Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest...
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Nie, nie daje magicznych ataków.Solider pisze:Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest...
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
@Solider
huehuehuehue to jednak Hexy nie powinny zdychać od tej modlitwy
kurcze jednak trzeba przeczytać ten AB do Imperium to się czegoś jeszcze dowiem by mi eteryki nie ginęly
huehuehuehue to jednak Hexy nie powinny zdychać od tej modlitwy
kurcze jednak trzeba przeczytać ten AB do Imperium to się czegoś jeszcze dowiem by mi eteryki nie ginęly
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No wlasnie pytalem ze wzgledu na Twoje rewelacje, wczesniej nigdy tak nie gralem i musialem to sprawdzic.
Co do Hexow, to wolalbym aby zostaly, bo nie byly w stanie mi zagrozic, a blokowaly ruchy Bartoszowi.
Dzieki za odpowiedz.
Co do Hexow, to wolalbym aby zostaly, bo nie byly w stanie mi zagrozic, a blokowaly ruchy Bartoszowi.
Dzieki za odpowiedz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Macias pisze:Nie, nie daje magicznych ataków.Solider pisze:Czy modlitwa księżulka Soulfire, poza wymienionymi profitami w AB powoduje też magiczne ataki? Niby nie ma o tym wzmianki, ale skoro to efekt czaru jest...
że co proszę? Każdy w styku dostaje hita z siła 5 i JEST ON MAGICZNY...przecież to jest normalny boun spell..
a oddział np 40 halabardników też ma magiczne ataki? czy juz niespecjalnie, bo to różnica
B2B to jedno a oddział to drugie może być jaki jest wording tego?
B2B to jedno a oddział to drugie może być jaki jest wording tego?
Ostatnio zmieniony 2 lut 2013, o 23:48 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Nie no, to że hity są magiczne jest tak oczywiste, że w ogóle nie pomyślałem że pytanie może ich dotyczyć. Może doprecyzuje moją odpowiedź:
-oddział, w którym jest WP dostaje płonące ataki, ale nie dostaje magicznych ataków
-wrogie modele w b2b z WP dostają hita s4, który jest magiczny, ale nie jest płonący
-oddział, w którym jest WP dostaje płonące ataki, ale nie dostaje magicznych ataków
-wrogie modele w b2b z WP dostają hita s4, który jest magiczny, ale nie jest płonący
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Pytanie nie dotyczylo oczywistych bonusow opisanych w ab, bo to jasne jak slonce. Odpowiedz Maciasa jest ok. Dzieki.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
misha pisze:@Solider
huehuehuehue to jednak Hexy nie powinny zdychać od tej modlitwy
kurcze jednak trzeba przeczytać ten AB do Imperium to się czegoś jeszcze dowiem by mi eteryki nie ginęly
hehe, też poczytam ten i inne booki, bo różnie to bywa ostatnio grałem z ogrami i kolega tłumaczył, że ołowiomiotacze mogą strzelać po marszu, bo mają specjalną zasadę armijną, która im na to pozwala ale akurat czytałem book do ogrów:)
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Ja nie mogłem uwierzyć, że z tak wielkich armat da się strzelać nawet po ruchu, a potem dowiedziałem się, że na dodatek nie mają ani kar za wielokrotny strzał, ani za strzał po ruchu. Szczena mi wtedy opadła Teraz kolega rzadziej na nich gra, bo są "nieopłacalni"Bartosz pisze: hehe, też poczytam ten i inne booki, bo różnie to bywa ostatnio grałem z ogrami i kolega tłumaczył, że ołowiomiotacze mogą strzelać po marszu, bo mają specjalną zasadę armijną, która im na to pozwala ale akurat czytałem book do ogrów:)
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Czy cepy Biczowników działają podczas szturmu na budynek? Ponieważ w zasadach napisali "modele nie otrzymują premii za kopię i podobną broń" co jest troszkę mylące...
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
działają
cepy mają +do siły zależny od tury walki a nie od szarży/wierzchowca a zakładam że o to chodzi w wyłączaniu kopii
cepy mają +do siły zależny od tury walki a nie od szarży/wierzchowca a zakładam że o to chodzi w wyłączaniu kopii
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Dzięki, to robi z Biczowników mój ulubiony oddział do zajmowania budynków
Podstawka kawaleryjska to 25mm (to mniej niż cal). Więc ich długość jest poniżej 8 cali. A w ilu trafi to zależy w jaki punkt celowała
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Tylko trzeba pamiętać, że maksymalnie można zranić tyle modeli przez ile kula armatnia przeleciała szeregów (jeden na szereg max, od boku liczymy kolumny jako szeregi).
Czyli jeśli walniesz pod kątem i przeleciało przez 10 kawalerzystów, ale przez powiedzmy 6 szeregów to możesz zabić 6.
Wysokość nie ma znaczenia dla takiego manewru (zakładając, że owa kawaleria jest legalnym celem dla omawianego cannona).
Czyli jeśli walniesz pod kątem i przeleciało przez 10 kawalerzystów, ale przez powiedzmy 6 szeregów to możesz zabić 6.
Wysokość nie ma znaczenia dla takiego manewru (zakładając, że owa kawaleria jest legalnym celem dla omawianego cannona).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
1. Czy wrzucanie hellblastera+inżyniera+2lv maga do kawaleryjskiej-ofensywnej rozpy na demisiach ma jakikolwiek głębszy sens, czy też lepiej brać maga-lorda i cannona (mam jednego ułomnego w stimtanku)?
Hellblaster ma ledwie 24" zasięgu i dlatego boje się, że przy naporowym stylu danej armii, może zdążyć wypalić raz/dwa razy, a potem będzie się warzywił. Z drugiej jednak strony jest on jedyną odpowiedzią takiej rozpiski, prócz tanka i/lub lore of fire na np. WL, albo inne barchło z GW i s6. Dwie salwy z tego ustrojstwa mogą zrobić jesień średniowiecza z większości oddziałów...
2. Czy opłaca się brać hohland long rifle sztuk dwa (jedne na tanku drugi na ewentualnym inżynierze), czy też lepiej przeznaczyć te 40pkt na coś innego, np. sztandary na misiach, albo dodatkowe kuce w oddziale iner cyrkli?
3. Czy lore of fire w naporowej rozpie ma jakiś sens, czy też lepiej dać innego lora (jakiego, life sprawdzałem i nie działa ).
Hellblaster ma ledwie 24" zasięgu i dlatego boje się, że przy naporowym stylu danej armii, może zdążyć wypalić raz/dwa razy, a potem będzie się warzywił. Z drugiej jednak strony jest on jedyną odpowiedzią takiej rozpiski, prócz tanka i/lub lore of fire na np. WL, albo inne barchło z GW i s6. Dwie salwy z tego ustrojstwa mogą zrobić jesień średniowiecza z większości oddziałów...
2. Czy opłaca się brać hohland long rifle sztuk dwa (jedne na tanku drugi na ewentualnym inżynierze), czy też lepiej przeznaczyć te 40pkt na coś innego, np. sztandary na misiach, albo dodatkowe kuce w oddziale iner cyrkli?
3. Czy lore of fire w naporowej rozpie ma jakiś sens, czy też lepiej dać innego lora (jakiego, life sprawdzałem i nie działa ).