Skaveny na tegoroczną Arenę
Moderator: Hoax
Ogólnie rzecz biorąc się zgadzam tylko ten BSB czasem jest bezcenny.. np na bretonnię. I maszynki też lepiej wycina.Fisch pisze:najlepszy dla Eshinu do teleportacji jest chyba goly Chieftain z dwurakiem z Charmem
nie żal go poświęcić bo kosztuje tylko 78 punktów a kosi maszyny, magów a nawet jakichś herosów bez warda z trzema atakami z silą 6 i przerzutem
Eshinem jeszcze nie grałem nigdy. Skavenami trochę.
Ta rozpiska którą złożyłem jest nieco inna od tego co lubię wystawiać w szczurach, ale zbliżona.
Dla mnie najważniejsze w szczurach to:
- mieć wysokie ld/główny niepanikujący klocek
- mieć dużo ścierwa
- mieć czym zwabić przeciwnika do siebie
Próbowałem złożyć eshin bardziej ofensywny, tzn 2x tunelingi i 1x5 jezzaili + storm banner. To by nawet dużo bardziej odpowiadało mojemu stylowi grania. Tylko jest jeden problem. Nie będzie za bardzo kogo teleportować Gościa ze sztormówą nie ma co, bo on nawet maga nie ubije. Mag też nie. A jak wystawię drugiego (obok BSB) bohatera do walki, to zostanie mi 1 mag, czyli pewnie żaden teleport mi nie wejdzie Do tego moja obrona antymagiczna będzie beznadziejna.
Dlatego rozpa wygląda jak wygląda.
Jako gościa do teleportacji wybrałem tak złożonego BSB ponieważ:
- weeping blade daje mi niemal pewność, że jak wpadnę w jakiegoś nędznego herosa (maga), to go usiekę. A w wypadku challenge'a można nabić ładnego overkilla co w połączeniu z bannerem może zdecydować, że nasz BSB nie wtopi walki z jakimś unitem, który ma kilka punktów CR na starcie
- jak nie bedzie się w co teleportować, to przynajmniej będę miał BSB, który bardzo się przyda
- gdy uda się połączona szarża tunellingu + teleport to od boku/tyłu słaby klocek może dać radę przepchnąć (tył/bok+banner+zadane rany)
No i nie zapominajmy, że Eshin ma +100vp za każdego ubitego herosa wroga, co na małe pts jest turboprzegięciem
Tak to wygląda w niezbyt skomplikowanej teorii. W praktyce sprawdzę jeśli nie złożę nic ciekawego do O&G i jeśli uda się pożyczyć figurki
Pozdr!
Ta rozpiska którą złożyłem jest nieco inna od tego co lubię wystawiać w szczurach, ale zbliżona.
Dla mnie najważniejsze w szczurach to:
- mieć wysokie ld/główny niepanikujący klocek
- mieć dużo ścierwa
- mieć czym zwabić przeciwnika do siebie
Próbowałem złożyć eshin bardziej ofensywny, tzn 2x tunelingi i 1x5 jezzaili + storm banner. To by nawet dużo bardziej odpowiadało mojemu stylowi grania. Tylko jest jeden problem. Nie będzie za bardzo kogo teleportować Gościa ze sztormówą nie ma co, bo on nawet maga nie ubije. Mag też nie. A jak wystawię drugiego (obok BSB) bohatera do walki, to zostanie mi 1 mag, czyli pewnie żaden teleport mi nie wejdzie Do tego moja obrona antymagiczna będzie beznadziejna.
Dlatego rozpa wygląda jak wygląda.
Jako gościa do teleportacji wybrałem tak złożonego BSB ponieważ:
- weeping blade daje mi niemal pewność, że jak wpadnę w jakiegoś nędznego herosa (maga), to go usiekę. A w wypadku challenge'a można nabić ładnego overkilla co w połączeniu z bannerem może zdecydować, że nasz BSB nie wtopi walki z jakimś unitem, który ma kilka punktów CR na starcie
- jak nie bedzie się w co teleportować, to przynajmniej będę miał BSB, który bardzo się przyda
- gdy uda się połączona szarża tunellingu + teleport to od boku/tyłu słaby klocek może dać radę przepchnąć (tył/bok+banner+zadane rany)
No i nie zapominajmy, że Eshin ma +100vp za każdego ubitego herosa wroga, co na małe pts jest turboprzegięciem
Tak to wygląda w niezbyt skomplikowanej teorii. W praktyce sprawdzę jeśli nie złożę nic ciekawego do O&G i jeśli uda się pożyczyć figurki
Pozdr!
Wszystko rozumiem kołata. Chociaż kurde Fischi dobrze mówi... dla mnie BSB + SoM + reroll może być naprawdę turbo opcją.
A szczerze mówiąc w eshinie największa słabość to niemożliwość wzięcia latarki. Jako WE tego eshinu boję się znacznie mniej bo treeman nie musi siedzieć za obeliskiem albo w rogu stołu. Coprawda Ld10 to też śmieszny bajer, ale ogólnie jest tak jakoś bardziej fair, a nie że jak się wychylę to od razu turbo wygrzew i nie ma co zbierać.
A szczerze mówiąc w eshinie największa słabość to niemożliwość wzięcia latarki. Jako WE tego eshinu boję się znacznie mniej bo treeman nie musi siedzieć za obeliskiem albo w rogu stołu. Coprawda Ld10 to też śmieszny bajer, ale ogólnie jest tak jakoś bardziej fair, a nie że jak się wychylę to od razu turbo wygrzew i nie ma co zbierać.
Takie pytanie - legalne to?Młody pisze: 1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1;Full Equip
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 105 Pts
Magic Level 1; Warp Blades
#3 Warpstone Token [20]
Eye of the Horned Rat [25]
1 Warlock Engineer @ 105 Pts
Magic Level 1; Warp Blades
#3 Warpstone Token [20]
Dispel Scroll [25]
(...)
25 Clanrats @ 210 Pts
FCG
Ratling Gun
25 Clanrats @ 210 Pts
FCG
Ratling Gun
Bo mainstay unit mowi nam 'the number of clanrat units in the army restricts the maximum number of multiples of any other unit than can be included in the army'
a 3 inzynierow to 3 jedynosobowe oddzialy tego samego typu..?
ale ciekawe pytanie ;] Bo w świetle zasad 7dmo ed nie ma czegos takiego jak unit w odniesieniu do kompozycji armi a unit w odniesieniu 'normlanym ';)
ofc byłoby to ciut chore i bekowe, ale jednak ;p
ofc byłoby to ciut chore i bekowe, ale jednak ;p
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Legalne.
W booku pisze przy oddziałach które wymagają clanow do wystawienia.
Notabene nie ma tego np. przy stormverminach, takze mozna wystawic armię na burdel patrol bez clanratów
W booku pisze przy oddziałach które wymagają clanow do wystawienia.
Notabene nie ma tego np. przy stormverminach, takze mozna wystawic armię na burdel patrol bez clanratów
strona 11:
'For eample, if you have one unit of clanrats, you can include one unit of globadiers, one of stormvermin (...)' (;
'For eample, if you have one unit of clanrats, you can include one unit of globadiers, one of stormvermin (...)' (;
Truepunk, nie pieprz głupot. Skavenami gram 5 lat i jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś coś tak głupiego wymyślił....
W army bookach masz podział na:
- Charakters (chrakters, lords. heroes)
- Troops ( dzielą sięna Unity)
Imo nie masz napisane, że heros to unit...
To raz, a dwa, to jeśli miałoby być tak jak piszesz, to nowy AB uwzględniłby to combo i je blokował...
pzdr.
W army bookach masz podział na:
- Charakters (chrakters, lords. heroes)
- Troops ( dzielą sięna Unity)
Imo nie masz napisane, że heros to unit...
To raz, a dwa, to jeśli miałoby być tak jak piszesz, to nowy AB uwzględniłby to combo i je blokował...
pzdr.
hehehe... dawno sie tak nie usmialempingus pisze: A szczerze mówiąc w eshinie największa słabość to niemożliwość wzięcia latarki.
najwieksza zaleta eshinu jest to ze w rarach moze wziac plague monki zamiast gownianego WLC
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Jak chcesz nie bierz latarki naprawdę może świat będzie wtedy lepszy, ale nie pisz takich głupot, że to zalety eshinu bo się ośmieszasz.Gobos pisze:hehehe... dawno sie tak nie usmialempingus pisze: A szczerze mówiąc w eshinie największa słabość to niemożliwość wzięcia latarki.
najwieksza zaleta eshinu jest to ze w rarach moze wziac plague monki zamiast gownianego WLC
Ja zaczynam w sumie rozpiski od latarek.
Armia na dzwonie, (czy po prostu zestawie seer+ bsb) opiera się na 2 latarkach, co zresztą Chory tez moze potwierdzic.
Podstawa to utrzymac szarże przeciwnika, potem uszczuplic go z latarek.
Taktyka turboprosta i megaskuteczna
Armia na dzwonie, (czy po prostu zestawie seer+ bsb) opiera się na 2 latarkach, co zresztą Chory tez moze potwierdzic.
Podstawa to utrzymac szarże przeciwnika, potem uszczuplic go z latarek.
Taktyka turboprosta i megaskuteczna
znawca kurde skavenowpingus pisze: Jak chcesz nie bierz latarki naprawdę może świat będzie wtedy lepszy, ale nie pisz takich głupot, że to zalety eshinu bo się ośmieszasz.
dla kogo glupota, dla tego glupota - ja nie lubie WLC, choc przyznaje ze ma potencjal - ale jest dla mnie zbyt losowa. jesli juz bralbym dzialo, to tansze i pewniejsze DoW.
a w rarach mozna duzo fajniejsze rzeczy wymyslic niz latarka... gram bez niej ponad rok i nie brakuje mi jej
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.