Przyjmie chalange basią albo wraithem:)#helion# pisze:Piotrek a jak bardzo zmieni sie cr jezeli na bok ghuli wjada 3 Demisie a wampir bedzie sie stykal z geniem i nie bedzie mogl zrobic make waya? wydaje mi sie ze to jedyny sensowny sposob na niego, poza tym mam light i heaven cos przemyce w magii, ta rozpa jest niesamowicie mobilna a przeciwnik zeby to ogarnac moze miec problemy, Dp Analogicznie, zlapac go na 2 Pedzie i zlamac, podobnie z Pokiem
North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Tytuł: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Dlatego mam w zanadrzu jeszcze jednego pedzia a w pogotowiu i czolg; taka walka bedzie wyrownana i bedzie kluczowe co gdzie wjedzie; jezeli wampem nie przyjmie to wamp jak ciota bedzie sterczal przed pegazem bo make way zrobi ale dopiero jak przepedzi pedzia, w koncu jest zaangazowany w cc
Dastor pisze:Tytuł: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Przyjmie chalange basią albo wraithem:)#helion# pisze:Piotrek a jak bardzo zmieni sie cr jezeli na bok ghuli wjada 3 Demisie a wampir bedzie sie stykal z geniem i nie bedzie mogl zrobic make waya? wydaje mi sie ze to jedyny sensowny sposob na niego, poza tym mam light i heaven cos przemyce w magii, ta rozpa jest niesamowicie mobilna a przeciwnik zeby to ogarnac moze miec problemy, Dp Analogicznie, zlapac go na 2 Pedzie i zlamac, podobnie z Pokiem
a daj Boże! podchodzisz bsb kiem i tesujesz na 7 tkach w pierwszej turze...i na 6 w następnych...
Kwestia rozpracowania tylko, moge nakarmic wampira wczesniej smieciem i skupic sie na koncu na ghulach, wszystko zalezy i tak od tego jak potocza sie wczesniejsze walki, ale innej szansy na zamordowanie go nie widze
a co do ghuli, to one sa mlucone przez Demisie a nie na odwrot, w koncu ktos padnie, z lusterkim jest spora szansa zalatwic gryzonia i rozkrecic ghule z czasem, bez tego i w zupelnie innej konfiguracji bohaterow, szanse sa marne
a co do ghuli, to one sa mlucone przez Demisie a nie na odwrot, w koncu ktos padnie, z lusterkim jest spora szansa zalatwic gryzonia i rozkrecic ghule z czasem, bez tego i w zupelnie innej konfiguracji bohaterow, szanse sa marne
Zastanawiając się nad nowym EURO, po przemyśleniach after Bazyl, zastanawiam się nad wypróbowaniem kombinacji, light, GM+Runefang i kapłan w dużych IC-kach; na papierze wygląda syto, ale boję się mieć tyle punktów skupionych w jednym miejscu; brak odginaczek jest dodatkową bolączką; dobrym aspektem i niewątpliwym plusem takiego czegoś jest to, że armia potrafi być skupiona na obszarze ok 20" i uderzać na wygarze w konkretny punkt armii przeciwnika; porady mile widziane, zwłaszcza w takim dylemacie, czy ma to rację bytu czy nie; kapłan dla modlitw i hate w kawie, to absolutne minimum, dziadyga ma 3+ save, bo przyżydziłem na tarczy; ma z drugiego szeregu walić modlitwy i dawać hate i tutaj kończy się jego rola; w akcie desperacji odginaczka
1 Grand Master 255 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85]
Charmed Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 263 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
1 Captain of the Empire 155 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 83 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
1 Battle Wizard of the Light Order 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG; Warhorse
Banner of Swiftness [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
8 Knightly Orders 186 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2400
kusząca jest birona na tym wagonie IC, Grand Misiek wyskakuje z ASF, najczęściej z re-rollem i z 6 atakami
1 Grand Master 255 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85]
Charmed Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 263 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
1 Captain of the Empire 155 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 83 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
1 Battle Wizard of the Light Order 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG; Warhorse
Banner of Swiftness [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
8 Knightly Orders 186 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2400
kusząca jest birona na tym wagonie IC, Grand Misiek wyskakuje z ASF, najczęściej z re-rollem i z 6 atakami
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
a przy miscascie znika ci pol kawalerii ;] chyba ze trzymasz ja w 8 ? ;>
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Light ma IMO za maly wygar, duczek dobrze zrobil, ze wybral heavensa, teraz np, zaluje, ze wzialem wozek.
Ale GM jest spoko, ITP jest po prostu swietnym bonusem.
Ale GM jest spoko, ITP jest po prostu swietnym bonusem.
nie oszukujmy się ... jakie paringi miał Diuk? Skaveny,Imperium,Tk,2x Lizaki.... Heven w takich przypadkach jest zajebisty... ciekawe co by zrobił z prawdziwie kombatowymi armiami jak HE ,VC czy choćby Bestie czy Orki.. Oczywiście to nie umniejsza sukcesu Diuka bo jak dla mnie jest naprawdę super graczem ale na wyciąganie wniosków to bym poczekał jeszcze parę gier. Ja też zachwycam się Hevenem ale jak spotykam VC to robię puf.. och proszę o wielki wampirze nie krzywdź mnie za bardzo! ... ..Light jest dużo bardziej potrzebny. Oczywiście każdy będzie grał jak mu pasuje. W wielkim imperialnym świecie wybory nie są oczywiste... Ja jednak wybieram Papę a nie GM...
tutaj kwestia jest, co zrobić z Vampem, świniami w bestiach i innych tego typu problematycznych walkach; GM z 6 A z runfangiem i 5+ ward z modlitw (Birona)?? wchodzę w to, bo papa nie ma ITP i z lustrem musi przyjąć staty przeciwnika; jest problem z tą rozpą powyżej; nie ma punktów na Pegaza, alternatywą jest wywalenie działa, danie dyscypliny i wsadzenie jakiegoś eco Pedzia, ale czy to będzie hulać kubica na czołg też może osłonić go od cannonów itp. kwestia, jak wykorzystać ten lore z armiami takimi jak Liz, Skav, TK ewentualnie (chociaż tutaj, wystarczy rozdzielić bohaterów i pędzić na złamanie karku do przodu, TK nie mają tak silnej kontry a BSB i GM mają odporność na katapy ich); heaven jest genialny ale ma wady i to dość spore, nie kombuje tak kombatu jak light, z bretą wcale nie zachwyca, kometa syci, ale też jest losowa...Kacprze, widziałeś co Karli robił z lightem przeciwko Tobie, ja też obserwowałem tą bitwę przez długi czas; najważniejsza kwestia to Phas Protection z odpowiednim przeciwnikiem i WS10
Haven < Lightswieta_barbara pisze:Light ma IMO za maly wygar, duczek dobrze zrobil, ze wybral heavensa, teraz np, zaluje, ze wzialem wozek.
Ale GM jest spoko, ITP jest po prostu swietnym bonusem.
Ja gram na 2x baniszment z 7s i 6s i mi sie sprawdza
Tak samo GM<papa ale to moje zdanie
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
trochę zmian, po wyjściu Demonów, poza tym trochę heaven znudził mi się i sama kawa, pora wrócić do starych śmieciowych piechurów w hordach z jakimś tam wsparciem, Ojro standard spełnia, trochę tęskni mi się za pancernym Pedziem i kometka, ale z drugiej strony ta Birona i WS 10 oddziałuje na psychikę nie odbiega toto zbytnio od standardu pieszego, jest wszystko co ma być na lekkim wypasie, jak będzie hulać to dopiero zobaczę na oczy jakoś w ten weekend; porady mile widziane i zapraszam do dyskusji; z możliwości, po odpowiednim przycięciu mogę wrzucić jeszcze jednego gołego maga light co by zwiększyć S na obu banishmentach; War Banner na Demi ma im dać jako taką osłonę przed eterykami; niestety brak magic weaponów w tej rozpie jest bolesny ale nie ma gdzie i na kogo za bardzo, Altar nie wchodzi do CC zbytnio, podobnie jak BSB, ma zapewnić osłonę dla magów przed snajperkami i iść jakoś za hordami
1 Arch Lector of Sigmar 358 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45]
Van Horstmann's Speculum [40]
Dragonhelm [10]
1 War Altar of Sigmar
1 Captain of the Empire 141 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45]
Enchanted Shield [5]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 215 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Sceptre of Stability [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Master Engineer 65 Pts
39 Halberdiers 376 Pts
FCG
16 Archer Detachment [112] Pts
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
4 Demigryph Knights 287 Pts
Standard; Musician;
War Banner [35]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2400
1 Arch Lector of Sigmar 358 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45]
Van Horstmann's Speculum [40]
Dragonhelm [10]
1 War Altar of Sigmar
1 Captain of the Empire 141 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45]
Enchanted Shield [5]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 215 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Sceptre of Stability [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25]
1 Master Engineer 65 Pts
39 Halberdiers 376 Pts
FCG
16 Archer Detachment [112] Pts
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
4 Demigryph Knights 287 Pts
Standard; Musician;
War Banner [35]
2x Great Cannon 2x 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Helblaster Volley Gun 120 Pts
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2400
Shado w pasuje, nie na co
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
grałem czymś takim na ostatnim bazylu - z tą różnicą ze miałem małego maga na beast i piątkę demingów bez fcg. główną wadą tej rozpy jest brak hurricanium (ja też nie miałem jak wcisnąć) - przy hordach jest niezbędny. poza tym naprawdę fajnie się tym gra - nieco statycznie ale fajnie. będziesz miał problem z armią asv 1+ (np konnym imperium) - niestety na wejściu masz z tym 15 w plecy. nie wiem jak to chodzi z nowym wochem - też może być bardzo pod górkę.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Tak,masz racje,tez zorientowalem sie,ze to nie jest najszczesliwszy build w tej armii,jednak chyba trzeba bedzie jechac dalej kawa,co by spokojniej grac z pancernymi armiami
ja również za 1 oddział halabard wstawiłem konnicę z bsb - powinno być lepiej. zastanów się nad gołą 5 demisiów - ewentualnie pokombinować aby wstawić muzyka - to jest dobra opcja na kolejny oddział mogący powalczyć.#helion# pisze:Tak,masz racje,tez zorientowalem sie,ze to nie jest najszczesliwszy build w tej armii,jednak chyba trzeba bedzie jechac dalej kawa,co by spokojniej grac z pancernymi armiami
39 halabard + detka archerów tyle kosztujetrikk pisze:drogi ten 39ty halabardzista#helion# pisze:39 Halberdiers 376 Pts
FCG
38 Halberdiers 258 Pts
FCG
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
po kilku testach standardu, brakowało mi w rozpie podbicia S dla banishmentu, shadow spisął się nawet całkiem do rzeczy; oprócz tego w rozpie mam wolne 8pts. mogę wywalić ruby ring of ruin i wsadzić MR2 lub też zostawić jak jest a dać jakąś ikonę lub re-roll stompa; jeszcze jedna alternatywa to hełm szczura dla księdza i dwurak, 2+ASv nie jest zły a przynajmniej będzie klepał z S6 i armour piercing, zapraszam do dyskusji, nowe ojro dopuści znów tylko 8 demi więc rozpa akurat
1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Enchanted Shield [5]
Biting Blade [10]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 258 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Grey Guardian 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Light Order 77 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
1 Captain of the Empire 166 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
Dawnstone [25]
15 Knights of the Inner Circle 450 Pts
Lance; FCG
Razor Standard [45]
6 Knightly Orders 152 Pts
Lance; Standard; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 32
Total Army Cost: 2392
1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40]
Talisman of Preservation [45]
Enchanted Shield [5]
Biting Blade [10]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 258 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15]
Ruby Ring of Ruin [25]
1 Grey Guardian 102 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard of the Light Order 77 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
1 Captain of the Empire 166 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
1 Captain of the Empire 163 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
Dawnstone [25]
15 Knights of the Inner Circle 450 Pts
Lance; FCG
Razor Standard [45]
6 Knightly Orders 152 Pts
Lance; Standard; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 32
Total Army Cost: 2392
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, o 16:14 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.
spoko- ale że jaki jest PLAN? Jak zagrasz z Orkami czy Wochem czy HE? Jak zagrasz chociaż by przeciw WE z dwudziestoma weyami? Jak zagrasz z kraśkami czy armią na Death/metal - nie masz żadnych odpowiedzi
wiśta wio i do przodu z kraśkami i tak jest problem, z Orkami....hmmm....coś wymyślę, z HE to powinno dać sobie radę, stoję czekam, jak ma metal to jadę do przodu, z Wochem, jest problem, ale...również do przodu
w rozpie mali magowie są praktycznie odginaczkami, Pegaz daje radę ogarnąć śmietnik, z Diabłem jest problem ale mniejszy, Banishment, Demi na WS10, ksiądz z dwurakiem (przekonuję się do tej opcji) i lustrem, kwestia tylko kto zacznie; duża ilość pocisków pomaga (3-4 magic missle do rzucenia w turze); death się nieboję, jedyny problem to snajperka LD, ale to też przy niektórych armiach jest groźna;
EDIT:
Shadowowy mag, dla lore ability i Miasmy, w perspektywie zwiększa mi możliwości CC, nawet rzucając na Diabła miasmę i mając w zanadrzu WS10, przeciwnik będzie się zastanawiał, poza tym Birona na czołg; ruby ring to dodatkowy czar z Flamingami oprócz '0 z light, a także żeby pomóc Pegazowi ze śmietnikiem
w rozpie mali magowie są praktycznie odginaczkami, Pegaz daje radę ogarnąć śmietnik, z Diabłem jest problem ale mniejszy, Banishment, Demi na WS10, ksiądz z dwurakiem (przekonuję się do tej opcji) i lustrem, kwestia tylko kto zacznie; duża ilość pocisków pomaga (3-4 magic missle do rzucenia w turze); death się nieboję, jedyny problem to snajperka LD, ale to też przy niektórych armiach jest groźna;
EDIT:
Shadowowy mag, dla lore ability i Miasmy, w perspektywie zwiększa mi możliwości CC, nawet rzucając na Diabła miasmę i mając w zanadrzu WS10, przeciwnik będzie się zastanawiał, poza tym Birona na czołg; ruby ring to dodatkowy czar z Flamingami oprócz '0 z light, a także żeby pomóc Pegazowi ze śmietnikiem
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, o 16:06 przez #helion#, łącznie zmieniany 1 raz.