Lizaki na IMP 2007
Moderator: Ziemko
Lizaki na IMP 2007
Saurus Scar-Veteran @ 193 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Mark of the Old Ones; Quetzl
Charm of the Jaguar Warrior
Aura of Quetzl
Skink Priest @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Diadem of Power
Skink Priest @ 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Skink Priest @ 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Dispel Scroll
Dispel Scroll
4x11 Skink Skirmishers @ 66 Pts
Javelin; Shield
3x10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Short bows
4 Terradons @ 140 Pts
Javelin
4 Kroxigors @ 232 Pts
Great Weapon
2x Stegadon @ 235 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2004
Ogólnie myślę nad czymś takim(wyszła mi armia czterech ósemek- 8 kości power, tyleż dispel i liczba modeli: 88:P) co myślicie o czymś takim? grywalne? magię myślę że mam dość dobrą, brakuje tylko jakiegoś pocisku 2k6, generał daje 8Ld, stegadony i kroxy mają przyłożyć... Terki przy odpowiednim ustawieniu skinków mają po kolei wykańczać maszynki/magów... Przydałby się ich drugi oddział, ale nie bardzo mam jak go wrzucić... a Skinki z short bowami są dla WYSIWYG'a:P
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Mark of the Old Ones; Quetzl
Charm of the Jaguar Warrior
Aura of Quetzl
Skink Priest @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Diadem of Power
Skink Priest @ 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Skink Priest @ 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Tepok
Dispel Scroll
Dispel Scroll
4x11 Skink Skirmishers @ 66 Pts
Javelin; Shield
3x10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
Short bows
4 Terradons @ 140 Pts
Javelin
4 Kroxigors @ 232 Pts
Great Weapon
2x Stegadon @ 235 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2004
Ogólnie myślę nad czymś takim(wyszła mi armia czterech ósemek- 8 kości power, tyleż dispel i liczba modeli: 88:P) co myślicie o czymś takim? grywalne? magię myślę że mam dość dobrą, brakuje tylko jakiegoś pocisku 2k6, generał daje 8Ld, stegadony i kroxy mają przyłożyć... Terki przy odpowiednim ustawieniu skinków mają po kolei wykańczać maszynki/magów... Przydałby się ich drugi oddział, ale nie bardzo mam jak go wrzucić... a Skinki z short bowami są dla WYSIWYG'a:P
Nietypowa , ale wyglada solidnie... Skinki z short bowami sa swietne , oddalby duzo zeby mozna bylo normalnie nimi grac... Sa duzo lepszy od pipow i javelinow...
Proponuje jednego stedzia na kolejne kroksy.
Pozatym spoko, moze jednak bym zrobił skinki w stosunku- 2x jav, 2x blow, 3x luki
Pozatym spoko, moze jednak bym zrobił skinki w stosunku- 2x jav, 2x blow, 3x luki
Mlodego propozycje wydaja sie byc sensowne , moznaby poza tym sprobowac bez rarow i dorzucic jeszcze jeden terki...
Kroxy mnie zawodzą za często, wolę grać na dwóch stedziach, możliwe że po prostu nie potrafię w pełni wykorzystać potencjału kroxów... różnica w pkt. praktycznie żadna... a skinki z blowami nigdy mnie do siebie nie przekonały:P
Skinki z blowami trzeba miec na LT , bo co jak co ale na LT sa genialne i w tej kwestii miazdza javy i bowy... LT jest prawie w kazdej armii...
A jaki potencjał ma stedzio ??Pająk pisze:możliwe że po prostu nie potrafię w pełni wykorzystać potencjału kroxów...
Bo w zatrzymywanie oddziałów stubbornem na 5 nie uwierze .
a o dwoch bolt throwerach slyszales?
generalnie dziwna rozpa jak juz stedzie cos zatrzymaja to generalnie nie ma zawiele rzeczy ktore moznaby dopchac imho.
Rozumiem ze mają straszyć aby inni do skineczkow nie podchodzili, ale jakoś tak dziwnie to widzę, ale warto spróbować.
Blowpipe'y to dla mnie mus Chociaż jeden unit
Ochorna magiczna very nice, magia jak to heaven, roznie bywa
pzdr
generalnie dziwna rozpa jak juz stedzie cos zatrzymaja to generalnie nie ma zawiele rzeczy ktore moznaby dopchac imho.
Rozumiem ze mają straszyć aby inni do skineczkow nie podchodzili, ale jakoś tak dziwnie to widzę, ale warto spróbować.
Blowpipe'y to dla mnie mus Chociaż jeden unit
Ochorna magiczna very nice, magia jak to heaven, roznie bywa
pzdr
Stedzie mają straszyć, same mogą pokruszyć rzeczy, które nie mają dużego static CR, i kto powiedział, że zawsze będą przegrywać tyle, żeby ustać na stubbornie? a Ld generała jest od czego? tak sobie myślę, że przydałoby się coś jeszcze do uderzenia, ale do IMP mogę nie mieć za co kupić i kiedy pomalować więcej figurek... więc chcę zrobić coś, na co szansę mam mieć;)
Jak miałbym grać na Stegadonach i jeszcze trochę magii mieć, to zostawiłbym Southlandsy w spokoju i zdecydowałbym się na Slanna 4tej generacji. Ma 9Ld, BSB, można mu dać Plaque of Dominion, Tepok i Diademik, do tego 2 Skinki ze Scrollami, tańsza wersja biegacza, 60 skinek, 3 kroxy, 3 terki i 2 stedzie.
Bo jakoś Stedzie bez przerzutu Breaka mnie nie pasują zbytnio, nawet jak przegrają o 2 tylko, to już krucho jest...
Bo jakoś Stedzie bez przerzutu Breaka mnie nie pasują zbytnio, nawet jak przegrają o 2 tylko, to już krucho jest...
Przy Stegadonach nie jest ważne czy przegrają o 1 czy o 10 chyba, że w pobliżu jest generał. Poza tym bsb nie musi być Slann. Kiedyś myślałem o wersji Slanna 4 generacji w Templach a po bokach 2 stedzie. Wszystko stubbornik z re-rollem Taki mur nie do przebicia. Tylko, że Slann tak czy siak musi miec Plaque of Protection jesli nie chcesz go szybko stracic, więc Plaque of Dominion raczej odpada.
W tej rozpisce zamieniłbym jednego priesta na BSB - przy stegadonach mus. Z doświadczenia wiem, że jak stedzik wyleci poza zasięg 12 cali od BSB (u mnie zawsze jest nim Slann który daje mu też jakby nie patrzeć 9LD) to już jest krucho. Jeśli Stedzik trzyma się w 12 calach to naprawdę może sporo.
I może nawet lepiej zrobić z niego biegacza a generała dać na CO.
W tej rozpisce zamieniłbym jednego priesta na BSB - przy stegadonach mus. Z doświadczenia wiem, że jak stedzik wyleci poza zasięg 12 cali od BSB (u mnie zawsze jest nim Slann który daje mu też jakby nie patrzeć 9LD) to już jest krucho. Jeśli Stedzik trzyma się w 12 calach to naprawdę może sporo.
I może nawet lepiej zrobić z niego biegacza a generała dać na CO.
W tej rozpisce nie zmienisz jednego Priesta na BSB, bo to Southlands
A co do Slanna z Plaque of Dominion: na zeszłorocznym DMP miałem szybkie Lizaki na terkach i kawie i miałem z założenia brać Krasie i defensy, zdobyłem bodajże 72 punkty, w tym jedną masakrę kraśkom wklepałem. Ogólnie grałem z defensywnymi HE, 2 x O&G na maszynkach, 2 x Krasie. I ward 4+ był wystarczający w każdym przypadku.
A Slanna straciłem w życiu raz mimo, że zawsze praktycznie gram na Dominion, uciekł mi od niezdanej paniki od uciekającego oddziału skinek pierwszej turze...
A co do Slanna z Plaque of Dominion: na zeszłorocznym DMP miałem szybkie Lizaki na terkach i kawie i miałem z założenia brać Krasie i defensy, zdobyłem bodajże 72 punkty, w tym jedną masakrę kraśkom wklepałem. Ogólnie grałem z defensywnymi HE, 2 x O&G na maszynkach, 2 x Krasie. I ward 4+ był wystarczający w każdym przypadku.
A Slanna straciłem w życiu raz mimo, że zawsze praktycznie gram na Dominion, uciekł mi od niezdanej paniki od uciekającego oddziału skinek pierwszej turze...
Przy Slannie 4 generacji mógłbym zaryzykować Dominion... ale przy starszych to bym się bał, że 1000pkt. pójdzie mi w plecy od dwóch fartownych strzałów z działa...
W tej rozpisce stegadony mają szarżować, a nie być szarżowane, a przy odpowiedniej grze magią i skinkami będą szarżować na przerzedzonego przeciwnika.
W tej rozpisce stegadony mają szarżować, a nie być szarżowane, a przy odpowiedniej grze magią i skinkami będą szarżować na przerzedzonego przeciwnika.
Tak czy siak protection MUSI BYC , z tym ze dla 4tej generacji Protection i Dominion wydaja sie dobrym wyborem
W sumieZiemko pisze:Tak czy siak protection MUSI BYC , z tym ze dla 4tej generacji Protection i Dominion wydaja sie dobrym wyborem
Ale ja tam się upieram, że z Dominion zamiast Protection można grać... Na wspomnianym zeszłorocznym DMP graliśmy z obiema ekipami Avataru, Trojkiem i Earthshakerem, więc nie były to aż takie złe kluby i nikt mi Slanna nie rozmontował.