Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Ancient może byc generałem i zjada pkt z puli Lord
jest lordem, a czy się na nim opłaca to już zalezy od Ciebie - twojej gry i z kim grasz. Na pewno jest przydatny, ale czy jest lepszy od zwykłego lorda w dowolnej konfiguracji? Na pewno zależy to w głównej mierze armii przeciwnika.Deus pisze:Anciet moze być generałem ? I jego koszt z jakiej puli idzie? I jeszcze czy gra na 2x dzrewo na 2600 sie opłaca?
xYz
Jak chcesz grać na Ancient Treemanie to wtedy najlepiej daj jeszcze 2x Rare Treeman i na 3 gra się wyśmienicie
Albo wciskasz 20-0 albo 0-20.
Proste
Ja tak sobie myślałem nad takim właśnie monster truckiem na Włocławek
Smoczydło (ewentualnie możesz dać Ancient + 4lv Life)
BSB hoda
Kałboj na koniu 2+ ward
DS 2lv
35GG
2x8 Dryad
6 Trekinów
2 Treemany

Zagrać takie bardziej for fun. Szału tym nie zrobisz, ale jaka frajda
5 bitew gdzie przy dobrych paringach nie będę się chować tylko napierać do przodu

Albo wciskasz 20-0 albo 0-20.
Proste
Ja tak sobie myślałem nad takim właśnie monster truckiem na Włocławek
Smoczydło (ewentualnie możesz dać Ancient + 4lv Life)
BSB hoda
Kałboj na koniu 2+ ward
DS 2lv
35GG
2x8 Dryad
6 Trekinów
2 Treemany
Zagrać takie bardziej for fun. Szału tym nie zrobisz, ale jaka frajda
5 bitew gdzie przy dobrych paringach nie będę się chować tylko napierać do przodu
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Korona, ward 3+ , GW, Shield, La
Lub -1 do trafiania w CC, netlingi, ward 3+
Ja tam na smoku grałem raptem parę razy i ogólnie to są to bardzo ciężkie gry...bo brakuje wsparcia magicznego.
Tutajec grał swojego czasu na smoku więc to z nim rozmawiaj
Lub -1 do trafiania w CC, netlingi, ward 3+
Ja tam na smoku grałem raptem parę razy i ogólnie to są to bardzo ciężkie gry...bo brakuje wsparcia magicznego.
Tutajec grał swojego czasu na smoku więc to z nim rozmawiaj
Ostatnio zmieniony 12 mar 2013, o 18:14 przez Luc, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Prawda, ale tracisz inne możliwości.Ready pisze:Dzięki Luc, swoja drogą tarcza +2 na pierwsze trafienie niebyła by dobra na machiny w opcji Lorda na smoku ?
Dlatego granie na smoku ma swoje wady.... są nimi głównie krasnoludy i parę innych rzeczy.
Trzeba wyczuć na co możesz najczęściej trafić i jak mocno Ciebie to boli.
Dla zabawy można na smoku pograć, ale wydaje mi się, że są lepsze sposoby na wydanie pkt na lorda (mag 4lv + xxx)
Gdzie xxx to:
- lord tancerz
- lord ze strzałkami bez sv
- biegacz z potionem i wardem 2+ na ostatnią
- ancient treeman
- itp.
Mnie ciśnie aby spakować smoka i na Włocławek tak pojechać.... CZYSTY FUN
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Jacek co powiesz na coś takiego ?Jacek_Azael pisze:MałoHeptun pisze:Ja na Kujawiaku zagram na dwóchJacek_Azael pisze:Ja tam lubię trzy treemany. I będę na nich grał.
Jest SIŁA!! ??
1 Treeman Ancient @ 325.0 Pts General
1 Treeman Ancient @ 325.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
18+1 Glade Guard @ 262.0 Pts +flame
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Noble @ 122.0 Pts Hail of Doom Arrow
Spellsinger @ 150.0 Pts Dispel Scroll
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2600.0
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ten ward nie działa na magiczne, więc na dwarfy niezbyt pomoże
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()


