Żelazna Nawałnica
Re: Żelazna Nawałnica
też mi się wydaje że trolle są dobre, zawsze można do nich bohaterem wejść - np BSB...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To zes mnie rozsmieszylKrólik pisze:Jeden wiecej atak od orkowych

Chodzi o to, ze w wocu masz mobilnego i miekkiego gienka, takie trolle dla niego to troche smycz. Ale na imperium i WoC wygladaja bardzo solidnie.Kołata pisze:Trolle w O&G są zajebiste. Dlaczego miałyby być marne w WoChu?
Albo magiem :]Laik pisze:też mi się wydaje że trolle są dobre, zawsze można do nich bohaterem wejść - np BSB...
Jak Cie boli stupid to graj na smoku, bedziesz miał 18 cali ld generała 
A tak serio, to można w niektórych matchupach do nich wleźć obojętnie jakim herosem i już mają 8ld.
Pozatym dobra metoda na stupid to szybko się wbić w kombat. Można ich wtedy nieraz na 1 turę zostawić bez ld.
Pozatym stupid daje też immune to psycho, więc przynajmniej nie uciekną z durnej paniki od zabitego rydwanu.
Dodatkowo przeciw armatom można w krytycznych sytuacjach postawić za nimi coś podatnego na armaty żeby tankowali kule na 1 turę.
WoCh poza imperium nie będzie też lubił dwarfów - a trolle kochają dwarfy.
Trolle nawet z małym shadowem są spoko (przynajmniej na papierze) bo nie potrzebują brzytwy. Miasma przy ilości ataków jaką wypłacają może wygenerować sporo woundów. Withering + żyganie fajnie składa czołg, MC czy jakichś uber twardzieli.
Lorów z booka nie znam. W każdym razie z deathem też coś się da kombinować np soulblight lub D&D+fear.
Myślę, że warto ich rozważyć w różnych kombinacjach.

A tak serio, to można w niektórych matchupach do nich wleźć obojętnie jakim herosem i już mają 8ld.
Pozatym dobra metoda na stupid to szybko się wbić w kombat. Można ich wtedy nieraz na 1 turę zostawić bez ld.
Pozatym stupid daje też immune to psycho, więc przynajmniej nie uciekną z durnej paniki od zabitego rydwanu.
Dodatkowo przeciw armatom można w krytycznych sytuacjach postawić za nimi coś podatnego na armaty żeby tankowali kule na 1 turę.
WoCh poza imperium nie będzie też lubił dwarfów - a trolle kochają dwarfy.
Trolle nawet z małym shadowem są spoko (przynajmniej na papierze) bo nie potrzebują brzytwy. Miasma przy ilości ataków jaką wypłacają może wygenerować sporo woundów. Withering + żyganie fajnie składa czołg, MC czy jakichś uber twardzieli.
Lorów z booka nie znam. W każdym razie z deathem też coś się da kombinować np soulblight lub D&D+fear.
Myślę, że warto ich rozważyć w różnych kombinacjach.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dobry temat w sumie poruszyles Kolata - jaki lore na DP?
Zalozmy ze mowimy o rozpie z ds, czyli juz jest jeden mag shadowa.
Lore of Nurgle:
0 - Stream of Corruption: niski zasieg i niemozliwosc rzucenia w walce mocno oslabiaja ten czar, moim zdaniem useless
1 - Miasma of Pestilence: to jest super czar, dwie miazmy szybko uzmyslowia niektorym gosciom, ze trafiaja demona na 6+, dobre tez do boostowania herosow
2 - Blades of Putrefaction: poisony, no bieda panie, gorsza nawet niz 0
3 - Curse of the Lepper: kolejny swietny czar, dodatkowo buffowac juz bardzo twarde oddzialy jest spoko
4 - Rancid Visitations: niski zasieg, wysoki cast, zazwyczaj rzucac ten czar mozna tylko wystawiajac DP na jakies strzelanie, moim zdaniem bieda
5 - Fleshy Abundance: regenka, zawsze w cenie
6 - Plague Wind: znacznie gorsze od slonka, ale wciaz niezle. Najwieksza wada tego czaru, to fakt ze przysluguja normalnie rzuty obronne, czyli w ogole nie dziala on na klocki z wysoka inicjatywa, wysokim MR i z duza iloscia ran
Lore of Death:
0 - Spirit Leech: niski zasieg, czyli jak juz rzucasz, to znaczy ze przeciwnik tez rzuca w Ciebie; z drugiej strony dobry czar na herosow pancernych i mozna go rzucac zza gorki
1 - Aspect of the Dread Knight: haha, n/c
2 - The Caress of Laniph: mniej wiecej tak jak 1, sytuacyjny ale w sumie ujdzie
3 - Soulblight: dobry czar, gorszy od Leppera, ale wciaz bardzo mocny
4 - Doom and Darkness: do lamania stubbornowych chlopakow i hord w krotkim czasie, wszyscy wiedza jak to dziala
5 - The Fate of Bjuna: dzieki mobilnosci DP calkiem niezle moze to tyrac, ale dopiero jak pozabija sie wszystko co moze DP skrzywdzic
6 - The Purple Sun of Xereus: najlepszy czar w lorze, kontra na imperium, bretke, kraski, no na wszystko
Podsumowanie:
Podobne sa do siebie te lory, z tym ze zamiast dwoch snajperek dostajesz dwa niezle buffy do kombatu (regenke i miazme), soulblight jest porownywalny do leppera, wiaterek jest slabszy od slonca, a odpowiednika dla DnD w ogole nie ma. Z drugiej strony w nurglu ten atrybut jest bardzo dobry, lepszy niz kostki za rany w deathie. Nurgle znowuz dobrze kombuje sie z malym magiem shadow, zeby mozna bylo sobie spokojnie dwie miazmy rzucac, co jest kuszace. Chyba bede chwilowo probowal grac na deathie, jak bedzie mi DP zbyt czesto siadal poprobuje sie z Nurglem.
Zalozmy ze mowimy o rozpie z ds, czyli juz jest jeden mag shadowa.
Lore of Nurgle:
0 - Stream of Corruption: niski zasieg i niemozliwosc rzucenia w walce mocno oslabiaja ten czar, moim zdaniem useless
1 - Miasma of Pestilence: to jest super czar, dwie miazmy szybko uzmyslowia niektorym gosciom, ze trafiaja demona na 6+, dobre tez do boostowania herosow
2 - Blades of Putrefaction: poisony, no bieda panie, gorsza nawet niz 0
3 - Curse of the Lepper: kolejny swietny czar, dodatkowo buffowac juz bardzo twarde oddzialy jest spoko
4 - Rancid Visitations: niski zasieg, wysoki cast, zazwyczaj rzucac ten czar mozna tylko wystawiajac DP na jakies strzelanie, moim zdaniem bieda
5 - Fleshy Abundance: regenka, zawsze w cenie
6 - Plague Wind: znacznie gorsze od slonka, ale wciaz niezle. Najwieksza wada tego czaru, to fakt ze przysluguja normalnie rzuty obronne, czyli w ogole nie dziala on na klocki z wysoka inicjatywa, wysokim MR i z duza iloscia ran
Lore of Death:
0 - Spirit Leech: niski zasieg, czyli jak juz rzucasz, to znaczy ze przeciwnik tez rzuca w Ciebie; z drugiej strony dobry czar na herosow pancernych i mozna go rzucac zza gorki
1 - Aspect of the Dread Knight: haha, n/c
2 - The Caress of Laniph: mniej wiecej tak jak 1, sytuacyjny ale w sumie ujdzie
3 - Soulblight: dobry czar, gorszy od Leppera, ale wciaz bardzo mocny
4 - Doom and Darkness: do lamania stubbornowych chlopakow i hord w krotkim czasie, wszyscy wiedza jak to dziala
5 - The Fate of Bjuna: dzieki mobilnosci DP calkiem niezle moze to tyrac, ale dopiero jak pozabija sie wszystko co moze DP skrzywdzic
6 - The Purple Sun of Xereus: najlepszy czar w lorze, kontra na imperium, bretke, kraski, no na wszystko
Podsumowanie:
Podobne sa do siebie te lory, z tym ze zamiast dwoch snajperek dostajesz dwa niezle buffy do kombatu (regenke i miazme), soulblight jest porownywalny do leppera, wiaterek jest slabszy od slonca, a odpowiednika dla DnD w ogole nie ma. Z drugiej strony w nurglu ten atrybut jest bardzo dobry, lepszy niz kostki za rany w deathie. Nurgle znowuz dobrze kombuje sie z malym magiem shadow, zeby mozna bylo sobie spokojnie dwie miazmy rzucac, co jest kuszace. Chyba bede chwilowo probowal grac na deathie, jak bedzie mi DP zbyt czesto siadal poprobuje sie z Nurglem.
Jak dla mnie to lore slanesha z wrzucaniem Random Movement (d6) na przeciwnika jest mega. Szczególnie, że jest na dwóch czarach. Przeciwnik ma do wyboru robić słabo move do przodu, albo obrócić się plecami. Zawsze trzeba to zbijać, więc wyciąga sporo kości. Nie jest to takie szałowe jak w 6ed, ale też super. Warto przemyśleć.
PiotrzeB czy mi się wydaje, czy nie napisałeś jeszcze ani jednego merytorycznego posta w tym temacie?
Wybór między death a nurgle jest trudny, jednak poza dnd i słonkiem, uważam że nurglowy jest lepszy. jak przemcio zauważył, miasma działa w multicombatach, w sumie średnie pocieszenie bo na niczym w tych rozpach multicombatów nie chcesz mieć, ale będzie się zdarzać. 6-tka nie jest tak tragiczna, jednak jest ewidentnie słabsza od słońca. DO tego atrybut nie do przecenienia, pójdą lepsze rzuty i masz +2w i t.
Wybór między death a nurgle jest trudny, jednak poza dnd i słonkiem, uważam że nurglowy jest lepszy. jak przemcio zauważył, miasma działa w multicombatach, w sumie średnie pocieszenie bo na niczym w tych rozpach multicombatów nie chcesz mieć, ale będzie się zdarzać. 6-tka nie jest tak tragiczna, jednak jest ewidentnie słabsza od słońca. DO tego atrybut nie do przecenienia, pójdą lepsze rzuty i masz +2w i t.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
3 minumum. a w opcji z dp 2 kowboi i mag ze scrollem, minimum w core i 2x skullcrusherzy miesci sie 5 z ahw.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
@Krolik: Minimalna ilosc modeli to 3, wiec tak sie nie da. A na dodatkowe ataki szkoda punktow, zwlaszcza ze bardzo czesto w walce bede po prostu rzygal.
@Piotr: helena jednak lepiej daje rade z deathem :]
@Thain: slanesh ma ten problem, ze poza 1 nie ma tam zadnego dobrego czaru, 6tka ma raptem 12 cali zasiegu, poza tym ma bardzo slaby atrybut, z ktorego wlasciwie nie da sie skorzystac i DP slanesha juz na wampirze siada, a nurglowy wrecz przeciwnie. Z plusow demona slanesha na pewno 1+ save i charmed shield + hate na bladki i ap z marka, ale to moim zdaniem wciaz za malo, zeby zrownowazyc inne braki.
@Piotr: helena jednak lepiej daje rade z deathem :]
@Thain: slanesh ma ten problem, ze poza 1 nie ma tam zadnego dobrego czaru, 6tka ma raptem 12 cali zasiegu, poza tym ma bardzo slaby atrybut, z ktorego wlasciwie nie da sie skorzystac i DP slanesha juz na wampirze siada, a nurglowy wrecz przeciwnie. Z plusow demona slanesha na pewno 1+ save i charmed shield + hate na bladki i ap z marka, ale to moim zdaniem wciaz za malo, zeby zrownowazyc inne braki.
Slaaneshowemu fajnie pasuje sword of striking, w CC może sporo czarów rzucać, no i może mieć soulfeedera - jedno z drugim oznacza że atrybut może go boostować - a przy odrobinie szczęścia wampir nie będzie mógł uderzać...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Można ewentualnie próbować opcji Phantasmagoria + allure ale to trochę riskyswieta_barbara pisze:@Krolik: Minimalna ilosc modeli to 3, wiec tak sie nie da. A na dodatkowe ataki szkoda punktow, zwlaszcza ze bardzo czesto w walce bede po prostu rzygal.
@Piotr: helena jednak lepiej daje rade z deathem :]
@Thain: slanesh ma ten problem, ze poza 1 nie ma tam zadnego dobrego czaru, 6tka ma raptem 12 cali zasiegu, poza tym ma bardzo slaby atrybut, z ktorego wlasciwie nie da sie skorzystac i DP slanesha juz na wampirze siada, a nurglowy wrecz przeciwnie. Z plusow demona slanesha na pewno 1+ save i charmed shield + hate na bladki i ap z marka, ale to moim zdaniem wciaz za malo, zeby zrownowazyc inne braki.

Release the Przemcio!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Atrybut nic nie daje demonowi, bo skoro jest w walce, to moze rzucic tylko 2 czary, ktore zadaja rany - choir i pavane, wiec zbyt duzo tych szans na rzucenie 6 miec nie bedziesz.Laik pisze:Slaaneshowemu fajnie pasuje sword of striking, w CC może sporo czarów rzucać, no i może mieć soulfeedera - jedno z drugim oznacza że atrybut może go boostować - a przy odrobinie szczęścia wampir nie będzie mógł uderzać...
Z sword of striking nie dziala AP, wiec chyba lepiej je sobie darowac.
Soul feedera miec nie bedzie, bo bierze chaos armour i scaled skin (jedyny prawdziwy bonus brania demona slanesha to dobrze zlozone gifty i itemy: charmed shield, dragonbane, ots).
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A ja dzisiaj 9:11 z Gasiorem i 20:0 z Zielonym (wytablowany w 5tej). Tez postaram sie rozwinac jutro, choc nie obiecuje. Maly spoiler:Przemcio pisze:No i pierwsze koty za ploty Woch vs Ogry... 20:0jutro wiekszy opis.
Gasior pisze:5 tura moja, mortis zakrzykuje kowboja. po walce wieczoru zostaje morderca i 3 zombie, z 2 skulkami, Diabłem i 6 trolami...