Ten Pan nie ma warda i LoSa ani żadnego oddziału, do którego może wejść. Oprócz tego git, chociaż wszystko kręci się dookoła tego samego. Death jest bardziej ofensywny i o wiele lepiej działa na EMP, czyli główną kontrę na WoCh chyba.Dastor pisze: 1 Exalted Hero of Slaanesh @ 231.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Burning Body [10.0]
Soul Feeder [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Daemonic Mount [0.0] Pts
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Release the Przemcio!
W ogóle zastanawiam się co wy widzicie w tych knightach. Przecież to tylko 7-8 modeli z t4 i 1+sv. Giną za łatwo, wygar przeciętny, lookouta herosom nie dają (chyba, że brykają na zwykłych konikach:)), a kosztują jakieś 400pkt...

Dastor nie masz latania na DP ?, chyba warto na to mieć pkt. Nie masz chimer więc draft Ci tego nie ucina 

ano też mi się podoba, ale jakoś jak gram na deathu to aż mi szkoda nie brać hellki, grałem 3 bitwy na niej już i jednak z wardem 5+ dużo wytrzymalsza się stała, do tego po tych grach chimerka kompletnie wyleciała jako bezużyteczny stwór
Podpis usunięty - nieregulaminowy. Administracja
Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds are each 0-3
Hell Cannon 0-1
Skullcrushers max 6 models.
Talisman of Preservation/Armour of Destiny/Third eye of Tzeentch, max 1 on same model.
A Daemon Prince model can have max 2 of Scaly skin/Soul feeder/Chaos armour/Mark of Nurgle
Flyers max 4, models with the regenerating flesh upgrade count as 2.
Release the Przemcio!
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 568
- Lokalizacja: Analbis Wrocław
chaos armor, save 2+ jest o wiele lepszy od leczenia rany na 6+, w feederze liczy się szczęście, a save 2+ to coś z czym trzeba się liczyć.
Dla mnie Helka 0-1 to dziwna sprawa. Przy 3 ruchu nie widzę w niej nic giętego oprócz tego, że sprawia, że czasem ktoś będzie musiał się pofatygować do WoChu, a nie WoCh do kogośHellcannon 0-1


Preservation + Oko bym zrobił Hero only i nie tylko ja. Sporo osób się wypowiada, że lepiej byłoby:Talisman of Preservation/Armour of Destiny/Third eye of Tzeentch, max 1 on same model.
Armour of Destiny/Crown of Command/Talisman of Preservation/Third Eye, max 2.
Limit na Core`y ma sens i tutaj nic bym nie zmieniał.
Nie wiem, czy nie lepiej max 3 flyers po prostu, chociaż to też ma sens.Flyers max 4, models with the regenerating flesh upgrade count as 2.
To jest bez sensu, ja bym zrobił ograniczenie z Lvl 3-4 magii, jak ktoś zasugerował. Zabieranie kolesiowi, który nie ma look outa ani oddziału ani warda lepsze niż 5+ save`a to nieporozumienieA Daemon Prince model can have max 2 of Scaly skin/Soul feeder/Chaos armour/Mark of Nurgle

Na chwilę obecną myślę o Tzeentchowym DP z Opal Amuletem, Charmed Shieldem, Chaos Familiarem, Scaled Skinem, Chaos Armour, Lvl 4 i Daemonic Flight
Release the Przemcio!