i do mnie po wczoraj to raczej dotarło:)Rince pisze: Pieprzyc 20 stke workow za 4xx punktow. Sorry.
Latający Cyrk Przemcia (WOCH)
Re: Latający Cyrk Przemcia (WOCH)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Postoja na polce. Rince mimo wszystko w moich corach na rydwanach wzialem nurgla.... Zbyt ciezko mi sie oprzec temu ile to daje
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Stasienku, nie twierdze, ze to jest czoko anal dla lizakow, ale przy 12 jednostkach, z ktorych najwolniejsi sa chyba crusherzy, a wszystko ma dobrego sejwa/warda/regene, moze sie okazac, ze bez domku, skineczki beda musialy szybko brac nogi za pas, a kowboje i kohorta nie wystarcza, zeby to skutecznie pokontrowac. DS wychodzi niestety dosc drogo i w koncpecji "jestem u przeciwnika zanim zdazy przeliterowac deamon prince" nie bardzo sie miesci + nie ma tego maga gdzie trzymac. No chyba, ze kolejny samotny msciciel... Btw, a jakbys skladal DP rozpe?
Durin, odpornosc na panike jest duzo bardziej uniwersalna, daje wieksze bezpieczenstwo i mozliwosci taktyczne.
Durin, odpornosc na panike jest duzo bardziej uniwersalna, daje wieksze bezpieczenstwo i mozliwosci taktyczne.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Jestem ciekaw kto pierwszy zacznie wystawiać wagon(y) konnych marauderów.
Taki oddział otwiera masę opcji taktycznych. Gralem 2x22 wolf riderami i było naprawdę fajnie, poza sytuacjami gdy oblewali panikę.
Slaanesh to załatwia.
Duży minus to niestety brak solidnego sejwa jako jedyny unit w armii, ale myślę że warto to przemyśleć.
Taki oddział otwiera masę opcji taktycznych. Gralem 2x22 wolf riderami i było naprawdę fajnie, poza sytuacjami gdy oblewali panikę.
Slaanesh to załatwia.
Duży minus to niestety brak solidnego sejwa jako jedyny unit w armii, ale myślę że warto to przemyśleć.
Co do Warriorów to rzeczwiście troszkę strata punktów... ale trzeba mieć jakiś bunkierek do trzymania maga slaanesha... to czy w rozpisce z DP będzie potrzebny to nie wiem trzeba potestować.
Chiera jak dla mnie jest ważywna małą inicjatywa brak save no i droga strasznie...
Kołata a ile pkt. tacy Wolf Riderzy kosztują???
Chiera jak dla mnie jest ważywna małą inicjatywa brak save no i droga strasznie...
Kołata a ile pkt. tacy Wolf Riderzy kosztują???
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
sejw 4+, lata, zieje s4 flame, ma TSa, ma regene, ma 4 rany, mozesz wystawic dwie. Inicjatywa faktycznie slaba i jest tez droga, ale na kilka paringow imho dwie wygrywaja bitwe.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
nie no to napewno Rince 
Eeeee no to tanio maruder konny z markiem slaanesha i flailem a do tego savem tylko 6+ co prawda ma siłę 5 w 1 fazie walki...
Ze spearmi wychodzą 16...

Eeeee no to tanio maruder konny z markiem slaanesha i flailem a do tego savem tylko 6+ co prawda ma siłę 5 w 1 fazie walki...
Ze spearmi wychodzą 16...
Ostatnio zmieniony 7 lut 2013, o 20:11 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Ok troszkę pokminiłem i wyszło coś takiego...
Warriors of Chaos Army
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Magic Level 4;Disc of Tzeentch
Sword of Striking [15.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Scaled Skin [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 257.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard;
Barded Daemonic Mount
Talisman of Preservation [45.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Soul Feeder [10.0]
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 185.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
16 Chaos Marauders of Slaanesh @ 138.0 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Musician
Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts
Mark of Nurgle
Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
Mark of Tzeentch
3 * Skullcrushers of Khorne @ 254.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician; Champion
3 * Skullcrushers of Khorne @ 254.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician; Champion
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2398.0
Warriors of Chaos Army
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Magic Level 4;Disc of Tzeentch
Sword of Striking [15.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Scaled Skin [20.0]
Exalted Hero of Tzeentch @ 257.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard;
Barded Daemonic Mount
Talisman of Preservation [45.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Soul Feeder [10.0]
Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 185.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
16 Chaos Marauders of Slaanesh @ 138.0 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Musician
Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts
Mark of Nurgle
Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
Mark of Tzeentch
3 * Skullcrushers of Khorne @ 254.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician; Champion
3 * Skullcrushers of Khorne @ 254.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician; Champion
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2398.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Przemcio pisze:![]()
![]()
![]()
przetłumaczę Ci


No niestety w Corach mamy teraz wybór:
- Warriorów: którzy niestety są bardzo drodzy, i sporo rzeczy po prostu ich wciąga nosem, jeśli trafi się na strzelanie to niestety można ich bez problemu zapestkować.
- Maruderów: w klockach nie opłaca się już wystawiać są za drorzy:/ co najwyżej jako bunkier dla maga.
- Konni Maruderzy: Od kiedy psy liczą się do core to średnio kalkuluje się ich wystawiać a w dużych unitach niestety nie mają żadnego save'a i są droźsi niż byli
- Forsaken: wystawianie ich kompletnie bez sensu drodzy, mają frenzy i nie maja commanda czyli jedna odginaczka i już sobie nie powalczą.
- Psy: profit
- Charioty: profit
- Warriorów: którzy niestety są bardzo drodzy, i sporo rzeczy po prostu ich wciąga nosem, jeśli trafi się na strzelanie to niestety można ich bez problemu zapestkować.
- Maruderów: w klockach nie opłaca się już wystawiać są za drorzy:/ co najwyżej jako bunkier dla maga.
- Konni Maruderzy: Od kiedy psy liczą się do core to średnio kalkuluje się ich wystawiać a w dużych unitach niestety nie mają żadnego save'a i są droźsi niż byli
- Forsaken: wystawianie ich kompletnie bez sensu drodzy, mają frenzy i nie maja commanda czyli jedna odginaczka i już sobie nie powalczą.
- Psy: profit
- Charioty: profit
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Nie rozumiem shrine'a i nie rozumiem że 3 oko nie jest na lordzie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
eeee a po co ma być na lordzie? Przecież to lord mag jest.... grałem na takim wardzie 90% bitew i zginął mi może ze 2-3 razy na starym booku... BSB będzie bardziej potrzebne.
Shrine do boostowania championow na crusherach nie jest taki tragiczny, szczególnie że jest twardy
Shrine do boostowania championow na crusherach nie jest taki tragiczny, szczególnie że jest twardy
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
IMO Forsaken slanesh'a w minimalnej ilośći są wartci rozpatrzenia, średnia zasięg to 15". wypłacają sporo ataków i nie przyciągają kul armatnich. Niemniej nie jest to jakiś WOW.Przemcio pisze:No niestety w Corach mamy teraz wybór:
- Forsaken: wystawianie ich kompletnie bez sensu drodzy, mają frenzy i nie maja commanda czyli jedna odginaczka i już sobie nie powalczą.
Ale czekam na pierwszego wariata który poleci po bandzie i zagra na 3x Chimera + 2x latający demon nurgla.
Przemcio, jak chcesz latający cyrk to:
2x DP Slaanesha, z Chaos Armour i Daemonic Flight
Sorc na koniu z DS i Enchanted shieldem
BSB standard (GW, charmed shield, 3+warda, re-rolle 1, barded daemonic mount)
3x chariot slaanesha
3x psy z vanguard
2x 5 fast z muzykiem, flailami i slaaneshem
3x chimera z regenką
2x DP Slaanesha, z Chaos Armour i Daemonic Flight
Sorc na koniu z DS i Enchanted shieldem
BSB standard (GW, charmed shield, 3+warda, re-rolle 1, barded daemonic mount)
3x chariot slaanesha
3x psy z vanguard
2x 5 fast z muzykiem, flailami i slaaneshem
3x chimera z regenką
Release the Przemcio!
Dobra dziś gram 1 grę nowym WOCH z ogrami... narazie zagram taką rozpą i zobaczymy jak to mi się sprawdzi:)
Warriors of Chaos Army
• Daemon Prince of Nurgle @ 490.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armor;
Daemonic Flight
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
• Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armor; Battle Standard; Daemonic Mount
Talisman of Preservation [45.0]
Scaled Skin [20.0]
• Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 206.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armor; Barded Chaos Steed
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
• 3 x 1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts = 375 Pts
• 3 x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts = 225 Pts
• 2 x 1 Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts = 280 Pts
• 4 * Skullcrushers of Khorne @ 332.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armor; Shield;
Musician; Champion
• Mutalith Vortex Beast @ 240.0 Pts
Total Army Cost: 2399.0
Warriors of Chaos Army
• Daemon Prince of Nurgle @ 490.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armor;
Daemonic Flight
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
• Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armor; Battle Standard; Daemonic Mount
Talisman of Preservation [45.0]
Scaled Skin [20.0]
• Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 206.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armor; Barded Chaos Steed
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
• 3 x 1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts = 375 Pts
• 3 x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts = 225 Pts
• 2 x 1 Gorebeast Chariot of Nurgle @ 140.0 Pts = 280 Pts
• 4 * Skullcrushers of Khorne @ 332.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armor; Shield;
Musician; Champion
• Mutalith Vortex Beast @ 240.0 Pts
Total Army Cost: 2399.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...