Próbując znaleźć sposób na to by chronić Slanna przed tym co go najbardziej boli (nie licząć pitki bo przed tym to raczej trzeba w las wleźć), by mógł na otwartym polu biegać zrobiłem taką rozpiskę:
Slann (2 generacja, BSB, generał, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDS)
Saurus Scar-Veteran (LA,GW, Enchanted Shield, Charm of the Jaguar Warrior, Spawning Quetzla i Mark of the Old Ones)
16 Temple Guards (FCG, shield, Huanchi's Blessed Totem)
10 Skinks (scout, javelins&shields)
11 Skinks (javelins&shields)
10 Skinks (javelins&shields)
6x10 Skinks (blowpipes)
3x3 Kroxy
5 Chameleon Skinks
Jak pisałem w temacie o zagrożeniach dla Slanna, doszedłem do wniosku, że najlepsze co może być na najgroźniejsze co jest dla Slanna to dużo skinków. 91 + 5 kameleonków powinno poradzić sobie prawie z każdym defensem, szczególnie jeśli dołożymy do tego magie i biegacza. Kroxy i biegacz jako siła udeżeniowa. No i najbardziej uniwersalny w tej rozpisce Scar-Veteran może jeszcze przyjmować smoki w chalange'ach (jak siedzi w TG) - przy 0+AS z D3 re-rolli powinien spokojnie przeżyć przynajmniej 1 ture walki).
Wpadło mi do głowy, żeby zmienić skinki ze scoutem i jeszcze 2 unity na unit 3 salek ale wtedy skinków robi się "tylko 60" i wtedy ich głowne zadanie jest utrudnione. Myślę, że spróbuję się tym razem obejść bez salek.
Lizaki na Bazyla (2500 pkt)
Moderator: Ziemko
Karol, jeśli chcesz, żeby biegacz przyjmował na klatę smoki zainwestuj marne 30 pkt w Aura of Quetzl. Ward 4+ na siłę 5 lub więcej jest niezastąpiony, ja go nie biorę, bo biegacz służy mi do czegoś innego, ale w funkcji jaką ma pełnić u ciebie się przyda. Bo nie wiem jak ty widzisz przyjmowanie smoka koleżką, który ma tylko AS (po modyfikacji od siły 6 jest to 3+ ). Poza tym lordowie chaosu i inni zresztą też nierzadko inwestują w bronie "No Armour Save" więc ward jest obowiązkowy IMO...
Co prawda tracisz 1 AS, bo nie masz Enchanted Shield, ale cóż, coś za coś
Co prawda tracisz 1 AS, bo nie masz Enchanted Shield, ale cóż, coś za coś
Salki są fajne, ale łatwo je można stracić. Już kiedyś się bez nich obchodziłem (używalem stedzia) i teraz chyba też dam radę. Poza tym wydaje mi się, że skinki są mimo wszystko bardziej regularne niż salki i przez to bardziej przewidywalne.
Co do biegacza to ten tu (z 0+ AS w CC) mi się bardzo dobrze sprawdza. A broń no armour save ma tak naprawdę tylko od czasu do czasu jakiś saurus oldblood. Chaośnicy w 99% mają sword of might.
Jak będę grał z defensami to ta rozpiska ma być ofensywna
Co do biegacza to ten tu (z 0+ AS w CC) mi się bardzo dobrze sprawdza. A broń no armour save ma tak naprawdę tylko od czasu do czasu jakiś saurus oldblood. Chaośnicy w 99% mają sword of might.
Jak będę grał z defensami to ta rozpiska ma być ofensywna