku). O ile smoka mogę przyjąć biegaczem, który ma 0+AS z D3 re-rolów to 2 treemany już gożej wykończyć a outnumber terror jest wtedy bardzo realny. Na 3 miejscu postawiłbym porno defensy typu Imperium czy Krasie, które mogą szybko pozbyć się TG i Slann zostaje sam na środku stołu.
Zagrożeniem dla Slanna w TG jest sam oddział TG IMO
A to dlatego właśnie, że Slann z TG nie wyjdzie. Musi być w tym solidnym i zewsząd widocznym klocku, co wystawia go na ostrzał, bądź daje przeciwnikowi cel do ciskania czarami.
Tak więc na pierwszym miejscu bałbym się pitki, bo w końcu ta IFka może przeciwnikowi wyjść, poza tym masz tylko 2 scrolle zwykle, więc kości też mogą cię zawiść i wtedy też pitka wchodzi. A nawet jakbyś próbował się skitrać gdzieś, to wystarczy, że mag zobaczy kawałek TG i już wali pitą po Slannie.
Po drugie porno defensy, szczególnie Krasie. Tutaj bym się bał dlatego, że będziesz człapał bardzo powoli do nich (a jak przygrzmoci kowadłem to jeszcze wolniej ) i może się okazać, że zanim dojdziesz, to z TG pozostanie już tylko wspomnienie. A wtedy kowadło popchnie pierwszy lepszy klocek kurdupli i zbreakuje ci samotnego Slanna.
Po trzecie bałbym się rzeczy, które mogą zjeść ci TG w 2-3 tury i dokopać się do Slanna przed końcem bitwy, tutaj widzę lorda Chaosu na smoku, WE na smoku i 2 drzewach. Bo jak ci spadną TG to masz pozamiatane...
No i po czwarte wspomniana panika Slann w lesie nie łapie tyle uciekających oddziałów np skinek na klatę, co stojący w centrum armii klocek TG.
P.S. Czy straciłeś przypadkiem Slanna w pierwszej bitwie na DMP?
A to dlatego właśnie, że Slann z TG nie wyjdzie. Musi być w tym solidnym i zewsząd widocznym klocku, co wystawia go na ostrzał, bądź daje przeciwnikowi cel do ciskania czarami.
Tak więc na pierwszym miejscu bałbym się pitki, bo w końcu ta IFka może przeciwnikowi wyjść, poza tym masz tylko 2 scrolle zwykle, więc kości też mogą cię zawiść i wtedy też pitka wchodzi. A nawet jakbyś próbował się skitrać gdzieś, to wystarczy, że mag zobaczy kawałek TG i już wali pitą po Slannie.
Po drugie porno defensy, szczególnie Krasie. Tutaj bym się bał dlatego, że będziesz człapał bardzo powoli do nich (a jak przygrzmoci kowadłem to jeszcze wolniej ) i może się okazać, że zanim dojdziesz, to z TG pozostanie już tylko wspomnienie. A wtedy kowadło popchnie pierwszy lepszy klocek kurdupli i zbreakuje ci samotnego Slanna.
Po trzecie bałbym się rzeczy, które mogą zjeść ci TG w 2-3 tury i dokopać się do Slanna przed końcem bitwy, tutaj widzę lorda Chaosu na smoku, WE na smoku i 2 drzewach. Bo jak ci spadną TG to masz pozamiatane...
No i po czwarte wspomniana panika Slann w lesie nie łapie tyle uciekających oddziałów np skinek na klatę, co stojący w centrum armii klocek TG.
P.S. Czy straciłeś przypadkiem Slanna w pierwszej bitwie na DMP?
Karol, nie ty, tobie przecież Kroxa użyczyłem więc wiem jak wyglądasz
Chodzi o to, że w pierwszej bitwie grałem z kolesiem, który dość nieumiejętnie grał Slannem samopas i zjadłem go zakładając straszną masakrę Więc chciałbym wiedzieć komu coś takiego zrobiłem, bo bardzo łatwo była śmierci Slanna uniknąć...
Chodzi o to, że w pierwszej bitwie grałem z kolesiem, który dość nieumiejętnie grał Slannem samopas i zjadłem go zakładając straszną masakrę Więc chciałbym wiedzieć komu coś takiego zrobiłem, bo bardzo łatwo była śmierci Slanna uniknąć...
pita dla slana jest masakryczna
pite of shades sie to nazywa czy cos takiego ]:->
kurde straszne to albo zdajemy inicjatywe na slanie albo kupanie slan no chyba ze wardsv na to dziala ale nie sadze
pite of shades sie to nazywa czy cos takiego ]:->
kurde straszne to albo zdajemy inicjatywe na slanie albo kupanie slan no chyba ze wardsv na to dziala ale nie sadze
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
Czołgi się boją Kroxów jak ognia! Przecież autohitujesz je, a potem ty na 3+ 9 razy, on ma AS 5+ w tym momencie. Statystycznie 4 rany wbijasz, przez co nei może zbyt dużo puktów wygenerować i 2 kroxów raczej nie zabije, a one przez 2 następne fazy walki rozkręcą do końca ten czołg! Także ja bardziej nie lubię Krasi, bo dzięki kowadle mają przewagę taktyczną: albo się popchną, albo cię spowolnią...
P.S. Ward nie działa
P.S. Ward nie działa
Kwestia złapania czołgu. 2 czołgów na raz na TG nie przyjme. 1 jeszcze da rade ale 2 nie ma bata.tomekjar pisze:Czołgi się boją Kroxów jak ognia! Przecież autohitujesz je, a potem ty na 3+ 9 razy, on ma AS 5+ w tym momencie. Statystycznie 4 rany wbijasz, przez co nei może zbyt dużo puktów wygenerować i 2 kroxów raczej nie zabije, a one przez 2 następne fazy walki rozkręcą do końca ten czołg! Także ja bardziej nie lubię Krasi, bo dzięki kowadle mają przewagę taktyczną: albo się popchną, albo cię spowolnią...
P.S. Ward nie działa
Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba na wszystko co boli Slanna w TG najlepsze są skinki a raczej masa skinków. Na defensy są zajebiste. O ile sie nie mylę to nawet do czołgu można postrzelać (poison chyba teraz na niego działa). Niby zostaje ten AS ale 1 sie zdazaja. Na monster trucki też dobre. Wiadomo - treeman cięzki bydlak dla skinków do zabicia, ale kiedy skinków kupa nawet treeman dupa
smok w pojedynke nie jest w stanie ruszyc TG za zwyczaj sie odbije wyklepujac kilku (a jak masz czempiona to czelendz i tylko jego), w oddziale raczej zawsze masz sztandar slan tez jest bsb do tego jest cie wiecej, po prostu nie dac se wjechac od boku to masz jeszcze rzedy (3 rzedy, wiecej, sztandar, bsb, i jak na tg masz jeszcze war banner to zaden smok nie podola)tomekjar pisze:Po trzecie bałbym się rzeczy, które mogą zjeść ci TG w 2-3 tury i dokopać się do Slanna przed końcem bitwy, tutaj widzę lorda Chaosu na smoku, WE na smoku i 2 drzewach. Bo jak ci spadną TG to masz pozamiatane...
Plus jeszcze kroxy i Stegcio w pobliżu. No i ewentualnie kameleony, ale to raczej jako ostatnia deska ratunku. Chociaż w sumie nimi to lepiej tylko wykończyć dragona. No, nie zapominajmy też, że bój toczy się o Slana, a on też nie jest bezbronny.