Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013
Re: Warszawa IV Liga Rivendell Marzec 2013
ja z morogiem będę grał o 12 w piątek,
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Majowa liga będzie na małe euro by Kudłaty&Furion czyli robiony przez fachowców i bez proksów:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Zakaz triplowania jednostek podstawowych
Maksymalnie dwie Machiny Wojenne
Balisty dwie na slot w zależności od armii
Maksymalnie dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy za oddziały uciekające lub posiadające 25% lub mniej modeli liczymy połowę punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Od poniedziałku zaczynam testy z chętnymi. Misha ? Mati ? AlMalik ? Lonit ? Chciałbym różnorodne armie potestować... Od razu zaznaczam że CS-a robili mądrzejsi ode mnie i trzeba przetestować beż żadnych zmian bo za jakiś czas może to być oficjalny format na małe punkty.
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Zakaz triplowania jednostek podstawowych
Maksymalnie dwie Machiny Wojenne
Balisty dwie na slot w zależności od armii
Maksymalnie dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy za oddziały uciekające lub posiadające 25% lub mniej modeli liczymy połowę punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Od poniedziałku zaczynam testy z chętnymi. Misha ? Mati ? AlMalik ? Lonit ? Chciałbym różnorodne armie potestować... Od razu zaznaczam że CS-a robili mądrzejsi ode mnie i trzeba przetestować beż żadnych zmian bo za jakiś czas może to być oficjalny format na małe punkty.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, o 09:20 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
fajnie ap ropo tej dużej batalii to postaram się być
Może noobowskie pytanie, ale skoro Lordowie zaczynają od 3ciego lvlu maga, to jak 1szy? Czy to skrót myślowy? Jeśli nie, to używając bohatera zamiast, można mieć 2lvl?Grolshek pisze:Majowa liga będzie na małe euro by Kudłaty&Furion czyli robiony przez fachowców i bez proksów:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Nie możesz mieć lorda maga 3lev. Wchodzą jedynie wampiry i księciunio z kryształem.Misio pisze:Może noobowskie pytanie, ale skoro Lordowie zaczynają od 3ciego lvlu maga, to jak 1szy? Czy to skrót myślowy? Jeśli nie, to używając bohatera zamiast, można mieć 2lvl?Grolshek pisze:Majowa liga będzie na małe euro by Kudłaty&Furion czyli robiony przez fachowców i bez proksów:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
pytanie to jeżeli szczury mają 1200 -100 to 25% to 300 p czy 275
zmieścisz to graj masz 275 ptk na to zdaje sie, kombinuj na czym go posadzicDreef pisze:Lord pedant z korona ^^ i ja tym moge grać
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
WoCh mi np całkiem ok wyszedł.
Koleś na DM, Koń z bardingiem, 3+ ward, charmed shield, re-roll 1, soul feeder, GW
2x nurgle chariot
Chimera, regenka + breath weapon
3 juggery z muzykiem i gleaming pendantem
2x psy z poisonem (nie ma gdzie wcisnąc 10 pkt)
Wygląda ok. WoCh i tak praktycznie nie zmieści 2 herosów na te punkty (caddy kosztuje 135, więc na herosa zostaje 140 przy 110 bazowym koszcie) to zostaje wymaksować tego jednego
@Misha
Dreadlord na koniku ładnie wchodzi z pendantem, crown of command, dragonhelm i Soul renderem, SDC i HA, 2+ save + pendant i 9 ruchu
Koleś na DM, Koń z bardingiem, 3+ ward, charmed shield, re-roll 1, soul feeder, GW
2x nurgle chariot
Chimera, regenka + breath weapon
3 juggery z muzykiem i gleaming pendantem
2x psy z poisonem (nie ma gdzie wcisnąc 10 pkt)
Wygląda ok. WoCh i tak praktycznie nie zmieści 2 herosów na te punkty (caddy kosztuje 135, więc na herosa zostaje 140 przy 110 bazowym koszcie) to zostaje wymaksować tego jednego
@Misha
Dreadlord na koniku ładnie wchodzi z pendantem, crown of command, dragonhelm i Soul renderem, SDC i HA, 2+ save + pendant i 9 ruchu
Release the Przemcio!
Może temat 5tej ligi i tam rozważania nad rozpami?
Jak mówiłem, Ogry wygrały!
Misio (18) : Berbeć (2)
W czwartej rundzie udało się wystraszyć klocek z jenerałem i sztandarem. Największy fun miałem z walki Ironblaster vs Ironblaster w cc, niestety mój Mighty Gnoblar zawiódł i uciekło mi strzelanie.
Dzięki za grę!
Jak mówiłem, Ogry wygrały!
Misio (18) : Berbeć (2)
W czwartej rundzie udało się wystraszyć klocek z jenerałem i sztandarem. Największy fun miałem z walki Ironblaster vs Ironblaster w cc, niestety mój Mighty Gnoblar zawiódł i uciekło mi strzelanie.
Dzięki za grę!
ja rozumiem że to sie zmieści, ale to nadal kosztuje sporo ptk jak na bohatera a da się zagonić magią metalu czy innymi snajperkami
ma stubborna to boli przy breakum, ale ogolnie to malo wowczas wchodzi oddzialow, wiec to ma 2 konce
masz wypas lorda, ale slaba magie albo bsb, a jak napchasz 550 ptk herosami +core 15 kusz to calkiem moze byc szybka bitwa
ma stubborna to boli przy breakum, ale ogolnie to malo wowczas wchodzi oddzialow, wiec to ma 2 konce
masz wypas lorda, ale slaba magie albo bsb, a jak napchasz 550 ptk herosami +core 15 kusz to calkiem moze byc szybka bitwa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A