Nowy WoCh

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
DragoMir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122

Re: Nowy WoCh

Post autor: DragoMir »

Gdzyby jakąs wzmocnioną antymagię jak kraśki dostała, to ok, ale kiedy nawet zwoju rozproszenia wziąć nie mozesz, mag jest obowiązkowy!
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]

"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Jeśli chcecie to możemy zagrać jakąś dużą bitwę np w Paradoxsie. Może coś w stylu dobro vs zło. Ja jestem w stanie przetransportować nawet moje 20k WoCh. Dobrze by było znaleźć taką miejscówkę gdzie będzie można spokojnie zostawić figsy na stołach, na noc bo bitwy powyżej 10k raczej nie da się rozegrać w jeden dzień :wink:

Jakby ktoś miał jakąś dobrą miejscówkę to ja mam dwa stoły i od groma terenów ładnie pomalowanych.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Demon Prince jest teraz boski. Grałem dzisiaj kontra HE na smoku. Prince był od nurgla, pancerz chaosu, tarcza uroku, łuskowa skóra, latanie, 4lvl i pożeracz dusz. Najpierw w pojedynku zeżarł księcia ze smoka, smok nabił mu 1 ranę, którą w następnej turze sobie odessał. Spłacił się cudownie. za koszt 495 punktów zjadł sześćset-kilkadziesiąt za gienka na star dragonie i 20 mistrzów miecza z magiem i szlachcicem :twisted: smoka zeżarł dzięki temu, że udało mi się go trafić trądem i obniżyć tafa do 4. Gdyby nie to, że zapomniałem zupełnie o nurglowej zasadzie że podbija żywotność i tafa, byłby całkowicie nie do ruszenia. To jest moim zdaniem największy upgrade dla WoChu, wreszcie księciunio jest tym najlepszym :mrgreen: Jedyne co boli to chyba niski ward save, bo 5++ przy trafieniu z armaty to takie dość niepewne przedsięwzięcie.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Pokonaniie wochem HE na smoku to nie jest jakieś wielkie osiągnięcie ;)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

No i DP jest fajny, ale poza ograniczeniami Euro, gdzie ładne cięcia idą.
Z euro trochę gorszy, ale nadal robi swoje pod Nurglem

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Andrzej pisze:Pokonaniie wochem HE na smoku to nie jest jakieś wielkie osiągnięcie ;)
Może nie wielkie, ale zawsze osiągnięcie jest osiągnięciem ;) Cytując rodzime kino, Książę w nowym army booku mówi "grzeczniej, bo w ryj dać mogę dać" :P Chodziło mi o sam fakt tego, że prince potrafi na siebie zarobić czego za cholerę nie robił w starym kodeksie.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

sorinmarkov pisze:
Andrzej pisze:Pokonaniie wochem HE na smoku to nie jest jakieś wielkie osiągnięcie ;)
Może nie wielkie, ale zawsze osiągnięcie jest osiągnięciem ;) Cytując rodzime kino, Książę w nowym army booku mówi "grzeczniej, bo w ryj dać mogę dać" :P Chodziło mi o sam fakt tego, że prince potrafi na siebie zarobić czego za cholerę nie robił w starym kodeksie.
Spełnia też świetną rolę ściągacza dział, katapult, banishmentów i innych snajperek w 1 turze co pozwala przeżyć reszcie oddziałów.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Wrażenia po pierwszym turnieju na nowy WoCh:
1. Demon Prince rzadko się spłaca jak na swoje 500+ punktów.
2. Ma tendencje do przyciągania wszystkiego co strzela i czaruje.
3. Mamy bardzo ale to bardzo szybką armię, mina przeciwnika po pierwszej turze i słowa: kurcze a może od razu zaparkujesz w mojej strefie rozstawienia?
4. Strata czegokolwiek boli, ale to domena WoChu.
5. Czy te ograniczenia euro wystarczą pewnie nie -> potną nas bardziej :)
6. Helena stała się niestety katapultą za 200+ punktów, z tą 3M to nie poszaleje mimo niezłego busta w reszcie zasad.
7. BSB hero 1+save + 3+ ward niestety ginie, ale od brake, w moim przypadku ld7 oblany z przerzutem
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, o 13:32 przez JaSzczuras, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

No ja wczoraj machnąłem parówkę lokalową duetem VC+WoCh. 2 chimery, 3x chariot, 3+/re roll hero na daemonic mouncie (zdawał 1 warda przez 3 gry i kulnąłem 2 :D) i 1 psy. VC na 2x 3 vargheisty z champem, terrorgeist, 2x1 spirit host, 2x necro, 2x skiele, 1x zombie.

58 pkt z bitew. Chimery spadły 2x2, ale w 1 bitwie przejechały klocek warriorów i savage big`unsów, w drugiej 3 demisie z FCG i 3 mournfangi (oba od boku), w 3 10 trolli z orkowym generałem i razem z chariotem i 3 vargheistami 30 infernal guardów z bsb i daemon smithem (oblany steadfast na 10 :D)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

czytając nowy WoCh i szukając to nowych strategji niestety dojdziemy że w rarach tylko jaggery albo hele, w specjalach kawa albo himera, core rydwany fasty i warrior nurgla

magia kiwa się pomiędzy nurglem dethem i metalem, choć slaaneshowa 6 znajdzie swoich zwoleników

lord jedyny słuszny PD, no może duży sorcerer na cycko wężu, herosi tęczowi na demonic montach

koniec fantazji na temat nowego AB, wiele choć nie wiele się jednak zmieniło, doszło dużo i wiele odeszło

choć i tak fajniejsze AB od poprzedniego :)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Jeśli chodzi o najgiętszą opcję to jeszcze gorebeast chariot.

Co do reszty, wydaje mi się, że wystawienie większości jednostek jakoś masakrycznie nie osłabia rozpy. 3 Lordów jest ok. Myślę, że Lord w konfiguracji smokozord/dyskowiec ze stubbornem/dyskowiec naparzacz będą się pojawiać i dawać radę.

Marauderzy trzymają magów i B&G ;)

Forsakeni mnie korcą coraz bardziej, tak samo hellstriderzy. Przemcio testuje Mutalitha. Barbara bawił się trollami. Ogry to też całkiem niezły wybór. W dobie masowego imperium to może i DO się pojawią ;)?
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

9 Trolli z DP nurgla = profit regena na 3+ ale to jest opcja ryzykowna....
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Chimery z 3+ regeny też syte
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Khuman pisze:gore chariot ma wadę 6M co prawda jedzie na trzech kostkach ale jednak 6 to nie 7 i z żera potrzebne pkt.

smokozord na oriro dalej jest za drogi, na wysze pkt. czemu nie, prędzej jakiś na koniku czy dyskowiec koroniaż

marudy 15 max 20 na magów, no i B&G żadko sie pojawia na turniejach

jeśli forsejkeni to tylko Khorna reszta marków to nieco kpina ( ulubiony to tęczowy dający mr2. ), hellstrikerzy po 1 . nie mają klimatu, po 2. jak by ten bonus wchodził na cały oddział w sensie herosów w środku było by całkiem syto, atak jest problem że są za mięcy na początku i mogą nie dożyć końca, do tego ASF w pierwszej turze szkoda pkt. na to

mutali taki se zbyt losowy, sam z siebie też bez rewelacji, brak stubborna, trolle jak trolle, w casach gdzie ludzie wyrzucili FA z oddziałów może się sprawdzać taki oddział

dla tego też wspomniałem napoczątku magię nurgla
Gore chariot jest za swój koszt mega IMO. Smokozord w końcu wchodzi w 600 pkt. Smok to smok, Samiec alfa to samiec alfa.
Forsakeni albo khorne`a albo slaanesha. Hellstriderzy kosztują niewiele więcej niż fast slaaneshowy, a mają 10M. ASF przy I5 to nie jest słaba opcja. Ten bonus to dla mnie takie coś jak EoTG - miło jak wejdzie, ale raczej zapominam o tym.

Mutalith nie ok, szczególnie w kombosie z obniżaniem T. Jakby przycięli crusherów do max 1 unit to razem z helką są pierwsi do testów.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Tzn, żeby nie było.

DP +1/2 kowboi + 2x chimera (1 chimera na ojro) + 3 rydwany + 2x crushery ryją beret.

Ale po prostu pozostałe unity w większości są w miarę ok, jak wystawisz to nie ma tragedii.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ale helcia sporo też straciła - zyskała warda, ale ma m3 i teraz musi zadać straty żeby wywołać panikę. Wcześniej wystarczyło samo dotknięcie wzornikiem i już była panika - to spora zmiana na minus.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

debelial pisze:Ale helcia sporo też straciła - zyskała warda, ale ma m3 i teraz musi zadać straty żeby wywołać panikę. Wcześniej wystarczyło samo dotknięcie wzornikiem i już była panika - to spora zmiana na minus.
Faktycznie. Słaba opcja z woundowaniem.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Grolshek pisze:
debelial pisze:Ale helcia sporo też straciła - zyskała warda, ale ma m3 i teraz musi zadać straty żeby wywołać panikę. Wcześniej wystarczyło samo dotknięcie wzornikiem i już była panika - to spora zmiana na minus.
Faktycznie. Słaba opcja z woundowaniem.
Szczególnie jak ze sctaeruje i wali tylko z S5 na oddziale z 1+ save, już pokazała, że nie musi być testu paniki a po staremu było. Według mnie to właśnie helena jest największą porażką tego wydania podręcznika, szczególnie przez M3.

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

Helena dostająca z Monster testa hate i frenzy nie dochodzaca na Hellblastera na 10 cali, boli stratą dość porządną

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

I w sumie dobrze. Masakrycznie ciężko ją ubić i tak. Klopa z S5 to klopa z S5. Nie przyblokujesz jej duchami itp. Kowboj też się namęczy, harpie itp się odbiją.
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ