Liz 1200 na drużynówkę.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Liz 1200 na drużynówkę.

Post autor: Oki »

Zasady turnieju:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.

Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.

Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Liz -100 pkt
max 2 salki
Wyskrobałem coś takiego:

Unnamed1100 Pts - Lizardmen Army

1 Saurus Oldblood @ 252.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 186.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

24 Skinks @ 307.0 Pts fcg + 3kroxy

2 Salamander Hunting Packs @ 155.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts

Models in Army: 60
Total Army Cost: 1100.0

ODPOWIEDZ