7 ed. - nowe HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Całkowicie się z tym zgadzam. Jak dla mnie ludzie się zbytnio podniecają nowymi HE. Na pewno będą lepsze, ale nie jakieś kosmiczne.Belaner7 pisze:Dlatego ja mówie o urzyciu armat,zresztą ile tych rydwanów bedzie?
A tak wogule co pierwsze bije,impakty czy asf?
P.s marudzicie,zobaczycie że armia wcale niebędzie jakaś lepsza,jedynie inna,pamiętajcie że nas będzie cholernie mało.Seer poleciał,to dostaliśmy inne argumenty,po prostu.
IMO absurdem jest 2 * cannon + 2 * bolec czy bolec + cannon na małe. Absurdem jest zakazanie armat DoW tylko w HE, wyjścią są dwa albo booki 7ed nie mające defakto zapisu, że mogą brać DoW ich nie biorą (IMO kiepska opcja, ale dużo lepsza od dwóch poprzednich) albo banuje się wszystkie armatki DoW (bardzo dobra opcja).Malal pisze:A ja ci mowie ze akurat jes trend by zakazywac uzywania dzial DOW a nowe HE to kolejny powod
Seer nadal jest tyle ze 1. Zwykle używało się 2-3 seerów. Mam rozumieć, że za ograniczenie się do 1 HE dostały ASF na cała armie, wszystkie jendostki zostały ulepszone, i extra ataki na dragonach oraz SM, 3 smoki i pare innych fajnych rzeczy . To całkiem sporo jak na ograniczenie masowego użycia seerów . Nie wspominając o "idealnej" kompozycji armii . Co ja bym dał, żebym mógł wystawić armie na samych specialach z ASF .Belaner7 pisze:Dlatego ja mówie o urzyciu armat,zresztą ile tych rydwanów bedzie?
A tak wogule co pierwsze bije,impakty czy asf?
P.s marudzicie,zobaczycie że armia wcale niebędzie jakaś lepsza,jedynie inna,pamiętajcie że nas będzie cholernie mało.Seer poleciał,to dostaliśmy inne argumenty,po prostu.
ASF jest tak samo zaburzającą równowagę w grze zasadą jak danie unbreakable albo stubborna dla całej armii np. imperium, DE, zielonych czy innej .
Czekam teraz na armie z zasadą stubborna dla wszytskich z wysoką liderką .
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
IMO to wogle powinni byc DOW zakazane po to armie maja jakies wady zeby trzeba bylo sobie z nimi radzic a nie niwelowac dodatkami.
No dobra,co jest przegięte z nowych armii hmmm......
We,driada 12 pkt,treeman,niewiem jak sobie z tym radzi chaos czy vampy,do tego wystawiają swój las,a część armii ma warda i całą game fajnych zasad specjalnych.
Krasnoludy,stubborn na każdej maszynie,co za mistrz to wymyślił to ja niewiem,a do tego 0 szans na mistfajera na większości maszyn i runy rzucania na 1 kości brejka i herosi niedozabicia.
Zielone,tu akurat nie,ale mają animozje na calej armii :D
Imperium
Czołg fajnie,jak ma to rozwalić ofens?zwłaszcza jak są 2 sztuki i 4 działa jeszcze z tyłu?
We,driada 12 pkt,treeman,niewiem jak sobie z tym radzi chaos czy vampy,do tego wystawiają swój las,a część armii ma warda i całą game fajnych zasad specjalnych.
Krasnoludy,stubborn na każdej maszynie,co za mistrz to wymyślił to ja niewiem,a do tego 0 szans na mistfajera na większości maszyn i runy rzucania na 1 kości brejka i herosi niedozabicia.
Zielone,tu akurat nie,ale mają animozje na calej armii :D
Imperium
Czołg fajnie,jak ma to rozwalić ofens?zwłaszcza jak są 2 sztuki i 4 działa jeszcze z tyłu?
buuuhahahhahahaQbas pisze:Nie martw się - za kilka lat to powinno się zmienić. Myślę, że GW doprowadzi do takiej sytuacji, żeby wszyscy mieli (w miarę możliwości ) równe szanse.
popatrz tylko, że już w nowo wypuszczonych 7ed army bookach nie jest po równo. jak patrze na boar boya za 22pts, albo black orka za 13 bez tarczy a potem sie dowiaduje o takich rewelacjach w HE, to faktycznie wszystkie armie będą równe... z tym że niektóre równiejsze
Zasady dla armii typu fear, odporność na psychologie, nienawiść itp. są "mocne" zgoda Paku, ale nie mogą się równać z takimi zasadami jak ASF czy unbreakable/stubborn dla całej armii.
Stubborn dla maszyn krasnoludów - okey, jest to do przezycia. Maszyny to nie klocki piechoty i zabicie 3-4 załogantów nie jest olbrzymim wyczynem. Rozumiem flustracje ze nagle klocek może na nich stanąć, ale znacznie bardziej przegiętą zasadą byłłby stubborn dla całej armii krasnoludów.
Idąc nowym torem komponowania armii przez GW stubborn dla całej armii krasnoludów powinien im się należeć jako zasadzie do taj armii bardzo pasującej, tak samo pasującej jak ASF dla HE.
To nie jest narzekanie. Poprostu takie zasady masowe dla całej armii już naparwdę naruszają równowagę gry. Nie gram krasnoludami ani HE, ale jeśli HE dostały ASF to krasnale powinny dostać stubborna itd. Wtedy można byłoby mówić o równowadze .
Jeśli chodzi o treemana itp. jendostek to GW tu akurat jest dość konsekwentne. Każda nowa armia ma coś dużego i mocnego. Krasnale kowadło, WE treemena, HE smoki, Imperium czołg, zielone giganta. Zapewne darki dostaną bardzo mocną manticore i hydre czy też bazyliszka lub coś podobnego.
Sugeruję poprostu, że porównywanie ASF HE na całej armii do stubborna na maszynach krasi lub feara umarlaków jest porpostu słabym porównaniem
Stubborn dla maszyn krasnoludów - okey, jest to do przezycia. Maszyny to nie klocki piechoty i zabicie 3-4 załogantów nie jest olbrzymim wyczynem. Rozumiem flustracje ze nagle klocek może na nich stanąć, ale znacznie bardziej przegiętą zasadą byłłby stubborn dla całej armii krasnoludów.
Idąc nowym torem komponowania armii przez GW stubborn dla całej armii krasnoludów powinien im się należeć jako zasadzie do taj armii bardzo pasującej, tak samo pasującej jak ASF dla HE.
To nie jest narzekanie. Poprostu takie zasady masowe dla całej armii już naparwdę naruszają równowagę gry. Nie gram krasnoludami ani HE, ale jeśli HE dostały ASF to krasnale powinny dostać stubborna itd. Wtedy można byłoby mówić o równowadze .
Jeśli chodzi o treemana itp. jendostek to GW tu akurat jest dość konsekwentne. Każda nowa armia ma coś dużego i mocnego. Krasnale kowadło, WE treemena, HE smoki, Imperium czołg, zielone giganta. Zapewne darki dostaną bardzo mocną manticore i hydre czy też bazyliszka lub coś podobnego.
Sugeruję poprostu, że porównywanie ASF HE na całej armii do stubborna na maszynach krasi lub feara umarlaków jest porpostu słabym porównaniem
Wszyscy tak narzekaja a jeszcze nawet nie zaczeli grać tymi nowymi HE, przecierz GW robi jakies bardziej szczegółowe playtesty przed wypuszczeniem każdej armii więc.... nie ma co narzekać po prostu niektóre rzeczy będą mniej użyteczne na HE, ot takie fasty jak niektórzy narzekają, może już nie bedzie morderczych szarż na magów ale nadal zostaje obcinanie marszu, zajmowanie ściartek czy innych podobnych misji. MOże i He mają teraz to ASF ale będą za to strasznie mało liczebne i szarża w bok gdzie stykać bedzie się tylko 2 kolesi nadal będzie dla elfów statystyczną przegraną..
Hmm, ja tam myślałem przez chwilke ze AAAASF jest z frontu, no ale jeśli nie to hmm kurde - gorzej.
Ogry... hmm no moze nadszedł czas na regimenty leadbelczerów w liczbie 4 sztuk, tudzież jakkieś katapulty?
Wracając do hajów, jeśli prawdą okaże się walka ASF z każdej pozycji to w ogóle sobie nie wyobrażam grać bestiami - szczególnie w walce z taką piechotą. Gobilnami też będzie w miarę trudno - najpierw turbo ostrzał, no a potem mordęga w walce wręcz.
Gigant to żadna nowa jednsotka nie jest, a na haje to zawsze łatwe punkty były.
Chociaż też przesądzam fakt, iz ludzie będą grać na DP (Z racji jednak szybkości i uderzenia) to jednak może znajdzie się ktos godny trochę pomęczyc na piechocie. Bo należy jednak pamiętać, że jeśli przedmmioty i magia no mniej więcej pozostają takie same to naprawdę będzie można tworzyć fajne turbo strzelające, magiczne armie, do których podejsć się nie będzie opłacało gdyż przeciwnik szachowany jest przez DP.
Ogry... hmm no moze nadszedł czas na regimenty leadbelczerów w liczbie 4 sztuk, tudzież jakkieś katapulty?
Wracając do hajów, jeśli prawdą okaże się walka ASF z każdej pozycji to w ogóle sobie nie wyobrażam grać bestiami - szczególnie w walce z taką piechotą. Gobilnami też będzie w miarę trudno - najpierw turbo ostrzał, no a potem mordęga w walce wręcz.
Gigant to żadna nowa jednsotka nie jest, a na haje to zawsze łatwe punkty były.
Chociaż też przesądzam fakt, iz ludzie będą grać na DP (Z racji jednak szybkości i uderzenia) to jednak może znajdzie się ktos godny trochę pomęczyc na piechocie. Bo należy jednak pamiętać, że jeśli przedmmioty i magia no mniej więcej pozostają takie same to naprawdę będzie można tworzyć fajne turbo strzelające, magiczne armie, do których podejsć się nie będzie opłacało gdyż przeciwnik szachowany jest przez DP.
Kolejna z dupy sprawa w bitwie HE vs OnG. Squig hoppersi zawsze byli najwiekszym postrachem dla skitranych w lesie magów, choć ciężko było ich do tego lasu wepchać, bo rydwany kontrowały. Teraz jednak to hoppersi będą się musieli kitrać, bo co nie zaszarżują, to zostaną zmieleni na miazgę
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Masz na myśli też takie jakie robili przy DE,OK i starych krasnalach?GW robi jakies bardziej szczegółowe playtesty przed wypuszczeniem każdej armii więc
wszyscy tak narzekacie.. a nawet nie ulozyliscie jednej rozpiski HE.. nie maci epojecia jak bedzie wygladac ta armia..
nie wiem czy ktos to zauwazył ale HE zapłaciły za to ASF.
(np lord podrozal o 25 pkt, DP o 4, piechota o 2 i to w czasach gdy inne piechoty tanieja).
armie HE juz nie beda wygladały tak jak teraz.. bo to sie po prostu nie zmiesci w rozpisce..
narzekajcie sobie dalej... smiesznie sie niektorych z was czyta jak sie tak spinacie..nie majac zbytniego pojecia o tym co piszecie..
pozdrawiam i zycze owocnej dyskusji
nie wiem czy ktos to zauwazył ale HE zapłaciły za to ASF.
(np lord podrozal o 25 pkt, DP o 4, piechota o 2 i to w czasach gdy inne piechoty tanieja).
armie HE juz nie beda wygladały tak jak teraz.. bo to sie po prostu nie zmiesci w rozpisce..
narzekajcie sobie dalej... smiesznie sie niektorych z was czyta jak sie tak spinacie..nie majac zbytniego pojecia o tym co piszecie..
pozdrawiam i zycze owocnej dyskusji
mnie akurat nowe high elfy nie bolą bardziej od starych ("elitarna piechota jest bardzo fajna" jak to mówią garłacznicy) - brak seera, kawaleria w specialach, postawienie na piechotę, mięciutki heros na smoku.
ASF mi się nie podoba, ale ze względów takich jak to napisał Barb - zabija to w pewien sposób taktykę, a sama armia jest niezrównoważona - z ofensami sobie powinna radzić bez problemu, ale z defensami ma dość przekichane.
ASF mi się nie podoba, ale ze względów takich jak to napisał Barb - zabija to w pewien sposób taktykę, a sama armia jest niezrównoważona - z ofensami sobie powinna radzić bez problemu, ale z defensami ma dość przekichane.
a tak btw. myslal ktos o wystawieniu championa PG z magiczna zbroja (25 pkt) dajaca 2+ AS
elitarna piechota podrozała.. natomiast fast i cory potanialy
elitarna piechota podrozała.. natomiast fast i cory potanialy
i wychodzi na chodzi na swoje.
Assasello; o tej zbroi myślałem dla czempa SM lub herosa na smoku...
Nehan; heros na smoku nie będzie mieciutki, będzie mieć 2+ sejva z rerollem i warda 4+.
A z corów opłaca się brać spearelfy które będą dobre... przynajmniej moim zdaniem
Assasello; o tej zbroi myślałem dla czempa SM lub herosa na smoku...
Nehan; heros na smoku nie będzie mieciutki, będzie mieć 2+ sejva z rerollem i warda 4+.
A z corów opłaca się brać spearelfy które będą dobre... przynajmniej moim zdaniem