TK Euro - faraony w rajtuzach.
Re: TK na format euro
Dobra, nie ma dzisiaj żadnej rocznicy ciekawej z IIWŚ, więc nie będzie nowej rozpy, ale napiszę krótką relację z grania nowymi TK.
1 Bitwa z dwarfami, tutaj wszystko szło jak miało pójść, czyli przeciwnik idzie i dostaje w lżej opancerzone rzeczy podwojone strzelanie z łuków, w bardziej opancerzone banishment. Przez całą grę Cascet wbił może jedna ranę i dopiero w ostatniej torze ściągnął katapultę. Źle zagrałem stalkerami, licząc na zastrzelenie kowadła (z 26 hitów nie rzuciłem żadnej 6tki na ranienie i straciłem je od rangerów. Straciłem też parę małych oddziałów szkieletów, dwie klopy i duży oddział szkieli, w które dopchnęli się od boku warriorzy. Sam zdjąłem prawie całą piechotę, poza rangerami i połówką warriorów.
12:8
2 Bitwa z DE Królika, epicka wyżynka. DE standard. Udało się ściągnąć hydrant w pierwszej turze i mocno przetrzebić źle wystawionych shadów. Mogłem wygrać tę bitwę ale jakoś tak wyszło, że tylko remis, znów potraciłem śmieci i stalkerów, którzy nie dobiegli od boku do unitu kilku wariorów z dużym magiem. Straciłem z pitki najpierw kaszkiet a potem hierotytana.
10:10
3 Bitwa znów z DE, to jest bitwa o której chciałbym bardzo zapomnieć z powodu kostek. Przegrałem 13:7 mimo, ze powinienem wysoko wygrać, żadnego hita na kopach, fatalne fazy magii, fatalne rzuty na wszystko w przeciwieństwie do przeciwnika. No ale znów zbyt mało zachowawczo zagrałem stalkerami. Jedyna akcja, która wyszła tak jak powinna to rzucenie KB na łuczników, a potem dodatkowego ataku, kiedy byli w walce z pokiem, z 12 ataków udało mi się rzucić 2KB i jednego przeciwnik nie wywardował.
7:13
Myślę, że ciekawsze od tej dosyć lakonicznej relacji mogą być wnioski. Gwardia jest w rozpisce niepotrzebna. Stalkerzy mają potencjał do robienia epickich akcji, korzystnych jak i niekorzystnych, można różnie dobrze rzucić 10 hitów i 5 razy 6 na nich jak i żadnej 6ki na 26 hitach, taka ruletka, ale trzeba nauczyć się ostrożności no i wystawiać dwa unity. W tej armii brakuje magicznych ataków a spiryt hosty mają 1I, a wraciaki 2I, więc jeśli TK mają być batem na VC, to mogą być faktycznie całkiem niezłym. Carionami też muszę nauczyć się grać troszkę ostrożniej, ale rzeczywiście w tak małej liczbie nie robią zbyt dużo, ale widać, że mają potencjał.
Light jest sycący, Nehekhara też nie jest zła i kiedy w środku bitwy wejdzie pomniejszona 0ówka to też całkiem nieźle wygląda i moze dużo zmienić. Armia jest dosyć wolna i wolno się leczy, ale jest solidnym defwnsem i po ograniu może robić dobre wyniki. Bardzo w rozpisce zabrakło bsb, ilość oblanych na 8 swift reformów na tym turnieju była zbyt duża, a są one potrzebne żeby zwiększać zasięgi i pole widzenia magów. Light of death nie było zbyt dobre, ale +2 kości naprawdę robią robotę. Siła 7 na banishmencie naprawdę dawała radę, ale jeszcze bardziej daje radę 5 channelów.
Następna rozpa jak będzie jakaś sensowna rocznica. \o
1 Bitwa z dwarfami, tutaj wszystko szło jak miało pójść, czyli przeciwnik idzie i dostaje w lżej opancerzone rzeczy podwojone strzelanie z łuków, w bardziej opancerzone banishment. Przez całą grę Cascet wbił może jedna ranę i dopiero w ostatniej torze ściągnął katapultę. Źle zagrałem stalkerami, licząc na zastrzelenie kowadła (z 26 hitów nie rzuciłem żadnej 6tki na ranienie i straciłem je od rangerów. Straciłem też parę małych oddziałów szkieletów, dwie klopy i duży oddział szkieli, w które dopchnęli się od boku warriorzy. Sam zdjąłem prawie całą piechotę, poza rangerami i połówką warriorów.
12:8
2 Bitwa z DE Królika, epicka wyżynka. DE standard. Udało się ściągnąć hydrant w pierwszej turze i mocno przetrzebić źle wystawionych shadów. Mogłem wygrać tę bitwę ale jakoś tak wyszło, że tylko remis, znów potraciłem śmieci i stalkerów, którzy nie dobiegli od boku do unitu kilku wariorów z dużym magiem. Straciłem z pitki najpierw kaszkiet a potem hierotytana.
10:10
3 Bitwa znów z DE, to jest bitwa o której chciałbym bardzo zapomnieć z powodu kostek. Przegrałem 13:7 mimo, ze powinienem wysoko wygrać, żadnego hita na kopach, fatalne fazy magii, fatalne rzuty na wszystko w przeciwieństwie do przeciwnika. No ale znów zbyt mało zachowawczo zagrałem stalkerami. Jedyna akcja, która wyszła tak jak powinna to rzucenie KB na łuczników, a potem dodatkowego ataku, kiedy byli w walce z pokiem, z 12 ataków udało mi się rzucić 2KB i jednego przeciwnik nie wywardował.
7:13
Myślę, że ciekawsze od tej dosyć lakonicznej relacji mogą być wnioski. Gwardia jest w rozpisce niepotrzebna. Stalkerzy mają potencjał do robienia epickich akcji, korzystnych jak i niekorzystnych, można różnie dobrze rzucić 10 hitów i 5 razy 6 na nich jak i żadnej 6ki na 26 hitach, taka ruletka, ale trzeba nauczyć się ostrożności no i wystawiać dwa unity. W tej armii brakuje magicznych ataków a spiryt hosty mają 1I, a wraciaki 2I, więc jeśli TK mają być batem na VC, to mogą być faktycznie całkiem niezłym. Carionami też muszę nauczyć się grać troszkę ostrożniej, ale rzeczywiście w tak małej liczbie nie robią zbyt dużo, ale widać, że mają potencjał.
Light jest sycący, Nehekhara też nie jest zła i kiedy w środku bitwy wejdzie pomniejszona 0ówka to też całkiem nieźle wygląda i moze dużo zmienić. Armia jest dosyć wolna i wolno się leczy, ale jest solidnym defwnsem i po ograniu może robić dobre wyniki. Bardzo w rozpisce zabrakło bsb, ilość oblanych na 8 swift reformów na tym turnieju była zbyt duża, a są one potrzebne żeby zwiększać zasięgi i pole widzenia magów. Light of death nie było zbyt dobre, ale +2 kości naprawdę robią robotę. Siła 7 na banishmencie naprawdę dawała radę, ale jeszcze bardziej daje radę 5 channelów.
Następna rozpa jak będzie jakaś sensowna rocznica. \o
Po 2 plejtestach z HE (14 i 20 do przodu)
duża licza neh 4 lvl
duża licza light 4l vl
mała light 1 lvl DS
mała light 1 lvl
2x klopa
1 hierotytan
1 cascet
3 stalkerów
2x warświnia
2x 3 rydwany
3 cariony
23 łuki czemp muzyk
2x 10 łuki czemp
duża licza neh 4 lvl
duża licza light 4l vl
mała light 1 lvl DS
mała light 1 lvl
2x klopa
1 hierotytan
1 cascet
3 stalkerów
2x warświnia
2x 3 rydwany
3 cariony
23 łuki czemp muzyk
2x 10 łuki czemp
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
i jednak był rower na komunię
Dopiero teraz wszedłem z powrotem na ten temat i muszę przyznać, że twoja rozpiska jest naprawdę ciekawa i wydaje się być bardzo mocna. Jestem pod niekłamanym wrażeniem, jedyne co mógłbym zaproponować to próba wyciągnięcia pkt, na choćby jeden oddział 4 wózków, ale naprawdę jestem pod wrażeniem.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Po dłuuuuuuuuuugiej przerwie od TK czas odkurzyć temat. Ta armia prowokowała mnie zawsze do chorych rozpisek.
Poprawiane zakopywanie, zwiększone punkty i bardziej pancerna i mniej woundowa meta jest dla mnie powodem do odkurzenia stalkerów. Do tego Kotlet wraca do WoC i odzyskam swoją armię.
Dużo odginania, eko herosi, manipulowanie ilością wystawień, w zależności od wystawień przeciwnika (thx Shino). Magia prosta bardziej od orkowej: kaszkiet, kaszkiet, d&d, słonko, dwie snajpery ld9. Strzelanie odpowiednie. Kombat zerowy.
Jeśli na singla słabe, to na drużynówkę może być mocne.
Tomb Prince @ 105.0 Pts
General; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Liche Priest @ 150.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Liche Priest @ 120.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Scroll of Shielding [15.0]
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
6 Sepulchral Stalkers @ 330.0 Pts
6 Sepulchral Stalkers @ 330.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts +czemp
20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts +czemp
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2600.0
Poprawiane zakopywanie, zwiększone punkty i bardziej pancerna i mniej woundowa meta jest dla mnie powodem do odkurzenia stalkerów. Do tego Kotlet wraca do WoC i odzyskam swoją armię.
Dużo odginania, eko herosi, manipulowanie ilością wystawień, w zależności od wystawień przeciwnika (thx Shino). Magia prosta bardziej od orkowej: kaszkiet, kaszkiet, d&d, słonko, dwie snajpery ld9. Strzelanie odpowiednie. Kombat zerowy.
Jeśli na singla słabe, to na drużynówkę może być mocne.
Tomb Prince @ 105.0 Pts
General; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Liche Priest @ 150.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Liche Priest @ 120.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Scroll of Shielding [15.0]
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
6 Sepulchral Stalkers @ 330.0 Pts
6 Sepulchral Stalkers @ 330.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts +czemp
20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts +czemp
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2600.0
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, o 01:52 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
No, mnie się podoba. Myślę sobie tylko, że wigoru pi stoję będą biegały resztki oddziałów o niewielkim potencjale bojowym, ale dalej zdolne do punktowania na tym czymś. Sugeruję węże zamiast jednych stalkerow.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Da się zamienić owszem, ale pewnie musiałbym im jeszcze dokupić zakopywanie, bo muszę miec optymalnie mało wystawień, zeby mieć plus 1 do zaczynania.
Jeszcze pytanie czy warto za jednego stalkera wrzucać: power scroll na 2lvl death lub feesback scroll albo zamianę w żabę na niego? DS i shielding zostają.
Jeszcze pytanie czy warto za jednego stalkera wrzucać: power scroll na 2lvl death lub feesback scroll albo zamianę w żabę na niego? DS i shielding zostają.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Fajnie, ze chce Ci sie kombinowac w rozpach Kalesoner - duzo tego produkujesz ostatnio.
Rozpa moim zdaniem jajec nie urywa, wiadomo ze masz milion odginaczek, ale latacze to obchodza bez wiekszego problemu, a jak juz wpadna (powiedzmy w turze 3) to nie jest kolorowo.
Rozpa moim zdaniem jajec nie urywa, wiadomo ze masz milion odginaczek, ale latacze to obchodza bez wiekszego problemu, a jak juz wpadna (powiedzmy w turze 3) to nie jest kolorowo.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Ty jeszcze coś ukręcisz Maneaterami. Dymitr się dopiero kręci.
W tej rozpie hierofanta praktycznie nie czaruje, więc nie wybuchnie, gorzej jak słonko wróci. 
Kotson nie może byc u mnie dużego deatha, bo to oznacza, że potrzebuje jeszcze dużej nehekhary. Rozpa jest spacjalnie robiona pod WoC, Emp i OK.
Kacper masz racje, ze latacze to problem, na te duże stwory do 3 tury mam nadzieję, ze 2 kaskety plus stalkery starcza, na małe jest 55 strzałek i 2 skorpiony. Oczywiście to teoria, bo pamietam, ze 3 lata temu wszystkich przekonałem do podobnej rozpy i w praktyce wyszło inaczej.
Wejdzie jednak power scroll, nie ma to jak słonko z 2 kostek.

Kotson nie może byc u mnie dużego deatha, bo to oznacza, że potrzebuje jeszcze dużej nehekhary. Rozpa jest spacjalnie robiona pod WoC, Emp i OK.
Kacper masz racje, ze latacze to problem, na te duże stwory do 3 tury mam nadzieję, ze 2 kaskety plus stalkery starcza, na małe jest 55 strzałek i 2 skorpiony. Oczywiście to teoria, bo pamietam, ze 3 lata temu wszystkich przekonałem do podobnej rozpy i w praktyce wyszło inaczej.

Wejdzie jednak power scroll, nie ma to jak słonko z 2 kostek.
