WE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

WE 2250

Post autor: trikk »

Jest to moja pierwsza rozpa WE, stworzona na bazie obserwacji, obejrzenia AB i ogólnej wiedzy o warhammerze

Spellweaver @345
Lvl4, 3x Scroll, Ranu`s Heartstone

Spellsinger @175
Calaignor`s Stave, Lvl2, Scroll

Branchwraith @165
Annoyance of Netlings, Lvl1, Cluster of Radiants

Alter Noble @158
GW, LA, Shield, Helm of The Hunt i Hail of Doom Arrow

10 Glade Guards @120

10 Glade Guards @126
Musician

6 Scouts @108
Champion

3x 8 Dryads @96

Wild Riders @166
Champion, Standard

Wild Riders @191
Champion, Standard, War Banner

Treeman @285

5 Waywatchers @120

Power Pool : 9
Dispel Pool: 7+4 scrolle

To taka rozpiska "nie przegięta na maksa". 2 Drzew nie chce, bo podobaja mi sie waywatcherzy. Więcej dryad tak samo. Wymienilbym drugich wildow, ale nie mam za co. Branchwraith+oddzial dryad = smokotrzymacz :)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2006, o 19:22 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.

Halun
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: W-wo

Post autor: Halun »

W sumie to prócz scoutów i branchwraith wiele nowego nie wymyśliłeś, ale to zawsze coś :wink: . Nie wiem czy chamioni na Wildach i scoutach są potrzebni. Na scoutach to chyba lepiej muzyk. Poza tym gdzie będziesz chował swych dwóch magów- w łucznikach? To jest jakieś wyjście ale niezbyt stabilne, Wardancerzy by się przydali... Poza tym całkiem spoko.

PS. Glade Guards a nie Glade Guardians :P .

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Haldir pisze:Na scoutach to chyba lepiej muzyk. Poza tym gdzie będziesz chował swych dwóch magów- w łucznikach? To jest jakieś wyjście ale niezbyt stabilne, Wardancerzy by się przydali... Poza tym całkiem spoko.

PS. Glade Guards a nie Glade Guardians :P .
Co do scoutów
MORE BS, MORE BS, MORE BS ;)

Magowie: luzem, albo w lucznikach

Wardancerzy wejda zamiast wildów (chyba, ze zrobia to warhawki ;) )
Zastanawiam sie tez nad wymiana altera na waywatchera :)

@Kołata

Bsb zwyczajnie nie chce.

Wardancerzy wydaja sie fajni, wejda za wildów bez bannerka (albo oni albo 4 warhawki).

Scouci sa jak lucznicy prawie. Maja 360 stopni losa i jest ich mniej. Na 10 lucznikow nie stac mnie punktowo. Do tego będzie można ich jakoś wypaśnie zrobić:D

Nad malym magiem sie zastanowie ;)

Co do dryadki, daje 2dd, ma annoyance, czyli idealnie przyjmuje smoki(z szarza 10" i 360 los szachuje cala moja trase przemarszu)

Magia wydaje mi się fajna, jak wyjdzie w praniu, to sie okaże

Jak napisalem na gorze, to nie jest rozpa "Naprawdę mało kto bedzie mógł Ci podskoczyć". Rozpa turniejowa, ale do równorzędnej walki, a nie masakrowania wszystkiego dookoła ;)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2006, o 19:29 przez trikk, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Eeee, jakoś mi się nie podoba.

Po pierwsze masz za dużo pts w bohaterach. IMO w WE najlepsze są jednostki, a bohaterowie i magia wypadają słabiej.

Wywaliłbym driadę. Wywaliłbym małego maga. Dałbym taniego bsb. Na lordzie 4 scrolle i 3 lvl. Alter może zostać - hail musi być.
Wywaliłbym scoutów, bo po co Ci oni? Masz już wayów.

I za te punkty pakujesz najlepszych jednostek! Kolejni łucznicy i ile wlezie wardancerów. BSB do wardancerów.
Rozpa od razu dostaje kopa. Gdybym ja grał WE to szedłbym w masówkę. Magię sobie darowujemy. Jak najwięcej oddziałów. Herosi w wersji okrojonej. Do tego duża różnorodność oddziałów, żeby było dla każdego coś miłego. Naprawdę mało kto będzie mógł ci podskoczyć.

Pozdr!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

uuuu...dlaczego ta Twoja armia ma lepsza antymagie niz niejedna armia krasnoludzka na te punkty? - czy masz jakies wyjatkowo zle doswiadczenia ?
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Chodzi o to, że w tej armii d6s3 hitow boli jak cholera... ;]
Niski T, niski save, ward glownie na niemagiczne rzeczy.
Po za tym nie chce, zeby moj treeman dostal z tombkingowej klopy 4x :D

Awatar użytkownika
Rusinek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: Rusinek »

trikk pisze:Chodzi o to, że w tej armii d6s3 hitow boli jak cholera... ;]
Niski T, niski save, ward glownie na niemagiczne rzeczy.
Po za tym nie chce, zeby moj treeman dostal z tombkingowej klopy 4x :D
D6S3 wcale tak bardzo nie boli. Ja takie wpuszczam w 90% przypadkow (a u Ciebie trzeba przed tym chronic tylko waywatcherow).

Tombkingowej klopie nie wystawiaj WOGOLE Treemana. Co z tego, ze nie pozwolisz na dodatkowe strzelanie, jak na farcie trafi z normalnego?

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Za dużo razy chosenów chaosowych mi zdejmowano z d6s3 ;]
Poza tym jak power level 7 dispeluje na 3-4 kosciach ;] Inaczej moge sobie odpuscic :D
Czasem trzeba treemana na klope wystawic, zeby cos zaszachowac itp ;p

ODPOWIEDZ