Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Fanatic »

Bizum +1 =D>
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Snajpienie załogantów nic nie daje poza zbijaniem ran z maszyny. Załoganci nie istnieją według podręcznika. Nie blokują lini wzroku, nie mierzy się do nich ani od nich zasięgów. Są po prostu znacznikami ran i mają T7 przy ostrzale a T3 w walce wręcz.

Czyli tak jak pisał Bziam :mrgreen:
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Tombo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tombo »

Kwestia techniczna :

Przy ruchu Steam tankiem mamy darmowy virtual pivot. Pytanie, czy jeśli przeciwnik stanie oddziałem w taki sposób, że zakończenie manewru obrotu w kierunku w którym chcemy pojechać nie skończy się cal od oddziału, to czy możemy taki pivot wykonać, czy ruch jest nie możliwy?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Nie możemy. I tu pojawia się cała gama niesportowych zagrań typu blokowanie ruchu jakimiś śmieciooddziałami.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Pozostaje jedynie szarża w oddział blokujący.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

ale jeśli ci soę poustawiają poza LOS i cal od ciebie tak byś nie mógł się obrócić to pozostaje tylko jazda do przodu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

No jeśli nie masz ochoty w to gówno szarżować to jedziesz tylko do przodu a tak to możesz normalnie się w to wbić nawet jak masz odginaczki po obu stronach czołgu to spokojnie robisz pivota do jednej i dostawiasz czołg. I czołg wcale nie najeżdża na żadną z nich bo ma normalnie miejsce by zrobić pivota. Rozrysujcie sobie to na kartce i zobaczycie ;] Międy oddziałami jest o 1 czy 2 mm więcej niż długość tanka ;]

Czołg nie musi mieć los żeby szarżować.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Sprawdzaliśmy.

Jeśli bierzesz 2 orły o podstawkach 40/40 i stawiasz je cal od czołgu to on niestety nie spivotuje bo jasno jest powiedziane że przed ruchem sie obraca a następnie jedzie na wprost.

Czyli dupa zbita z tym pivotem.jak ustawisz po obu stronach modele równolegle do podstawki czołgu to nie masz geometrycznego prawa spivotować.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Eh.... Zas to samo;p czolg ma 100 mm szerokosci stawiamy orly po bokach. W odleglosci cal od. Cal to 2.54 cm. Czolg pivotuje 90 stopni. Ma teraz 150 mm wiec z kazdej strony przybylo mu po 25 mm do orla. Jak jasno widac jest miedzy czolgiem a orlami po 4 mm

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Durin + 1

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ale jak spivotujesz czołg skoro masz orły po obu stronach? Pamiętaj że nie możesz się znaleźć bliżej niż cal od przeciwnika a na cal od ciebie ustawiły sie orły.

Robiąc pivot faktycznie od jednego się zaczynasz oddalać ale zbliżasz do drugiego czego zrobić nie można.


Patrząc dokładniej na podstawki to środek osi obrotu czołgu jest punktem przecięcia przekątnych podstawki.
Czyli od środka podstawki do jej krawędzi jest po 25mm w obie strony. Jednak nie patrzymy na środki krawędzi podstawki a na dowolny punkt na krawędzi który zatacza szerszy okrąg (Promień większy niż 25mm).

Rozrysujcie to sobie.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Omg możesz się zbliżyć na mniej niż cal bo szarżujesz tak ? ehhh zresztą jak nie chcesz pivotować to stój w miejscu ;]

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

To była ta dyskusja ze wskazywaniem kierunku kiełbasą :)
Stanęło na tym, że fakt, czy to szarża, czy nie jest determinowany po rzucie na zasięg i wówczas jest mowa o dozwoloności pivot'a.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Jeśli szarża dochodzi można zrobić virtualnego pivota czyli nawet najechać na oddział. Wiadomo że nie można na nim zostać.

Awatar użytkownika
Tombo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tombo »

Oświecie mnie, czołg rusza sie jako random movment, wiec gdzie tu szarża :) ? Kwestia jest tego, że jesli dojedzie do wroga, to znaczy ze mogl zblizyc sie do oddzialu blokującego ruch, a nawet najechać (virtual pivot), natomiast jesli nie dojedzie wroga, to zostaje w miejscu, dobrze rozumiem Byro?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

That's the essence of it. Random staje się szarżą, jeśli zasięg jest wystarczający.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Ktoś rozwiązał w końcu dyskusję z wskazaniem kiełbasą? Bo przestałem śledzić dawno temu i nie wiem jak wyszło...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Dobra trochę mi się rozjaśniło do Arur zapodał cytat z Uściśleń. (tak to jest jak się nie gra z Uściśleniami).

A jak taka randomowa szarża ma się do szarży na 2 oddziały/2 różne modele?Jeden frontem a drugi bokiem/tyłem... Ten oddział/model z tyłu czy boku musi się odsunąć?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Reyki pisze:A jak taka randomowa szarża ma się do szarży na 2 oddziały/2 różne modele?
W tej edycji w 99,9999999999995% przypadków nie można szarżować na 2 oddziały.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

ile demisi musze miec w szeregu, aby miec stead fasta?

ODPOWIEDZ