Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
1) Jeżeli jest 5+ zwykłych to wszystkie hity z ostrzału i impactów idą w zwykłych
2) każdy z nich dosaję 1 hit, a pozostałe 2 rozdziela właściciel trafionego oodziału, (przy czym na żaden model nie może przypaść więcej niż 2 hity) np bohater 2, champion 2, zwykili po 2x1
2) każdy z nich dosaję 1 hit, a pozostałe 2 rozdziela właściciel trafionego oodziału, (przy czym na żaden model nie może przypaść więcej niż 2 hity) np bohater 2, champion 2, zwykili po 2x1
a jeśli jest to piechota potworów to coś się zmienia?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Czy jest jakiś zapis uniemożliwiają rzucanie direct dammage spell z combatu. Wyraźnie piszę że nie można rzucać do combatu. Na zdrowy rosądek powiedział bym że nie jest to możliwe, ale to WFB.
Prosił bym o odpowiedź zawierający źródło.
Z góry dzięki.
Prosił bym o odpowiedź zawierający źródło.
Z góry dzięki.
Można z combatu, nie można do combatu.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Problem, które być może jest banalny ale sprawił mnie i moim kumplom spory kłopot. Jest następująca sytuacja
Skullcrushers
Glade Guards
Waywatchers
Skullcrushers szarżują na Glade Guardsów - wynik : 13 cali. Glade Guards deklarują ucieczkę i przebiegają przez Waywatcherów. I teraz :
a.) Skullcrushers robią redirect na Waywatchers którzy stoją im na drodze i deklarują szarżę na nich (Waywatchers mogą zrobić Flee, Stand and Shoot, Hold)
b.) Skullcrushers dokańczają szarżę po linii prostej i wbijają się w zaskoczoną jednostkę Waywatcherów (mogą zrobić tylko Hold jako reakcja na szarżę)
c.) inne ?
Skullcrushers
Glade Guards
Waywatchers
Skullcrushers szarżują na Glade Guardsów - wynik : 13 cali. Glade Guards deklarują ucieczkę i przebiegają przez Waywatcherów. I teraz :
a.) Skullcrushers robią redirect na Waywatchers którzy stoją im na drodze i deklarują szarżę na nich (Waywatchers mogą zrobić Flee, Stand and Shoot, Hold)
b.) Skullcrushers dokańczają szarżę po linii prostej i wbijają się w zaskoczoną jednostkę Waywatcherów (mogą zrobić tylko Hold jako reakcja na szarżę)
c.) inne ?
to nie overrun
redirect jest nadal normalną szarżą od ktorej są reakcje
redirect jest nadal normalną szarżą od ktorej są reakcje
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Najpierw są deklaracje szarż.Azgaroth pisze: Skullcrushers szarżują na Glade Guardsów - wynik : 13 cali. Glade Guards deklarują ucieczkę i przebiegają przez Waywatcherów. I teraz :
a.) Skullcrushers robią redirect na Waywatchers którzy stoją im na drodze i deklarują szarżę na nich (Waywatchers mogą zrobić Flee, Stand and Shoot, Hold)
b.) Skullcrushers dokańczają szarżę po linii prostej i wbijają się w zaskoczoną jednostkę Waywatcherów (mogą zrobić tylko Hold jako reakcja na szarżę)
c.) inne ?
Potem reakcja (tu GG daje flee o 2K6).
Test Ld W na panikę.
Potem S możesz redirectować po teście Ld w inną jednostkę (tu W).
Potem jest ich (W) reakcja.
Dopiero potem, jeśli W jest jeszcze w zasięgu, rzucasz na odległość szarży. Po drodze możesz zjeść GG jeśli znaleźliby się pomiędzy Skull a W a szarża weszła.
Problem się pojawił bo szarża została rzucona za wcześnie a tej odległości nie powinniście znać aż do samego końca .
Life's a game with save and load features disabled.
nie moze.FAZIK pisze: Dopiero potem, jeśli W jest jeszcze w zasięgu, rzucasz na odległość szarży. Po drodze możesz zjeść GG jeśli znaleźliby się pomiędzy Skull a W a szarża weszła.
jesli robil redirecta na waywacherow a ci uciekli za uciekajacych GG, to zatrzymuje sie cal przed nimi.
celem szarzy sa W a nie GG i dlatego im nic zrobic nie moze. nawet jesli wyrzucil odpowiednio wiele na kosciach.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Strona 23RB zdaje się mówić co innego (i potwierdza to str 58RB). Zjadasz jednostkę uciekającą jeśli zostanie ona (z dowolnej przyczyny) zaszarżowana.Morsereg pisze: nie moze.
jesli robil redirecta na waywacherow a ci uciekli za uciekajacych GG, to zatrzymuje sie cal przed nimi.
celem szarzy sa W a nie GG i dlatego im nic zrobic nie moze. nawet jesli wyrzucil odpowiednio wiele na kosciach.
I oczywiście tylko GG zostaną zjedzeni, szarżujący się na nich zatrzymają (ewentualna reforma po Ld) i nie dotrą do W.
Gdyby była 3 jednostka to oczywiście na niej by się zatrzymał bo nie była obiektem szarży ani nie uciekała.
Life's a game with save and load features disabled.
FAZIK
złap, zrobiłeś redirect, celem szarży była inna jednostka, nie ma to znaczenia, że jednostka jest uciekająca, zjadasz jeśli ją szarżujesz - co w tym wypadku nie ma miejsca, Morsereg ma rację, to są deklaracje szarż a nie overun
A dali flee uciekli za B, zrobiłeś redirect
B dały flee uciekł za A, celem szarży jest B
nawet jak masz zasięg do A to stajesz 1" przed, nie byli celem szarży
złap, zrobiłeś redirect, celem szarży była inna jednostka, nie ma to znaczenia, że jednostka jest uciekająca, zjadasz jeśli ją szarżujesz - co w tym wypadku nie ma miejsca, Morsereg ma rację, to są deklaracje szarż a nie overun
A dali flee uciekli za B, zrobiłeś redirect
B dały flee uciekł za A, celem szarży jest B
nawet jak masz zasięg do A to stajesz 1" przed, nie byli celem szarży
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
OK załóżmy że GG uciekły, W zdali panik testa ale crushery oblały redirecta.... co teraz? Co robią W? I co robią crushery? Teoretycznie muszą gonić GG ale W stoją im przed nosem. Czyli robi się mały banał - muszę gonić GG ale nie mogę wjechac w W bo nie zdałem ridajrekta. Wiem że overrun to nie to samo ale tam jest opis dokładnie takiej sytuacji kiedy to szarżując wlatujecie w nowego przeciwnika.
jak nie zdasz redirect ti musisz konczyc szarze do pierdotnego celu
wiec normalnie rozgrywasz szarze w pierwotny cel, jak szarza jest mozliwa, mozesz jakos dojsc to rzucasz i patrzysz czy dojechales (zjadles GG bo dali flee jak dojdziesz)
jak nie to spalona
jak spalisz wchodzac na inny oddzial to 1" od stajesz, nie byl celem szarzy nie mozesz mu nic zrobic
to jest opisane w RB przy szarżach
zasady overuna sa po fazie walki i brejkach jak sam zauwazyles troche sie roznia
wiec normalnie rozgrywasz szarze w pierwotny cel, jak szarza jest mozliwa, mozesz jakos dojsc to rzucasz i patrzysz czy dojechales (zjadles GG bo dali flee jak dojdziesz)
jak nie to spalona
jak spalisz wchodzac na inny oddzial to 1" od stajesz, nie byl celem szarzy nie mozesz mu nic zrobic
to jest opisane w RB przy szarżach
zasady overuna sa po fazie walki i brejkach jak sam zauwazyles troche sie roznia
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
OK - dzięki wielkie za pomoc. Kolejne logiczne zasady
Słyszalem ze może. brak potwierdzenia w booku z mojej strony wiec tylko dopytam CIe o cytat ; )Durin pisze:Nie.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"