Ja się zgodziłem. Fluffowe pierdzenie to fluffowe pierdzenie, a zasady to zasady, jak ktoś zresztą słusznie zauważył.Myzu pisze:Zaklinac rzeczywistosc w ten sposob mozna, ale dobrze wiemy, ze skonczy sie tym, ze efekt bedzie dotyczyl tylko jednostek dedykowanych okreslonemu bogu. Nikt z osob, ktore nie graja demonami nie zgodzi sie, by tak interpretowac zasade jak piszecie.
Wina jest ewidentnie po stronie autora ksiazki, to jasne. Ale pamietajcie, ze w efektach chodzi o "animosity" miedzy bogami, a nie miedzy danym bogiem i cala armia przeciwnika.
Plotki z Warpa (albo wręcz Oka Terroru) vol 2.
Moderator: KrzysiekW
Re: Plotki z Warpa (albo wręcz Oka Terroru) vol 2.
Jak tylko w fazie demonów, to ja jestem jak najbardziej za tym, że działa na all enemy units i nie gram DoChemLipti pisze:Tabelka działa tylko w fazie demonów. Poza tym jest mało prawdopodobne by wylosować dobre hity na dany cel rzucić 6 i coś zabić/zdobyć jakieś punkty. OT dobra taktyka jak chce ktoś grać na remis. Przeciwnik zabije odginaczki, ty tam może coś zabijesz z magii.
Release the Przemcio!
Dwie rzeczy odnośnie tej tabelki.
Przy tych efektach jest gwiazdka, co by sugerowało jakiś dodatkowy zapisek. Lohost możesz to sprawdzić?
Wysłałem pytanie do jednego z playtesterów, może on będzie wiedział co autor ma na myśli.
Zostaje czekać i interpretować.
Przy tych efektach jest gwiazdka, co by sugerowało jakiś dodatkowy zapisek. Lohost możesz to sprawdzić?
Wysłałem pytanie do jednego z playtesterów, może on będzie wiedział co autor ma na myśli.
Zostaje czekać i interpretować.
Ja mam tylko nadzieję, że losowość z dwóch ostatnich kodeksów nie stanie się od teraz standardem. Znacznie utrudnia to planowanie gry i to po obydwu stronach. Najbardziej w tej grze nie lubię efektów ofensywnych, których nie można zatrzymać, bo działają i już vide engine of goods, czy teraz te efekty z tabelki. Jeśli będą klepały we wszystkich przeciwników, to na 10 oddziałów wroga 1-2 przeciętnie będą obrywać. Z innej strony fakt, iż działa to wyłącznie na szóstkach powoduje, ze trudno coś zaplanować ale tez i napisać dla tego rozsądne ograniczenia.
A znając życie, pewnie shinux zaraz napisze, ze "challenge accepted" albo inne "łatwo"
A znając życie, pewnie shinux zaraz napisze, ze "challenge accepted" albo inne "łatwo"
Nie mogę nigdzie znaleźć tej tabelki o której wszyscy mówią......może ktoś zamieścić do niej odnośnik?
EDIT: podobno demony nie mogą braść common magic itemów.... i nie mają żadnego scrolla?
EDIT: podobno demony nie mogą braść common magic itemów.... i nie mają żadnego scrolla?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, o 12:03 przez Oki, łącznie zmieniany 1 raz.
Mnie zabija demoniczna niestabilizacja:
1 i 1 - oddziałowi nić się nie stało i odzyskuje stracone rany
6 i 6 - zniaka cały
1 i 1 - oddziałowi nić się nie stało i odzyskuje stracone rany
6 i 6 - zniaka cały
No dajcie tą tabelkę
W 6ed tez tak było, że jak niezdaleś nie modyfikowanej liderki to cię wsysało do warpaOki pisze:Mnie zabija demoniczna niestabilizacja:
1 i 1 - oddziałowi nić się nie stało i odzyskuje stracone rany
6 i 6 - zniaka cały
Dziękilohost pisze:jedna gwiazdka dotyczy traktowania hitow i woundow z efektu jako magiczne
dwie gwiazdki dotycza nowego oddzialu-nie maja zadnych upgradow i nie sa warte zadnych pkt po zabiciu ich, traktowane sa poza tym jak normalne jednostki.
Ma save 3+ i na 4+ za każdą zadaną ranę odnawia sobie własną, jest st rydwanem, koles który na nim jeździ rozdaje luciusy w promieniu 6"vfn pisze:Wszystko fajnie ale co właściwie robi ten tron khorna?
Następny powód, że hity dotyczą wszystkich wrogów. Chyba zapisek o magiczności/niemagiczności hitów w przypadku demonów i Woch-u nie miałaby żadnego znaczenia.lohost pisze:jedna gwiazdka dotyczy traktowania hitow i woundow z efektu jako magiczne
dwie gwiazdki dotycza nowego oddzialu-nie maja zadnych upgradow i nie sa warte zadnych pkt po zabiciu ich, traktowane sa poza tym jak normalne jednostki.
Wlasnie czytam sobie forum warseera. Jeden z uczestnikow dyskusji nt. efektow tebeli powiedzial, ze wiele zrodel dotyczacych warhammera 40k podaje, że tabelka w tym systemie dziala na oddzialy przeciwnika.
Oczywiscie fantasy i 40k to dwa rozne systemy, ale jesli tabela w jednym systemie dziala na przeciwnika to idiotyczne byloby gdyby w drugim pelniac identyczna role dzialala inaczej.
http://natfka.blogspot.co.uk/2013/02/ch ... ation.html
link do zasad 40k
Rownież z forum warseera (strona 105 tematu o demonach)
"STOP STOP STOP
i have italian book
it's cleary ALL enemy units + friendly daemon units
it's GOOODDDDDD
in italian it's reversed.....it's "all friendly units bla bla bla AND each enemy unit. " with fullstop
so it's really good."
Co zas do mark of X, dotyczy to zapewne furii ktore nie sa demonami jakiegos bostwa, ale moga miec jakas marke.
Wiec bije po przeciwniku, demonach typu X i neutralnych z marka X.
Oczywiscie fantasy i 40k to dwa rozne systemy, ale jesli tabela w jednym systemie dziala na przeciwnika to idiotyczne byloby gdyby w drugim pelniac identyczna role dzialala inaczej.
http://natfka.blogspot.co.uk/2013/02/ch ... ation.html
link do zasad 40k
Rownież z forum warseera (strona 105 tematu o demonach)
"STOP STOP STOP
i have italian book
it's cleary ALL enemy units + friendly daemon units
it's GOOODDDDDD
in italian it's reversed.....it's "all friendly units bla bla bla AND each enemy unit. " with fullstop
so it's really good."
Co zas do mark of X, dotyczy to zapewne furii ktore nie sa demonami jakiegos bostwa, ale moga miec jakas marke.
Wiec bije po przeciwniku, demonach typu X i neutralnych z marka X.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, o 15:58 przez Boski, łącznie zmieniany 2 razy.
Jakiegoś tam może mieć. Chociażby herald, który na nim siedzi może sobie wylosować 2+ save. Hity idą jak strzelanie, na "6" obrywa herald, dopisek o braku save jest jak najbardziej uzasadniony.Klops pisze:czario tzeencza nie ma sejva a na misfajerze zadaje sobie d6 s6 no armour save, więc nic mnie nie zdziwi