Erranci - czy w dzisiejszych czasach przydatni w ogóle?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Erranci - czy w dzisiejszych czasach przydatni w ogóle?
Jak w temacie. Czy oni w ogóle się do czegoś nadają?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Zechcesz Wasza Godność powiedzieć jak?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ino zazwyczaj generał lata i poluje więc musi być daleko. A ilu wystawiasz? 9? 12? 15? Może BSBka m dać?
Zawsze wystawiam szóstkę, bez dodatków. Wiele razy zdarzało mi się tą zgrają wjechać gdzieś na flankę w decydującym momencie, rozbić jakieś maszyny, czy zarąbać inne, stojące na tyłach, "sierotki", a nawet przytrzymać na turę-dwie jakiegoś "grubego" potwora.
Jeśli coś nie wyjdzie, 120 punktów to mała strata, nie będę po nich płakał
Z drugiej strony, pewnie tą samą funkcję lepiej mogą spełniać pegazy, nigdy jednak na błędnych nie narzekałem
Jeśli coś nie wyjdzie, 120 punktów to mała strata, nie będę po nich płakał
Z drugiej strony, pewnie tą samą funkcję lepiej mogą spełniać pegazy, nigdy jednak na błędnych nie narzekałem
Vae victis!
Jakby nie spojrzeć, to najtańsza ciężka jazda w grze. 20 punktów za kolesia z savem na 2 i wardem, którego nie spowalnia barding i który w szarży jest odporny na psychologię to naprawdę bardzo dobra cena.
Żeby chłopaki się za bardzo przed szereg nie rwali (mowa o używaniu ich w dużej lancy, czyli 9+), to albo trzeba ich trzymać blisko generała, albo dać im paladyna żeby nimi dowodził, albo mieć BSB w okolicy. Najlepiej zaś wszystkie te trzy rzeczy w miarę możliwości kumulować, wtedy mamy jakieś 95% pewności, że będą szarżować wtedy, kiedy tego chcemy.
Żeby chłopaki się za bardzo przed szereg nie rwali (mowa o używaniu ich w dużej lancy, czyli 9+), to albo trzeba ich trzymać blisko generała, albo dać im paladyna żeby nimi dowodził, albo mieć BSB w okolicy. Najlepiej zaś wszystkie te trzy rzeczy w miarę możliwości kumulować, wtedy mamy jakieś 95% pewności, że będą szarżować wtedy, kiedy tego chcemy.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
Ja im dodatkowo daję Gleaming Pennant albo Errantry Banner. A reszta, tak jak napisał Legion.Legion pisze:Zawsze wystawiam szóstkę, bez dodatków. Wiele razy zdarzało mi się tą zgrają wjechać gdzieś na flankę w decydującym momencie, rozbić jakieś maszyny, czy zarąbać inne, stojące na tyłach, "sierotki", a nawet przytrzymać na turę-dwie jakiegoś "grubego" potwora.
Jeśli coś nie wyjdzie, 120 punktów to mała strata, nie będę po nich płakał
Z drugiej strony, pewnie tą samą funkcję lepiej mogą spełniać pegazy, nigdy jednak na błędnych nie narzekałem
Lenar pisze:Ja im dodatkowo daję Gleaming Pennant albo Errantry Banner. A reszta, tak jak napisał Legion.Legion pisze:Zawsze wystawiam szóstkę, bez dodatków. Wiele razy zdarzało mi się tą zgrają wjechać gdzieś na flankę w decydującym momencie, rozbić jakieś maszyny, czy zarąbać inne, stojące na tyłach, "sierotki", a nawet przytrzymać na turę-dwie jakiegoś "grubego" potwora.
Jeśli coś nie wyjdzie, 120 punktów to mała strata, nie będę po nich płakał
Z drugiej strony, pewnie tą samą funkcję lepiej mogą spełniać pegazy, nigdy jednak na błędnych nie narzekałem
tylko że wtedy zaczynaja kosztowac tyle co pegazy a strata ich zacznie bolec
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych