Liz by Oki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Liz by Oki

Post autor: Myth »

Nie brakuje Ci magicznych ataków w rozpie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Hmm nieauważyłem, że nie ma tam 3 kowboja. Ja bym zrobił tak i chyba zrobię, że wywaliłyb jedną kohortę z kroxami wrzucił za to kowboja, i kolejny oddział terków plus zwiększyłbym parę innych rzeczy. Ale mnie zafascynowałeś tą rozpą.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Przede wszystkim musiałby zwiekszyć tą 20 skinków, żeby móc wrzucić jeszcze jedne terki.

Jak dla mnie 1 kohorta jest o tyle słaba, że może w niej jechać tylko dwóch kowbojów, trzeci, jeśli napiera, to samotnie, więc zbiera na twarz jakieś magiczne pociski i tego typu rzeczy. Grałem taką rozpą, ale z deathem, przez ostatni rok.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Zagrałem wczoraj z imperium:
Lektor na wózku, duży i mały mag z light, bsb na koniu, 10 kawy, 2 x 3 demisie, czołg, działo, 2 hellblastery i halabardy.

Szkoda ,że nie miałem komety :)
Po słabym początku, zakończyło się 17:3 dla mnie.
Brakuje 3-go kowboja. Kowboje ładnie skroili kawe z bsb. Kohorta ładnie walczy z 3 demigryfami (kiedyś puściłem je na 4kury - i to o jedną kurę za dużo)
Najbardziej zawiodła mnie magia - rzucałem niższe wyniki na 3 kościach niż kumpel na 2.

Muszę pomyśleć jak wcisnąć kowboja :)
EDIT: mogę wywalić 2 x kamyki ( skirmisze), ruby ringa, i sharda (z oldblooda).....

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Ja mam taką wersję twojej ropiski i chyba nią będę grał obecnie:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Oldblood @ 272.0 Pts
Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Scroll of Shielding [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

23 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

19 Skinks @ 122.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

11 Skink Skirmishers @ 90.0 Pts
Blowpipe

1 Skink Brave @ [6.0] Pts

11 Skink Skirmishers @ 90.0 Pts
Blowpipe

1 Skink Brave @ [6.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

Models in Army: 99


Total Army Cost: 2400.0
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Na slannie chyba metal a nie death.....hm.....pokminie sobie :D

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Na nowym Euro Faq-u snajperki będą printed tak więc nie będzie już bunkra na LD generała 10/9 a masa małych herosów z ld 7 itp.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Ale nadal będą bunkry z sv 2++.......
Kusi mnie ten metal, aczkolwiek death jest bardziej uniwersalny.....

A co wy na to:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Metal; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Oldblood @ 257.0 Pts
Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Glitering Scales [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven

23 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
1 Skink Brave @ [8.0] Pts

23 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
1 Skink Brave @ [8.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

19 Skinks @ 122.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician
1 Skink Brave @ [8.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts


Models in Army: 109


Total Army Cost: 2399.0

Zastanawia mnie mała ilość śmieci, ale jest spoko magia i 3 siepaczy.
Death/metal - testy

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Rozpą gra się całkiem dobrze. Jedyną rzeczą jaką mi brakuje to więcej śmieci :)
Grałem ostatnio na 2x slann (death i heaven) z większą ilością śmieciuchów ,ale brakowało mi oldblooda...no ale nie można mieć wszystkiego....
Odnośnie powyższej rozpy to zastanawiam się nad wywaleniem jednego scar.veta i dodaniem dwóch małych oddziałów kamyków...co o tym myślicie?

Widziałem że ostatnio ludziska odchodzą o dwóch kohort z kroxami na rzecz jednej....jak wam się gra na jednym takim oddziale? Czy nie odczuwacie spadku mocy w rozpie?

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Co myślicie o tym:

LizOKI - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]

1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
# Focus of Mystery [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

24 Skinks @ 307.0 Pts fcg +3kroxy
24 Skinks @ 307.0 Pts fcg +3kroxy

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

21 Skinks @ 127.0 Pts fcg

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

7 Chameleon Skinks @ 102.0 Pts
1 Stalker @ [6.0] Pts

Models in Army: 120


Total Army Cost: 2399.0

Jakie inne domeny polecacie zamiast heavena w takiej rozpie?

EDIT: sorry że post pod postem.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

No pewnie metal i już masz jakiś chyba grany obecnie standard. Jakoś tak meta do niego bardzo zachęca obecnie.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Udało ci się stworzyć dokładną kopię rozpiski Fisha na DMŚ, bądź co bardziej tajemnicze on skopiował twoją :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

hahaha :D
Wielkie umysły myślą podobnie :D


jakie domeny wg. was są najbardziej punktujące?(poza death)
rozmyślam ten metal ale szukam dalej... slann z dodatkową kością zawsze powinien mieć te dwa czary które coś zrobią.....

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

rzeczywiście niemal identyczna rozpiska do mojej obecnej...

Co prawda żadnej bitwy (z 8 turniejowych i 2 na UB) jeszcze nią nie przegrałem ale wyniki też dupy nie urywają. Heaven jest dobrym lorem ale wolno punktuje i oprócz zerówki nie ma wybitnych czarów do combatu...
Będę testować jeszcze połączenie Death+Light. Skroxy z WS 10 powinny dawać radę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Patrze na te obecne rozpiski lizakow, po 1,5 rocznej absencji i powiem krotko - ale one sie spedalily...

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Też myślałem nad light, ale pierwszy na celownik i do prób idzie fire.
Niskie castingi i sporo czarów ofensywnych.
fireball zawsze się przyda na jakieś małe śmieci czy maszyny, mieczyk fajnie wspiera salki, klatka super na hordy, zwłaszcza jak dostaną d&d,flame storm też coś tam może zdziałać, ogólnie to s4 połączone z soulblightem wygląda obiecująco.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Zagrałem dziś na light z zielonymi na klocu dzikusow,10trolii i jakiś śmieciach. I...dupa...ogólne to nie wiem jak z tym grać, snajpy nie działały bo kloc odporny na magię, słonka dispelowane......jak ty w tym gracie? Zastanawiam się nad shadowem jako druga domeną......

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Light daje radę, grałem na nim trochę i polecam, ale żeby dobrze działał to najlepiej jak jest więcej niż 1 klocek do bicia. Ogólnie powiększona zerówka jest fajną kontrą na wszelkie regenki i kowbojów bez warda na ogniste, a baniszment na Toughness 3 i oczywiście demony/undeadów. Nawet saurusy dają radę jak im się rzuci kombo birona+speed of light. Po za tym jest protekcja która wiadomo do czego służy i siatka która jest dosyć taktycznym czarem. Jedynie nie widzę przydatności czaru light of battle, ale praktycznie każdy lore ma jakiś plewny czar...

2 Slannów osobiście do mnie nie przemawia, za to zawsze mam priesta w rozpisce. Jak wylosujesz fajne czary, to naprawdę light + heaven to bardzo mocne połączenie.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Mam dwie duże kohorty z kroxami i 2 kowbojow......zazwyczaj w 5-6 rundzie dochodzi do walki (chyba ,że ja chcę wczesniej) i niestety od 10trolli czy bunkra so z siepaczami padnie kazda kohorta nawet wspierana kowbojem...problem lighta polega na tym, że tak naprawdę przeżywalność daje tylko ws i i 10. dzisiejszy test pha prot. - mówie kumplowi żeby sprawdził co by się stało jak by strzelił......niestety mój czar uchronił machiny bo normalnie by powybuchały :D
Uważam ,że moc lighta jest w spamie pocisków i klocach piechoty wiekszych niż 27chłopa.
Do powyższej rozpy podziękuję za light (chyba że gry w której będę grał z vc czy demonami)
-rozkiniam shadow ;)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Standardowego klocka SO (duży szaman z główką, warboss z wardem, BSB z mork spirit totemem) nie rozwalasz w walce, tylko odginasz i strzelasz wykorzystując fakt, że musi overrunować. Dla mnie też O&G nie są za ciekawe, bo faktycznie - jeśli nie wejdzie dobrze słońce, to nie bardzo jest o czym gadać. Ewentualnie jak masz metal, to final transmutation możesz ciosać SO, bo przeciwnik co turę musi zbić słońce, a jak dobrze pójdzie, to również D&D w generała.

Shadow też jest ciekawy, trochę tak grałem. Problem jest taki, że z tymi dwoma lorami dalej nie masz co zrobić z np. crusherami WoChu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

ODPOWIEDZ