Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Oki »

Dibo nie do końca rozumiem, co z tego że hagtree działa w turze magii przeciwnika skoro nie mamy feedbacka, ani czarów które w turze przeciwnika coś robią?(np.klatka,płomienie itd.)


Hm.....chyba że można przerzucać nie zranienia z miscastów przeciwnika ? (chociaż wątpie bo to przeciwnik sam sobie robi kuku)

Proszę oświeć mnie :)

Zgodzę się ,że przedmiot jest super, i jak już go mamy to starajmy się wyciągnąć z niego jak najwięcej!

U Ciebie są to 3 potencjalne czary pociski,włócznia,wahadełko......imo troszke mało ;)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Sorry że tak to napisze nie chce wyjść na gbura ale .. "Pograsz zrozumiesz" :wink:
W opisie fetysza jest informacja o przerzutach zranień w fazie magi i nie jest napisane kto sie rani i dlaczego :) .. Fetysz PRZEDE WSZYSTKIM jest na miscasty przeciwnika :D
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Czyli dobrze wykminiłem ;)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

PRZEDE WSZYSTKIM to jest na spam pocisków ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Rudzi głosu nie mają :P
Eh chodziło mi o to że fetysz nie musi być w "rozpisce pociskowej", bo sprawdza sie w każdej. Niezależnie od złożenia rozpiski maxymalizuje straty przy miscastach. Dlatego poza w moim odczuciu tą podstawową funkcją, dodaje bonus pociskom.
Ta jes ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Nie wiem czy w mojej powyższej rozpie nie zamienić kloca ungorów i 2 skirmiszy na 3x10 ungor z muzykiem i czempionem.....każdy mag miałby swój klocuszek kolo kamyka :)

Jak myślicie?

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

To nie jest dobry pomysł, 10 ungorów w klocku nie daje żadnego zabezpieczenia
1 - dalej łatwo to spanikować
2 - trudniej schować
3 - osobno biegający są bezpieczniejsi
4 - szkoda na to punktów
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

A jak by biegali w skirmiszu/skirmiszach?

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Troszkę lepiej. Słuchaj OKI, tak naprawdę jak ktoś ich będzie chciał zabić to i tak zabije. Grywałem na małych oddziałach przy Herdstonie i było spoko. Mimo wszystko wydaje się że grywalne są tylko 2 opcje: luzem albo w kilku w jednym klocku.
Luzem ławo ich ukryć za kamulcem i w razie niebezpieczeństwa łatwo sie ucieka. Ta opcja jest dobra TYLKO przy graniu spamem miasm. Jak grasz na boostowanie Beastem lub pociski, to lepsza jest opcja z 1 klockiem w rodzaju "centrum dowodzenia" (ze względu na zasięgi czarów lub LoS).

Najlepiej jest pograć i dojść samemu do swojego, wygodnego dla siebie stylu, może wynajdziesz jeszcze inną opcje :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Unnamed2600 Pts - Beastmen Army

1 Great Bray-Shaman @ 260.0 Pts
General; Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Chalice of Dark Rain [40.0]

1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Staff of Darkoth [50.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]

40 Gor Herd @ 345.0 Pts fcg
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

39 Bestigor Herd @ 513.0 Pts fcg
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]


5 Harpies @ 70.0 Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

20 Gor Herd @ 175.0 Pts fcg
Shield; Musician

Models in Army: 113
Total Army Cost: 2599.0

A może 4 szamich?
Mam problem z jednym z nich:
- nie wiem ktory lore? (shadow czy death)
- obniżyć mu lvl do 3 i dodać fensery albo koronę?

Odnośnie samych lorów to może duży i mały beast oraz duży i mały shadow? Sam nie wiem.
Help ;)

20 gorów albo do trzymania magów albo do ambusza.

EDIT: Chyba zmieściłem wszystko co warte uwagi w bestiach: hagtree, kamień,kieliszek, feedback i pociski...imo magia lepsza niż u liz czy he :)

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

40-tka gorów to o 10 za mało jednak do walki. rozpa nastawiona tylko na magię jak dla mnie. jakoś nie czuję tego.

grałem ostatnio 50-tką gorów i 40 bestigorów + do każdego dołaczony doombull i gracze nie decydowali się szarżować na nie. skupiali się na likwidowaniu jednostek wspierających: harpii, riderów, guźców i rydwanów.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Hm...... tylko jak staniesz na przeciwko artylerii to byczki szybko spadną. Imo gory i bestigory bardziej potrzebują hatea niż frenzy....

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dlatego byczką daję warda lub regenkę :)

jedyny raz kiedy dawałem do gorów czy bestigorów minotaury to tylko w tedy kiedy nie doczytałem zasadę która zozdaje frenzy, nawalałem z PF i frenzy :P

nie stety tak nie można, więc PF przewysza frenzy jak i pod zwględem skuteczności jak i taktycznym askektą \

ps.: nie mogę sie doczekać demonów :twisted:

kto wie moze za rok mowe krówki będą :D

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Zagrałem wczoraj euro z demonami przez UB.
Była to moja pierwsza bitwa bestiami i muszę przyznać, że różnica w prowadzeniu względem Liz, jest przeogromna...... rzucanie 30 ataków z hatem jest mega :twisted: W końcu coś tam walczy!
Muszę sobie zakodować że ld nie rzuca się na 3 kościach :)
Trochę źle się rozstawiłem na początku, ale dobrze że miałem gory dla magów bo flamery miałyby na co polować.
W ogólnych rozrachunku wygrałem, także nie jest źle....ale dużo nauki przede mną bo armia jest zupełnie inna w prowadzeniu.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

uważam że DoCh jest armią jedną z najbardziej bezsensownych potnięć w orio, mówię jako grach, adczkolwiek gratyluję wygranej :)

jeśli brałeś tą powyszą rozpiską to jest bardzo fajna, nie brał bym 4 shamana, a tą 20 gorów btm zamienił na 40 ungorów, by znosić steedfasta z slavów albo innych gówienek, no i oni będą mieli dłużej steedfasta

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Grałem na 3 magach i beastlordzie :)
Nom zastanowię się na większymi ungorami :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak złożyłeś dużego shamana przy beast lordzie?

bo jak składałem coś podobnego to beastlord klepacz z +2S i destiny, a duży szaman z branclesami do CC, no i lor of beast

na kamyku nie lubię grać za dużo pkt. żera a branclesy i dagger można sobie kilka kostek narobić i co lepsze przedszymywać na dłuszą chwilę jak nie są potrzebne w danym momencie

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Beastlorda wziąłem Dibowego
- +2s
- AS 3+
- WS 4+/2+ na ogień
- potion szybkości

Duży szaman - beast:
- kamyk
- pałka z mm 5d6 s1

Mały szaman 1 - shadow lvl 2:
- hagtree

Mały szaman 2 - shadow lvl 2:
- ruby ring
- ds

BSB 206

Magowie chodzą tam gdzie bezpiecznie i unikają walki - atrybut z shadowa bardzo w tym pomaga ;)
Potrzeba mi trochę więcej wystawień dlatego małe gory zamieniam na małe ungory 25 ( mają dawać rany magom i ewentualnie zbijać śmieciory) i dorzucam 2 x 5 raidersów z chempionami
3 x harpie w scautcie to za dużo - teraz spróbuję 1 w scaucie i 2x normalnie.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

niech będzie że Dibowego :P

hehe :wink:

harpie wystarczy 2x scoucia a normalnie polecam razorgowy po nie pamikują co prawda 7M a nie latanie, to jednak bardziej się spisują

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Kurcze, tak nakręciliście z tym fetyszem że aż sam myślę czy by go nie wsadzić do mojej rozpiski na uber 1000 ptk:D Bo obecnie mam 997 ptk, a mój szaman 2 levelu z domeną Bestii, oraz mam dodatkową broń i kostur z +d6 do dispella, ale jak bym wywalił AHW to mógłbym go zamienić na fetysz, z jednej strony to spoko bo na małe ptk czary często są rzucane na if, a drugiej czy to nie będzie jakby marnowanie potencjału?

ODPOWIEDZ