.............................PARADOXALIA Z WFB
Kawiarnia Paradox Cafe ma przyjemność zaprosić graczy oraz widzów na turniej gry Warhammer Fantasy Battle, który odbędzie się w ramach wiosennych Paradoxaliów, w Paradox IV przy ulicy Anielewicza 2.
Miejsce w czasoprzestrzeni:
24.02.2013, we wspomnianym Paradox Cafe IV przy Anielewicza 2
Wpisowe:
15pln od osoby (w ramach wejściówki jednorazowo 5pln zniżki na całą ofertę kawiarni)
Limit miejsc:
32 pary
Format:
Debel, 2x 1200 pkt (istnieje możliwość gry 2 armiami przez jednego gracza, wejściówka bez zmian)
Pełne zgłoszenia wraz z rozpiskami wysłane do północy 22.02 będą premiowane 3 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej turnieju. Istnieje możliwość zapisania się w Paradox Cafe na Anielewicza, przy takiej możliwości premiowane zgłoszenia należy złożyć do 21.02 (wydrukowane rozpiski, imiona i nazwiska graczy); jeżeli gracz nie posiada ID ogólnopolskiej Ligi WFB, w trakcie zapisów zostanie mu przydzielone.
Ogólne zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- podręczniku 8ed i księgach armii
- aktualnych erratach i uściśleniach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich ogólnopolskiej Listy Sędziowskiej WFB
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2:50h): 3x Battleline
- gramy na stołach 72"x48"
Specyficzne zasady kompozycji armii:
-max 2 jednostki eteryczne
-max 2 bohaterów tego samego typu
-max 12 kości w fazie magii
- zakaz korzystania z bohaterów specjalnych
- zakaz powtarzania armii w sojuszu
- jednostki specjalne w każdej armii traktowane jako 0-2 wybór
- jednostki rzadkie w każdej armii traktowane jako 0-1 wybór
- zakaz korzystania z bohaterów w kategorii Lords
- zasady sojuszy "podręcznikowe"
-------------------------------------- REGULAMIN I ZASADY ZGŁOSZEŃ --------
Przy podliczaniu punktów należy uwzględnić premie:
- +75 pts za zabicie Generała jednej armii
- +75 pts za zabicie Sztandarowego armii jednego z sojuszników
- +25 pts za każdy zniszczony sztandar
- +50 pts za zabicie Herosa przez Championa w pojedynku
- 50% wartości, gdy stan liczebny jednostki na koniec jest poniżej 25%
- 50% wartości, gdy jednostka ucieka i jest poniżej 50% modeli
Progi punktowe
0-180 - 10:10
181-360 - 11:9
361-540 - 12:8
541-720 - 13:7
721-900 - 14:6
901-1080 - 15:5
1081-1260 - 16:4
1261-1440 - 17:3
1441-1620 - 18:2
1621-1800 - 19:1
1801+ - 20:0
Harmonogram turnieju
10:00 – start zapisów
10:30 – 13:20– I runda
13:30 – 16:20 – II runda
16:30 – 19:20 – III runda
19:30 – zakończenie turnieju i rozdanie nagród
Przewidziane są nagrody dla najlepszych graczy
Dodatkowe:
+3 duże punkty do klasyfikacji gnerelnej za nadesłanie poprawnego zgłoszenia do dnia 22.02 (lub w kawiarni do 21.02) do godziny 23:59 na adres paradox.klub@wp.pl
Zgłoszenie jest poprawne jeśli:
-zawiera w tytule nazwę turnieju
-zawiera w treści imię, nick, nazwisko, ligowe ID.
-zawiera w załączniku (format .txt, lub .doc) poprawną i czytelną rozpiskę.
- jako, że istnieje limit miejsc na liście zgłoszonych będą znajdować się tylko osoby po nadesłaniu pełnego i poprawnego zgłoszenia; nie ma możliwości bukowania miejsc
- ocena malowania 0-2-4 By Arbiter; każdy prox w armii automatycznie wpływa na ocenę, która wyniesie 0 w takim przypadku
Punkty zarówno za malowanie jak i nadesłane zgłoszenie będą dodane po zakończeniu ostatniej rundy.
GORĄCA PROŚBA, ABY PRZYSPIESZYĆ SPRAWDZANIE ROZPISEK ORAZ AKTUALIZACJE LISTY ZGŁOSZONYCH, PROSIŁBYM O TYTUŁOWANIE PLIKU ROZPISKI IMIENIEM, NAZWISKIEM ORAZ ID LIGOWYM. Z GÓRY DZIĘKUJĘ W IMIENIU ORGANIZATORÓW.
Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Za niesportowe zachowanie; celowe przedłużanie, notoryczne wykłócanie się, obrażanie innych uczestników, nadużywanie wulgaryzmów, awantury i skrajne pijaństwo Organizatorzy mają prawo przyznać dowolną ilość karniaków a w skrajnych przypadkach nawet wykluczyć uczestnika z dalszej części imprezy.
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.