Pułapka niedźwiedzia I
Pułapka niedźwiedzia I
Serdecznie zapraszam wszystkich do Zielonej Góry na turniej Pułapka Niedźwiedzia I!
Będzie to turniej lokalny na 2250 punktów rozegrany w sobotę i niedzielę 22-23 września 2007. Zasady ogólne obowiązują (a także zobowiązują!) z najnowszych uściśleń. Nie można brać bohaterów specjalnych. Gramy cztery bitwy, po dwie każdego dnia. Bez scenariuszy. Zasadą specjalną turnieju jest "pułapka niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Oprócz punktów z bitew można otrzymać 20 punktów z malowania (zasady oceny niżej) oraz 10 punktów za test wiedzy.
Zapisy o 10, pierwsza bitwa rusza o 11 i gramy do 13:30. Druga od 14 do 16:30. W niedzielę od 9 do 11:30 i od 12 do 14:30. Wyniki, nagrody i takie tam
Rozpiski można zgłaszać do 20 września na adres misiotek@go2.pl. Za wcześniejsze nadesłanie rozpiski gracz dostaje 2 punkty do klasyfikacji.
Dla tych co nie wiedzą co to pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na wyjściu oddziałem piechoty na oddział przeciwnika, który na nas szarżuje i zatrzymuje się na tym klocku. W następnej turze dwa inne oddziały piechoty szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały po bokach muszą zaszarżować ten w środku, niekoniecznie muszą to być oddziały piechoty. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
Turniej jest częścią konwentu Bachanalia Fantastyczne. Będzie odbywał się na terenie konwentu. Zasady wejścia na konwent/dojazd/noclegi itp. można znaleźć na stronie http://www.bachanalia.zgora.pl Można tam też przejrzeć program konwentu. Turniej zakończy się w sobotę przed 17, będzie więc sporo czasu na zobaczenie tego i owego, a przede wszystkim pobawienie się w knajpie konwentowej Będzie można też wziąć udział w konkursie grillowania!
Wstęp na turniej kosztuje 20zł + noclegi (jest to w sumie wstęp na konwent w sobotę + dwie bitwy w niedzielę)
Ocena malowania:
Detale 0-5 Sędzia obiektywnie ocenia jak starannie i dokładnie została pomalowana armia
WYSIWYG 0-3
0 - armia prox
1 - Niedoklejone tarcze, braki w command groupach itp
2 - Pojedyncze braki jak np lanca zamiast great weapona u bohatera
3 - Pełny WYSIWYG
Podstawki 0-3
0 - mniej niż 50% wykonane
1 - Nie wszystkie podstawki wykonane lub/i odbiegające od siebie schematem
2- Całość zrobiona w jednym schemacie
3- Całość zrobiona w jednym schemacie ponadto podstawki są ciekawsze niż piasek i trawka statyczna
Movement Tray'e 0-2
0 - Brak takowych lub płyty CD lub krzywe kartoniki
1 - Tray'e pod większość oddziałów
2 - Tray'e pod większość oddziałów wymodelowane by pasować do podstawek
Rozpiska 0-2 + 2 za wcześniejsze nadesłanie rozpiski, preferowany format to html z AB
0 - Nieczytelny rękopis
1 - Czytelny wydruk, np z Army Buildera
2 - Wydruk z miejscem na scrolle czary itp w każdej bitwie dla każdego maga
WOW 0-3 Wrażenie jakie armia zrobiła na sędzi
Zapraszamy!
ZKF Ad Astra
Będzie to turniej lokalny na 2250 punktów rozegrany w sobotę i niedzielę 22-23 września 2007. Zasady ogólne obowiązują (a także zobowiązują!) z najnowszych uściśleń. Nie można brać bohaterów specjalnych. Gramy cztery bitwy, po dwie każdego dnia. Bez scenariuszy. Zasadą specjalną turnieju jest "pułapka niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Oprócz punktów z bitew można otrzymać 20 punktów z malowania (zasady oceny niżej) oraz 10 punktów za test wiedzy.
Zapisy o 10, pierwsza bitwa rusza o 11 i gramy do 13:30. Druga od 14 do 16:30. W niedzielę od 9 do 11:30 i od 12 do 14:30. Wyniki, nagrody i takie tam
Rozpiski można zgłaszać do 20 września na adres misiotek@go2.pl. Za wcześniejsze nadesłanie rozpiski gracz dostaje 2 punkty do klasyfikacji.
Dla tych co nie wiedzą co to pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na wyjściu oddziałem piechoty na oddział przeciwnika, który na nas szarżuje i zatrzymuje się na tym klocku. W następnej turze dwa inne oddziały piechoty szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały po bokach muszą zaszarżować ten w środku, niekoniecznie muszą to być oddziały piechoty. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
Turniej jest częścią konwentu Bachanalia Fantastyczne. Będzie odbywał się na terenie konwentu. Zasady wejścia na konwent/dojazd/noclegi itp. można znaleźć na stronie http://www.bachanalia.zgora.pl Można tam też przejrzeć program konwentu. Turniej zakończy się w sobotę przed 17, będzie więc sporo czasu na zobaczenie tego i owego, a przede wszystkim pobawienie się w knajpie konwentowej Będzie można też wziąć udział w konkursie grillowania!
Wstęp na turniej kosztuje 20zł + noclegi (jest to w sumie wstęp na konwent w sobotę + dwie bitwy w niedzielę)
Ocena malowania:
Detale 0-5 Sędzia obiektywnie ocenia jak starannie i dokładnie została pomalowana armia
WYSIWYG 0-3
0 - armia prox
1 - Niedoklejone tarcze, braki w command groupach itp
2 - Pojedyncze braki jak np lanca zamiast great weapona u bohatera
3 - Pełny WYSIWYG
Podstawki 0-3
0 - mniej niż 50% wykonane
1 - Nie wszystkie podstawki wykonane lub/i odbiegające od siebie schematem
2- Całość zrobiona w jednym schemacie
3- Całość zrobiona w jednym schemacie ponadto podstawki są ciekawsze niż piasek i trawka statyczna
Movement Tray'e 0-2
0 - Brak takowych lub płyty CD lub krzywe kartoniki
1 - Tray'e pod większość oddziałów
2 - Tray'e pod większość oddziałów wymodelowane by pasować do podstawek
Rozpiska 0-2 + 2 za wcześniejsze nadesłanie rozpiski, preferowany format to html z AB
0 - Nieczytelny rękopis
1 - Czytelny wydruk, np z Army Buildera
2 - Wydruk z miejscem na scrolle czary itp w każdej bitwie dla każdego maga
WOW 0-3 Wrażenie jakie armia zrobiła na sędzi
Zapraszamy!
ZKF Ad Astra
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2007, o 08:41 przez Hrabia, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla tych co nie wiedzą co to pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na wyjściu oddziałem piechoty na oddział przeciwnika, który na nas szarżuje i zatrzymuje się na tym klocku. W następnej turze dwa inne oddziały piechoty szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały po bokach muszą zaszarżować ten w środku, niekoniecznie muszą to być oddziały piechoty. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
gdyby nie przeprowadzka, pewnie bym przyjechał.
- Niewiadom
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
- Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Biała Podlaska/ Międzyrzecz
moze sie czepiam ale tam na poczatku tekstu jest 22-23 piatek sobota hmm... a w kalendarzu jest sobota niedziela i chyba to chciales napisac , a i jeszcze mam takie pytanko czy po zakonczonym turnieju bedzie mozna jeszcze sobie pograc? , poniewaz turniej konczy sie dosc wczesnie no i oprocz zwiedzania calego konwentu czy bylaby taka mozliwosc? z gory dzieki za odpowiedz
Już poprawiłem dni - dzięki za czujność Oczywiście jak ktoś będzie chciał będzie można pograć na sali (będzie otwarta do 20 albo 22). Będziemy się też starali załatwić blaty w holu akademika albo coś w tym stylu żeby można całą noc grać jeśli się maniacy znajdą
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
czy można leciutko sproxować z 3 figsy ..
Rozumiem, że np w przypadku WE złożonych na samych skirmishach i fastach (dla których traye nie są wymagane) i tak gracz dostanie maks punktów za tą kategorię? Czy jednak zostanie pokrzywdzony i otrzyma punktów 0.Hrabia pisze: Movement Tray'e 0-2
0 - Brak takowych lub płyty CD lub krzywe kartoniki
1 - Tray'e pod większość oddziałów
2 - Tray'e pod większość oddziałów wymodelowane by pasować do podstawek
No wiadomo, że 0 - jak może dostać punkty za coś czego nie ma Pogadam jeszcze z ludźmi, którzy będą oceniać malowanie. Pewnie będzie to 1 lub 2 punkty. A najlepiej jakbyś wziął jeden oddział co tray'a potrzebujeKrassus pisze:Rozumiem, że np w przypadku WE złożonych na samych skirmishach i fastach (dla których traye nie są wymagane) i tak gracz dostanie maks punktów za tą kategorię? Czy jednak zostanie pokrzywdzony i otrzyma punktów 0.
@Kędziorson - to zależy jak leciutko Dobrze by było, że by to nie były kartoniki, guziki, itp. Jeśli np. trzech gobosów w oddziale to będą krasnoludy to jakoś przeżyjemy (nie wiem tylkko czy krasnoludy przeżyją )
No to trochę nie fair jak 0. Nie możecie krzywdzić graczy za to, że ich armia ma taką, a nie inną specyfikę. Falubaz jak zwykle Gorzowiakom piaskiem w oczy. ;)Hrabia pisze:No wiadomo, że 0 - jak może dostać punkty za coś czego nie ma Pogadam jeszcze z ludźmi, którzy będą oceniać malowanie. Pewnie będzie to 1 lub 2 punkty. A najlepiej jakbyś wziął jeden oddział co tray'a potrzebujeKrassus pisze:Rozumiem, że np w przypadku WE złożonych na samych skirmishach i fastach (dla których traye nie są wymagane) i tak gracz dostanie maks punktów za tą kategorię? Czy jednak zostanie pokrzywdzony i otrzyma punktów 0.
Nie marudz Krassus, na pewno wystawiasz łuczników, albo Wild Ridersów ;>
No ale mogę grać bez łuczników. A Wild Riderzy to fast i pod nich tray nie jest wymagany. I co wtedy?
Odpowiedz masz kilka postów wyzej, dostajesz 0 pts hehehehe
Mogę dostać 0. I tak was wszystkich rozklepie.
W Poznaniu na ziemniaki mówi się pyry. I co z tego? :D:D
Wymaganie tray'ów pod fasty to dla mnie rzecz niepojęta Spoko Krassus - jakoś zaradzimy, nie przejmuj się. Może nawet nie weźmiemy pod uwagę tego, że jesteś z Rogatego
Spoko, nie przejmuję się. To tylko 2 punkty. Z ciekawości bardziej poruszyłem ten temat.Hrabia pisze:Spoko Krassus - jakoś zaradzimy, nie przejmuj się.
To bardzo miłe z waszej strony.Hrabia pisze:Może nawet nie weźmiemy pod uwagę tego, że jesteś z Rogatego
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Traye muszą być pod wszystko! pod fast, pod pojedyncze modele i pod skirmisherów!
A tak serio jak to tylko pod standardowe unity jak nie będziesz miał takowych to 3 punkty muszą być
pozdro
A tak serio jak to tylko pod standardowe unity jak nie będziesz miał takowych to 3 punkty muszą być
pozdro
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash