Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Na 3000pkt 2x slann z loremasterem i Tetto'eko spokojnie się zmieszczą(przy standardowych ograniczeniach). Co turę 3x kometa z ifki to super opcja. W komplecie dostajesz możliwość przestawiania jednostek przed grą.
Trubas pisze:Jedyny post, który wniósł coś do tematu! Brawo dla tego kolesia!Aron_Banalny pisze:dziś byłem na praktykach, a potem odwiedziłem dziadka. zjadłem u Niego zupę. oglądaliśmy jaka to melodia wydabla bla bla bla bla bla bla Grimgor bla bla bla bla Banialuki bla bla nie mieścisz dwóch bla bla bla Lordów
Z nudów rozklikałem
syte ;P
Unnamed3000 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 400.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
1 Slann Mage-Priest @ 330.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Tetto'Eko @ 255.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Eye of the Old Ones [0.0]
The Stellar Staff [0.0]
1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 166.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
25 Skinks @ 312.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician; Brave
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
30 Skinks @ 164.0 Pts
Javelin; Shield; Musician; Brave
4 Terradon Riders @ 120.0 Pts
4 Terradon Riders @ 120.0 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
Models in Army: 144
Total Army Cost: 3000.0
syte ;P
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
To jest jakiś potwór a nie rozpiska
Bez stegadona wychodzi masa jednostek, więc będę musiał trochę pokartonować Wielkie dzięki, za megarozpierduchową i w dodatku opartą na genialnej magii rozpisce. Teraz tylko dobre rzuty i będzie ok.
Jeszcze ostatnie dwa pytania: Co ze slannami? Są skirmisherami, czy wbijają do skinków? Ogólnie sorry za taką niewiedzę.
Czy magia skavenów i high elfów może mi zagrozić? Czy pod względem magii zjem ich w całości?
Jeszcze ostatnie dwa pytania: Co ze slannami? Są skirmisherami, czy wbijają do skinków? Ogólnie sorry za taką niewiedzę.
Czy magia skavenów i high elfów może mi zagrozić? Czy pod względem magii zjem ich w całości?
Stare chińskie przysłowie mówi: "Kiedy nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie".
moim zdaniem to dostaniesz baty
rozpa niszczy pod warunkiem ze będziesz miał co tura dużą ilość kości magii
a co jak wypadnie na generowanie kości magii np (1 i 3)
ps poza tym nie rozumiem czemu dwóch slanów z magią heaven
nie kojarzę żadnego czaru z niebios co by sobie z dzwonem poradził
kometa fajna, ale bym ją co tura brał na klatę jak bym miał oddział 100 slejwów
rozpa niszczy pod warunkiem ze będziesz miał co tura dużą ilość kości magii
a co jak wypadnie na generowanie kości magii np (1 i 3)
ps poza tym nie rozumiem czemu dwóch slanów z magią heaven
nie kojarzę żadnego czaru z niebios co by sobie z dzwonem poradził
kometa fajna, ale bym ją co tura brał na klatę jak bym miał oddział 100 slejwów
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 22:17 przez Mapet, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapluwanie!!!!
Trubas pisze:Jedyny post, który wniósł coś do tematu! Brawo dla tego kolesia!Aron_Banalny pisze:dziś byłem na praktykach, a potem odwiedziłem dziadka. zjadłem u Niego zupę. oglądaliśmy jaka to melodia wydabla bla bla bla bla bla bla Grimgor bla bla bla bla Banialuki bla bla nie mieścisz dwóch bla bla bla Lordów
Sam napisałeś, że jednak gracie z limitami. A z limitem to nie widzę jak te Skaveny włożą ten dzwonek minimum jakie potrzebują punktowe to 1760 pkt ;D
@Mapet doczytaj zasady Tetto i dowiesz się dlaczego tak a nie inaczej :]
@Mapet doczytaj zasady Tetto i dowiesz się dlaczego tak a nie inaczej :]
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
To super Nie pomyślałem o tym. Tak ogólnie, to nawet nie wiedziałem ile kosztuje dzwonek
Jak to jest z tą kometką: Czy można rzucić dwie w jednej turze? A jeżeli tak, to czy na przykład w to samo miejsce?
Czy da się jakoś przerzucać rzut na to czy spadnie kometa?
Skaveny mają umiejętność lub czar (sam nie wiem co), że wszystkie machiny oblężnicze rzucają 5+, jeżeli niżej to schodzi. To działa na balkonik na stegadonie, np. z balistą?
Jak to jest z tą kometką: Czy można rzucić dwie w jednej turze? A jeżeli tak, to czy na przykład w to samo miejsce?
Czy da się jakoś przerzucać rzut na to czy spadnie kometa?
Skaveny mają umiejętność lub czar (sam nie wiem co), że wszystkie machiny oblężnicze rzucają 5+, jeżeli niżej to schodzi. To działa na balkonik na stegadonie, np. z balistą?
Stare chińskie przysłowie mówi: "Kiedy nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie".
można rzucać dwie komety w jednej turze (tylko nie tym samym magiem, chyba że ma taką umiejętność/przedmiot) można w to samo miejsce, komaty jak się nie zbije od razu po rzucie już nic nie jest w stanie powstrzymać. Armia lizardmenów nie posiada maszyn.Sernik333 pisze:To super Nie pomyślałem o tym. Tak ogólnie, to nawet nie wiedziałem ile kosztuje dzwonek
Jak to jest z tą kometką: Czy można rzucić dwie w jednej turze? A jeżeli tak, to czy na przykład w to samo miejsce?
Czy da się jakoś przerzucać rzut na to czy spadnie kometa?
Skaveny mają umiejętność lub czar (sam nie wiem co), że wszystkie machiny oblężnicze rzucają 5+, jeżeli niżej to schodzi. To działa na balkonik na stegadonie, np. z balistą?
ps. zacznij czytać zasady bo wszystko to jest w książce.
No i mamy nowy woch.
O ile kraszerom, chimerze itd możemy realnie zagrozić.... to co możemy zrobić z demon princem?
Nie przepchniemy go statikiem, kowboje będą mieli z nim za ciężko więc co nam pozostaje?(gramy na death)
O ile kraszerom, chimerze itd możemy realnie zagrozić.... to co możemy zrobić z demon princem?
Nie przepchniemy go statikiem, kowboje będą mieli z nim za ciężko więc co nam pozostaje?(gramy na death)
Tetto'eko daje nam możliwość przerzucenia rzutu określającego czy kometa spadnie.Sernik333 pisze:To super Nie pomyślałem o tym. Tak ogólnie, to nawet nie wiedziałem ile kosztuje dzwonek
Jak to jest z tą kometką: Czy można rzucić dwie w jednej turze? A jeżeli tak, to czy na przykład w to samo miejsce?
Czy da się jakoś przerzucać rzut na to czy spadnie kometa?
Skaveny mają umiejętność lub czar (sam nie wiem co), że wszystkie machiny oblężnicze rzucają 5+, jeżeli niżej to schodzi. To działa na balkonik na stegadonie, np. z balistą?
Nie wiem czy masz AB, ale jeżeli masz to chociaż go przeczytaj.
Jak koniecznie musisz grać na Stedziu to bierz tego z mega-plujkami
Trubas pisze:Jedyny post, który wniósł coś do tematu! Brawo dla tego kolesia!Aron_Banalny pisze:dziś byłem na praktykach, a potem odwiedziłem dziadka. zjadłem u Niego zupę. oglądaliśmy jaka to melodia wydabla bla bla bla bla bla bla Grimgor bla bla bla bla Banialuki bla bla nie mieścisz dwóch bla bla bla Lordów
Death/pociski z heavena. Jeśli nie ma warda na ogień, to metal. Ma 5A z S6, jeśli nie dostanie boosta ze shrina/z zabijania championów w skinkach, to kowboje działają na niego całkiem nieźle. Starcia z kohortą z kroxami raczej też nie przeżyje. Jest mocny, ale da się przeciw niemu zagrać. Problem będzie, jeśli ma magię nurgla i zwiększy sobie statsy z atrybutu o np. 2.Oki pisze:No i mamy nowy woch.
O ile kraszerom, chimerze itd możemy realnie zagrozić.... to co możemy zrobić z demon princem?
Nie przepchniemy go statikiem, kowboje będą mieli z nim za ciężko więc co nam pozostaje?(gramy na death)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jako ze mialem dwa dni ten podrecznik do WoChu powiem Wam, ze jest ciekawy. Po pierwsze moga wystawic dwoch latajacych herosow z savem 1/2 i Wardem na 3+. Sa mega kozakami jedyny plus dla nas ze maja T4 a nie 5 jak my. DemonPrince WS9 plus -1 do trafienia mamy, T5, Save 1+ Ward 5+. Nie jest jakis mega straszny, ale ma W 4 wiec wcale nie bedzie tak łatwo go zabic kowboyami, a kohorta trafia go na 6. :)Ogolnie miły maja ten podrecznik
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Wsadzasz ich na demonicznego konia zamiast na dysk i już masz 5t i 3w Jak dla mnie największym problemem będzie magia nurgla i świetni kowboje.
edit: Oraz mark nurgla na nasze 2, 3 ws. na kohortach, saurusach, kroxach.
edit: Oraz mark nurgla na nasze 2, 3 ws. na kohortach, saurusach, kroxach.