Rozpiski
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Re: Rozpiski
Tylko że moje chłopki zwłaszcza z wardem potrafiły pogonić maneaterów takich. Lanca łatwo się może odbić. A czarodziejka ma za zadanie sygnaturką beasta wspomóc tylko i odpalić ikonę. Właśnie gdyby starczyło na 12 rycerzy łatwiej byłoby wybrać ale 2x9 nie mają wielkiej siły przebicia.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A może by tak ethernal flama na rycerzy? Z abdomką mogli by sobie poradzić nawet jakoś.
1 Bretonnian Lord @ 263.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sword of Swift Slaying [25.0]
Gromril Great Helm [30.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
Crown of Command [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Sceptre of Stability [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 128.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Gauntlet of the Duel [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 100.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Luckstone [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 81.0 Pts
Morningstar; Heavy Armour; Knightly Vow
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 96.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Wyrmlance [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Realm @ 279.0 Pts FCG Standard of Discipline [15.0]
9 Knights of the Realm @ 240.0 Pts FCG
13 Peasant Bowmen @ 88.0 Pts; Musician; Braizers
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Moja rozpa na euro, mocno oparta na kowbojach. Rozpiska powstała po wielu modyfikacjach, wcześniej erranci pełnili rolę jaką teraz przejęli kowboje. W większości bitew się sprawdzają. Jakieś sugestie?
Damselka po wyjściu nowego draftu straciła lustro.
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sword of Swift Slaying [25.0]
Gromril Great Helm [30.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
Crown of Command [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Sceptre of Stability [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 128.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Gauntlet of the Duel [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 100.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Luckstone [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 81.0 Pts
Morningstar; Heavy Armour; Knightly Vow
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 96.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Wyrmlance [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Realm @ 279.0 Pts FCG Standard of Discipline [15.0]
9 Knights of the Realm @ 240.0 Pts FCG
13 Peasant Bowmen @ 88.0 Pts; Musician; Braizers
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Moja rozpa na euro, mocno oparta na kowbojach. Rozpiska powstała po wielu modyfikacjach, wcześniej erranci pełnili rolę jaką teraz przejęli kowboje. W większości bitew się sprawdzają. Jakieś sugestie?
Damselka po wyjściu nowego draftu straciła lustro.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Po namyśle zmieniłem moją koncepcję trochę
Moja armia na 1600 pkt
Lord na pegazie
swift slaying
dragonhelm
v. heoism
luckstone
potion of foolhardines
Paladin BSB - goły na koniu i w większych realmach
Damsel 2lv beast w mniejszych realmach
crown of command
11 knights of realm bann of ethernal flame pedant
8 knights of the realm, gleaming pedant
4 Pegasus Knights
4 Pegasus Knights
Field Trebutchet
Field Trebuthet
Moja armia na 1600 pkt
Lord na pegazie
swift slaying
dragonhelm
v. heoism
luckstone
potion of foolhardines
Paladin BSB - goły na koniu i w większych realmach
Damsel 2lv beast w mniejszych realmach
crown of command
11 knights of realm bann of ethernal flame pedant
8 knights of the realm, gleaming pedant
4 Pegasus Knights
4 Pegasus Knights
Field Trebutchet
Field Trebuthet
Z tym łapaniem to łatwiej powiedzieć niż zrobić. Ostatnio grając z HE nie miałem się prawie gdzie "wcisnąć" stając naprzeciwko 3 hordom lwów.Gniewko pisze:Chcesz łapać przeciwnika na koronę i doklepywać od boku/tyłu pegazami i bohaterami?
Ci mali bohaterowie mają też robić za tanie (przynajmniej tanie jak na bretkę) odginaczki i przeszkadzajki. A w każdej chwili mogę się rozjechać i zaatakować kilka celów np 2 armaty i jednocześnie nie blokować głównego oddziału.
na lorda pkt na questing vow się nie znajdzie? tyłek to ratujehesus pisze:1 Bretonnian Lord @ 263.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sword of Swift Slaying [25.0]
Gromril Great Helm [30.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven;
Dispel Scroll [25.0]
Crown of Command [35.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Sceptre of Stability [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 128.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Gauntlet of the Duel [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 * Paladin @ 100.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Luckstone [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 81.0 Pts
Morningstar; Heavy Armour; Knightly Vow
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 96.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Wyrmlance [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Realm @ 279.0 Pts FCG Standard of Discipline [15.0]
9 Knights of the Realm @ 240.0 Pts FCG
13 Peasant Bowmen @ 88.0 Pts; Musician; Braizers
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts; Musician
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Moja rozpa na euro, mocno oparta na kowbojach. Rozpiska powstała po wielu modyfikacjach, wcześniej erranci pełnili rolę jaką teraz przejęli kowboje. W większości bitew się sprawdzają. Jakieś sugestie?
Damselka po wyjściu nowego draftu straciła lustro.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Przed oblaniem testu na liderkę.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Lipa jak parkujesz w hydrze i ty ją na 5+, a ona ciebie na 3+.Gniewko pisze:Oj, to była ironia. Z Ld9 nie zdarza się to aż tak często.

@Hesus na siłę pkt nie szukaj. IMO to nie jest jakieś must be.

120 pkt nie wiadomo za co i na co. MR3, zakaz latania. Cokolwiek robiącego różnicę.1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Sceptre of Stability [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Skirmish. Bez muzyka. Bądźmy szczerzy, 13 łuków nie wysyła do piekła całych regonów przeciwnika. To jest rozpa, w której łuki mają zrobić pewne "małe", acz istotne rzeczy. Dobić maszynę, bo trebek za mało zmultiplikował, odgjąć, zatrzymać w lesie stubbornem, zablokować domek, zdjąć charmed schielda lub regenę, przed strzałem trebów, dać hard cover. Do tego wszystkiego potrzeba mobilności, możliwości strzału po marszu i poruszania się we wszystkich kierunkach.13 Peasant Bowmen @ 88.0 Pts; Musician; Braizers

Mi kiedyś 20 łuków prawie wystrzelało w 3 tury 45 maruderów khorna. Doszło ich 8 i mi łuczników wybili 

M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Falcon horn - jakoś nie mam koncepcji jak tego efektywnie używać.Dębek pisze:120 pkt nie wiadomo za co i na co. MR3, zakaz latania. Cokolwiek robiącego różnicę.1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Sceptre of Stability [15.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
Skirmish. Bez muzyka. Bądźmy szczerzy, 13 łuków nie wysyła do piekła całych regonów przeciwnika. To jest rozpa, w której łuki mają zrobić pewne "małe", acz istotne rzeczy. Dobić maszynę, bo trebek za mało zmultiplikował, odgjąć, zatrzymać w lesie stubbornem, zablokować domek, zdjąć charmed schielda lub regenę, przed strzałem trebów, dać hard cover. Do tego wszystkiego potrzeba mobilności, możliwości strzału po marszu i poruszania się we wszystkich kierunkach.13 Peasant Bowmen @ 88.0 Pts; Musician; Braizers
Co do łuczników to faktycznie spróbuję.
Stawiasz fasta przed chimera, dp, smokiem i kupujesz sobie ture strzelania z trebow bo nad toba lotem z szarza nie przeleci na przyklad
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.