Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Szczur22 »

No patrzcie jaka gruba zmiana- niby trzeba za nie płacić a teraz przynajmniej flamingi działają. Ale to i tak nieważne, bo przyblokuje nas byle kowboj z dragonhelmem :D
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

SHWWA
Warzywo
Posty: 17

Post autor: SHWWA »

Co myślicie o jednoste "Hellstriders of Slaanesh"?
Grywalna czy nie koniecznie?
podpis był regulaminowy i mimo wszystko został skasowany
STOP PRZEŚLADOWANIOM PATRIOTÓW!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

w zeszłym booku dawała radę nieźle czyści fasty
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Horsmeni mają nad nimi jedną olbrzymią przewagę- są w corach. Hellstriderzy są minimalnie drożsi ale szybsi, a od marasów z flailami biją się nieco gorzej (jednak siła 5 robi różnicę). IMO fajna jednostka, ale zwykli marasi są lepszym wyborem.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Awatar użytkownika
żuk
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żuk »

Czy ja wiem, ta przewaga to chyba nie taka olbrzymia - dla mnie przynajmniej, nie bardzo.

5x Marudas konny z MoS + cep = 85pts M8, I4, Sv 6+, +2S w pierwszej turze CC
Koń Marudowy jest mocno "normalny"...
Vs
5x Hellstriders = 95pts M10, I5, Sv 5+, +1S w szarży, Fear, +ew. premie za zabite oddziały.
Śliniak poza M10 i I5, ma magiczne ataki, poisony, AP.

Czy 10 punktów(0 jak jeszcze toporki wrzucasz), i SP slot, to tak dużo?
Naprawdę warto się nad Hellstriderami zastanowić.
Heretic pisze:
elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Ja właśnie montuję pierwszy oddział Hellstridersów i jak będzie się sprawdzał to zmontuję jeszcze jeden.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

na śmietnik spokojnie daje radę... grałem nimi...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Lepsze zwykłe marudy a jeśli helle to tylko z włócznią bo z siłą 3 nawet z ASF nie powojują za bardzo w szarży.
JEśli damy bohatera na steeda slanesha to z oddziałem sobie zvanguarduje.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Właśnie poszukuję jednego Steeda żeby na niego wsadzić Herosa. Może ktoś ma odsprzedać :?: :)
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

zwykłe marudy mają przewagę w tym że są w corach, a do tego throwing weapony szczególnie toporki, mogą nimi zdziałać coś więcej niż tylko w CC, próbować uszczelić orła czy panikę na 5 harpiach, mają S&S, łapią magów którzy wyjdą z oddziałów, czy niszczyć inne fasty ( np. DE ) nie wchodząc w CC

jak mam wybierać po między zwykłymi a specjalowym fastem to jednak wolę corowe, po mijajac straszny opciach maróderów na steedach slaanesha, obraza świetości demonow...
a zamiast kolesia na sprężynie wolę jaggerowego albo na deamon mouncie, twardsi i wiecej A z wiekszą S, mogą spokojnie wjechać w klocek i go trzymać, a spreżyną jeden roll zamało starystyczny i wrotki gwarantowane

perkoz89
Pseudoklimaciarz
Posty: 31

Post autor: perkoz89 »

Zgadzam się z przedmówcami, zawsze biorę ze sobą 10 maruderów na kucykach z flailami i toporkami bez marka i zawsze pięknie wyczyszczą fasty przeciwnika, w dodatku coś uklepią toporkami, odegną szarżę lub wspomogą szarżą z boku, tylko problem w tym że nie gram na turniejach więc pewnie taka ilość nie zmieści się w euro

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Dwie piątki horsmenów slaanesha to najlepszy fast jaki możesz mieć.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

Hellstriderzy mają m.in. magiczne ataki, posiony i inicjatywę wyższą (od sabretusków, grejt iglów, lizardowych, równą z harpiami, runnersami). Biją na głowę konnych maruderów.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Xyxel pisze:Hellstriderzy mają m.in. magiczne ataki, posiony i inicjatywę wyższą (od sabretusków, grejt iglów, lizardowych, równą z harpiami, runnersami). Biją na głowę konnych maruderów.
Magiczne ataki mają na dole. Poisony też, a to 5A z WS3. Nie są w core, nie mogą mieć toporków i S5. Ogólnie są ok.
Release the Przemcio!

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

Co z tego, że na dole czy na górze? Zagrażają eterycznym i wysokim T. Konni maruderzy nie.
Cory można zapełniac czym innym, to nie jest jakaś super zaleta HM. Psy są tańszym oddziałem do przeszkadzania i wyciągania fanatyków a też core.
Toporki bardzo fajne ale poważnie, jak często były wam przydatne? Bo mi rzadko. 1 ranę z nich wbijają? Jak nimi rzucają to znaczy, że nie szarżują.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Xyxel pisze:Co z tego, że na dole czy na górze? Zagrażają eterycznym i wysokim T. Konni maruderzy nie.
Cory można zapełniac czym innym, to nie jest jakaś super zaleta HM. Psy są tańszym oddziałem do przeszkadzania i wyciągania fanatyków a też core.
Toporki bardzo fajne ale poważnie, jak często były wam przydatne? Bo mi rzadko. 1 ranę z nich wbijają? Jak nimi rzucają to znaczy, że nie szarżują.
Jakim eterycznym zagrażają? Są jakieś szanse, że posypią bazę duchów tracąc połowę oddziału. Wysokim T? Ile z 5A chcesz poisonów wsadzić? Bo ja bym liczył może na 1. Wysokim T mocniej zagraża 5A z S5 z flaili IMO. Psy są gorszą odginaczką, bo nie mają fast cava i powodują panikę/uciekają i mają Ld5
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

xyxel jest trochę z innych realiów :) główna zaleta faktów w naszej armii to relatywna taniosc i bycie w core units
Konni maruderzy są w super, nawet bez toporkow. hellstriders są do niczego! bo za ich koszt mamy juz spora cześć chimery, która jak wiadomo zła nie jest
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

Jakim eterycznym zagrażają? Są jakieś szanse, że posypią bazę duchów tracąc połowę oddziału. Wysokim T? Ile z 5A chcesz poisonów wsadzić? Bo ja bym liczył może na 1. Wysokim T mocniej zagraża 5A z S5 z flaili IMO. Psy są gorszą odginaczką, bo nie mają fast cava i powodują panikę/uciekają i mają Ld5
I co? Twoje przykłady to zły wynik? HM nic by tym celom nie zrobili. Jakiś monster/bohater na ostatnich ranach jest możliwy do ubicia. To jest słabe? heh
Albo tani oddział HM tylko do odgięcia-blokowania albo nieco droższy ale bardziej wielofunkcyjny HS. Co do poisonów to mają przerzut hita z ASF, więc może średnio dwa będą.
Psy są tańsze 2 razy więc jak to, że są gorsze? Może trudniejsze do manewrowania ale dalej 2 razy tańsze. I nie rozumiem tego, że "powodują panikę". Chodzi o testy paniki? Na oddziale za 50 punktów to takie straszne? ; )
Mam i gram oboma jednostkami i owszem są armie przeciwko którym HS są tak samo bezużyteczni jak HM i wtedy szkoda tych punktów.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Xyxel pisze: I co? Twoje przykłady to zły wynik? HM nic by tym celom nie zrobili. Jakiś monster/bohater na ostatnich ranach jest możliwy do ubicia. To jest słabe? heh
Albo tani oddział HM tylko do odgięcia-blokowania albo nieco droższy ale bardziej wielofunkcyjny HS. Co do poisonów to mają przerzut hita z ASF, więc może średnio dwa będą.
Psy są tańsze 2 razy więc jak to, że są gorsze? Może trudniejsze do manewrowania ale dalej 2 razy tańsze. I nie rozumiem tego, że "powodują panikę". Chodzi o testy paniki? Na oddziale za 50 punktów to takie straszne? ; )
Mam i gram oboma jednostkami i owszem są armie przeciwko którym HS są tak samo bezużyteczni jak HM i wtedy szkoda tych punktów.
Idąc Twoją logiką, to ja wolę S5 na koniach HM ;). ASF ma góra, poisona dół. Monstera i bohatera na ostatnich ranach można dobić też flailami. Ilość takich sytuacji jest na tyle rzadka, że te 10-15 pkt różnicy nie jest tego raczej warte. Mam tyle magicznych ataków w armii, że naprawdę średnio potrzebuję ich na faście.
No psy są nawet 3x tańsze, ale jak uciekną, to się nie zbiorą raczej bez gienka, od ucieczki powodują panikę we wszystkim nieslaaneshowym i bez reformów są o wiele słabszą odginaczką.
Release the Przemcio!

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

ASF ma cały oddział (przeczytaj zasady upgrade-a). Dlatego są takie dobre. Poisony i ap owszem tylko wierzchowce.
S5 na HM niezłe ale z I4 przeciwko do I5. Więc mogą nie zdążyc dobic celu. Chyba myślimy o różnych sytuacjach.
No i HS będą idealni przeciwko drugiemu Chaosowi, skoro wszyscy są przekonani że "tylko HM i psy" :D

Od ucieczki psów jest panika na pobliskich oddziałach?
Muszę doczytac RB bo myślałem, że tylko jeśli psy zostały by złamane w walce albo unicestwione.

ODPOWIEDZ