Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Goglem »

FAZIK pisze:Assassin biorąc magiczną broń traci swoją wbudowaną zasadę Poison? Wszędzie tak jest napisane. Jak ma się to do zasady HE Speed of Asuryan? Czy Elfy wybierając magiczną broń także stracą ASF?
Czemu się pytasz o takie rzeczy w dziale skaveńskim - idź z tym do pytań początkującego w dziale kwestji zasad.

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

@Fazik HE nigdy nie tracą swojego ASF(niezależnie czy to broń z asl, albo inne pierdolły)

Awatar użytkownika
Raqq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Post autor: Raqq »

Czy ja dobrze rozumiem że wg tego dokumentu : http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615 nie możemy już wystawiać jednocześnie dzwona i abomki? :shock: :shock: Czy ktoś tutaj nie przegiął delikatnie?

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

niestety...

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

mnie ciekawi czemu drugi assassin jest już gięty :shock: chwilę nie grałem ale jeden nie był jakiś turbo...

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Raqq pisze:Czy ja dobrze rozumiem że wg tego dokumentu : http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=110615 nie możemy już wystawiać jednocześnie dzwona i abomki? :shock: :shock: Czy ktoś tutaj nie przegiął delikatnie?
Już to poprawili :P
Obrazek

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

Uff 8) już się bałem

Awatar użytkownika
Raqq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129

Post autor: Raqq »

Ufff.... :D

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Czy ruch dzwonu w jakiś sposób zależy od ilości popychaczy? Co się dzieje jeżeli wszyscy popychacze nie żyją?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Podręcznik skavenow str 43 zapisek dotyczący movementu

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Jak bym grał szczurami to bym się nie pytał, dlatego będę wdzięczny z informację.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

10+ modeli pchających wszystko można
9-6 modeli pchających odejmujesz 1 od ruchu (9 to M4, 8 M3 itd)
5 i mniej modeli pchających nie może się ruszyć
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Gibon

Post autor: Gibon »

Z serii szybkie pytanie szybka odpowiedź:

Sztormy mają do wyboru broń ręczną, halabardę i można wykupić tarczę. Gdy decyduje się na halabardę to nie ma sensu wykupować tarczy bo nie można tym później manewrować w sensie raz bije się halabardą, a raz bronią ręczną? (Wiem, że tak czarnuchy miały o O&G)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

RB dział weapon jest napisane, że jak jednostka ma broń specjalną to musi jej uzywać, w tej sytuacji tarcze dają dodatkowy save przy strzelaniu, natomiast w CC i tak musisz korzystać z halabard jako special weapon a halabardy wymagają 2 rąk

jeśli jednostka ma kilka broni specjalnych np wspomniane BO to wybierasz której używasz i do końca walki z nią jedziesz póki ona trwa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Gibon

Post autor: Gibon »

Jako odginaczki lepsze graty czy ratogry?

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Wielkie szczury ofc: a) nie mają frenzy b) są tanie c) są naprawdę tanie :)

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Chyba te co tańsze ...
Life's a game with save and load features disabled.

chomik
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Katowice

Post autor: chomik »

najtansza odginaczka to: goly inzynier za 15ptk ewentualnie slavy ;)

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Zdecydowanie goły elektryk jest najtańszy. Slave trochę kosztują, ale mają jedną dobrą cechę - więcej szkody robią ginąc niż walcząc :twisted:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

chomik pisze:najtansza odginaczka to: goly inzynier za 15ptk ewentualnie slavy ;)
Inżynier też fajny, ale wielkie szczury mają te plusy, że są tylko 8 pkt drożsi, a mają 1 ruchu więcej, dzięki czemu mogą naprawdę wyjść przed naszą armię i odginać, a dodatkowo przy odpowiednio spiłowanych kostkach i odpowiednim ustawieniu przetrzymają jakiś duży oddział przeciwnika przez turę.

ODPOWIEDZ