Żelazna Nawałnica
Re: Żelazna Nawałnica
ale nie masz magii i antymagii, a puppeta już nie ma...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Prawda, magii w tej rozpie nie ma - za to sa wysokie MR (BSB/lord 2+, mag 3+) no i jednak zawsze jest szansa na jakiegos solidnego searing dooma albo gehenne w czolg/drzewca/hydre.
Ten lord jest fajny, wlasciwie tylko wampir morderca i D&D rozwala go w walce.
Ten lord jest fajny, wlasciwie tylko wampir morderca i D&D rozwala go w walce.
Nie wiem, czy masz 2+ Warda na czary na Lordzie/BSB, bo MoT pozwala podbić warda tylko do 3+.swieta_barbara pisze:Prawda, magii w tej rozpie nie ma - za to sa wysokie MR (BSB/lord 2+, mag 3+) no i jednak zawsze jest szansa na jakiegos solidnego searing dooma albo gehenne w czolg/drzewca/hydre.
Ten lord jest fajny, wlasciwie tylko wampir morderca i D&D rozwala go w walce.
Release the Przemcio!
Ciesze sie, ze moje propozycje są dla Ciebie inspiracja, Kacper.
Odpusc tych Crusherów. Nie warto. Do tego zestawu hersow dwa oddzialy rycków są idealne. Mozesz wtedy frontalnie isc na kazda artylerie. Do oddziału z Blastedem dołacza mag i generał. Masz wtedy dla nich zajebista osłone od maszyn (polowa siły) i od magii (ward 5+ na ryckach). Nawet jak te kilka pestek wejdzie w oddział, to herosów to nie rusza.
Do drugiego oddzialu wchodzi bsb. Daje tym samym warda 5+ na maszynki, wiec i ten oddział moze sporo wziac na klatę.
Dowiezienie do walki herosów to juz połowa sukcesu. Oddzialy rycerzy, dzieki bonusom z herosow, tez powinny przejsc ostrzał w bardzo dobrym stanie, wiec tez zapakuja sie w kombaty.
Wszystko ze sobą wspolpracuje - synergia.
Skullsrusherzy maja wprawdzie jebniecie, ale w zaden sposob nie kombuja sie z herosami. Nie mozna na nich liczyc, bo przez frezny moga Ci przysporzyć wiele niespodzianek. Ewentualnie 2x 7 rycków (jedni z blastedem, drudzy bez niczego) oraz 1x Crusherzy. Do tego szybkie cory i mamy pełna nawałnicę.
Odpusc tych Crusherów. Nie warto. Do tego zestawu hersow dwa oddzialy rycków są idealne. Mozesz wtedy frontalnie isc na kazda artylerie. Do oddziału z Blastedem dołacza mag i generał. Masz wtedy dla nich zajebista osłone od maszyn (polowa siły) i od magii (ward 5+ na ryckach). Nawet jak te kilka pestek wejdzie w oddział, to herosów to nie rusza.
Do drugiego oddzialu wchodzi bsb. Daje tym samym warda 5+ na maszynki, wiec i ten oddział moze sporo wziac na klatę.
Dowiezienie do walki herosów to juz połowa sukcesu. Oddzialy rycerzy, dzieki bonusom z herosow, tez powinny przejsc ostrzał w bardzo dobrym stanie, wiec tez zapakuja sie w kombaty.
Wszystko ze sobą wspolpracuje - synergia.

Skullsrusherzy maja wprawdzie jebniecie, ale w zaden sposob nie kombuja sie z herosami. Nie mozna na nich liczyc, bo przez frezny moga Ci przysporzyć wiele niespodzianek. Ewentualnie 2x 7 rycków (jedni z blastedem, drudzy bez niczego) oraz 1x Crusherzy. Do tego szybkie cory i mamy pełna nawałnicę.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wiec tak:
- warda mam na 3+, czyli nie przekroczylem maksymalnego dopuszczalnego
- lordunio na bank bedzie jezdzil sam, bo w koncu jest na dysku, nie chcialbym zeby moi knighci ruszali sie 2 cale na ture - poza tym glowny pomysl wystawinia takiego dyskowca jest wyprodukowanie rozsadnego goscia, ktory bedzie w szybkim czasie rozwalal wszystkie delikatne cele, jak maszynki, mortis, kowadlo, itp.
- knighci na pewno nie dojada do walki w dobrym stanie, bo w Twojej rozpie tylko do nich oplaca sie walic - przykladowo jak jade do Twoich goblinow, knighci zapewne nie dojada w ogole - stopa i gleby zrobia z nich mielone, podobnie rzecz ma sie z imperium (banishment + 3 dziala), dwarfy (organy + kowadlo), ponadto jak mam blasted moge nie dojechac do we, de, lizakow
- skullcrusherzy nie kombuja sie z herosami, ale tak samo z herosami nie kombuja sie demigryfy, ani mournfangi i jakos nie slychac placzu, ze w zwiazku z tym sa do dupy; za swoje punkty SC maja najlepszy wygar i przezywalnosc w WFB; SC kosztuje 78 punktow i ma 7 atakow i 3 rany, knight ma odpowiednio 45/2/1
- warda mam na 3+, czyli nie przekroczylem maksymalnego dopuszczalnego
- lordunio na bank bedzie jezdzil sam, bo w koncu jest na dysku, nie chcialbym zeby moi knighci ruszali sie 2 cale na ture - poza tym glowny pomysl wystawinia takiego dyskowca jest wyprodukowanie rozsadnego goscia, ktory bedzie w szybkim czasie rozwalal wszystkie delikatne cele, jak maszynki, mortis, kowadlo, itp.
- knighci na pewno nie dojada do walki w dobrym stanie, bo w Twojej rozpie tylko do nich oplaca sie walic - przykladowo jak jade do Twoich goblinow, knighci zapewne nie dojada w ogole - stopa i gleby zrobia z nich mielone, podobnie rzecz ma sie z imperium (banishment + 3 dziala), dwarfy (organy + kowadlo), ponadto jak mam blasted moge nie dojechac do we, de, lizakow
- skullcrusherzy nie kombuja sie z herosami, ale tak samo z herosami nie kombuja sie demigryfy, ani mournfangi i jakos nie slychac placzu, ze w zwiazku z tym sa do dupy; za swoje punkty SC maja najlepszy wygar i przezywalnosc w WFB; SC kosztuje 78 punktow i ma 7 atakow i 3 rany, knight ma odpowiednio 45/2/1
Ok, nie skumałem, ze lord na dysku w oddziale kawalerii musi pełzać. Wtedy fakt, oczywiscie, ze lata solo.
Tym, co rozni mourny/KFC od skullcrusherow jest przede wszystkim frenzy. To drobiazg rozdzielajacy zajebiste Monstrous Cavalry od srednich MC. Skullli łatwiej wystrzelać niz rycków (mulitplikacja W oraz brak warda) a wydymać ich mozna na tysiąc sposbów.swieta_barbara pisze: - skullcrusherzy nie kombuja sie z herosami, ale tak samo z herosami nie kombuja sie demigryfy, ani mournfangi i jakos nie slychac placzu, ze w zwiazku z tym sa do dupy; za swoje punkty SC maja najlepszy wygar i przezywalnosc w WFB
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie do zweryfikowania na forum, trzeba stestowac w praktyce. Moja racja na pewno jest mojsza niz Twojsza, co nie oznacza, ze nie moge sie mylic (choc gralem juz na dwoch oddzialach rycerzy i bardzo sie na nich zawiodlem).
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
+ stomp
A dlaczego mialby sie nie kumulululu, wszystko jest legit. Mam warda 3+ max? Mam. A do tego mam mr1, czyli +1 ward na czary.
A dlaczego mialby sie nie kumulululu, wszystko jest legit. Mam warda 3+ max? Mam. A do tego mam mr1, czyli +1 ward na czary.
Bo masz 4+warda z ToP i podbijasz go o +1 z MoT i +1 z MR. Jeśli podbijesz MoT do 3+ i z MR do 2+ jest ok. Jeśli podbijesz najpierw MR masz 3+, a potem MoT masz 3+, bo jest limit. Nie widzę zapisu, że z MoT podbijasz najpierw
Tzn, ja nie twierdzę, że tak jest, pytałem nawet o to w zasadach. Po prostu nie mam 100% pewności, że jest jak mówisz, chociaż bardzo bym chciał
Tzn, ja nie twierdzę, że tak jest, pytałem nawet o to w zasadach. Po prostu nie mam 100% pewności, że jest jak mówisz, chociaż bardzo bym chciał

Release the Przemcio!
Czy ktoś go ogarnia ? 
Socjalizm to system walczący z problemami nie istniejącymi w innych systemach.
MR podbija warda. Koniec tematu.

Socjalizm to system walczący z problemami nie istniejącymi w innych systemach.
MR podbija warda. Koniec tematu.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2013, o 15:58 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Spoko, ze tak nie twierdzisz, bo sie mylisz, a ja nie.trikk pisze:Tzn, ja nie twierdzę, że tak jest, pytałem nawet o to w zasadach. Po prostu nie mam 100% pewności, że jest jak mówisz, chociaż bardzo bym chciał
"MoT daje bonus +1 to WS. MR daje bonus +1 do WS (zakładam MR 1). Masz więc +2 do WS. Koleś z 4+Warda i MR ma 3+ Warda na czary. Można więc się sprzeczać, że MoT już nie podbije. I to nie ja to ogarnąłem, ale na COTEC ktoś zwrócił na to uwagę, że jest to trochę niedoprecyzowane."
Tyle w temacie. Jeśli waszą interpretacją jest to, że ma 3+/2+ na czarny to ok. Faktycznie koniec tematu. Dzięki
Tyle w temacie. Jeśli waszą interpretacją jest to, że ma 3+/2+ na czarny to ok. Faktycznie koniec tematu. Dzięki
Release the Przemcio!
MoT co dobrze czytałem daje cały czas ten bonus nie? A w fazie magii jak dostaje koleś z czaru to resist mu podbija ward (już po podniesieniu przez MoT) więc nie przekracza dopuszczalnego warda przy użyciu MoT
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ponad 14k wyswietlen - dobra robota!
Całkiem sporo.
przez prawie 15 miesięcy daje Ci około 950 wyświetleń miesięcznie, czyli 35 dziennie... Średnio 8 osoby dziennie czytają Twoje prace, oglądają zdjęcia. To wbrew pozorom świetny wynik! GJ!swieta_barbara pisze:Ponad 14k wyswietlen - dobra robota!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.