Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
heh ...przypominam że wybór jest dość trudny co o rozpie myślicie lepiej powiedzcie?
Nowa rozkmina na najnowsze euro, prawdopodobnie na najbliższym lokalu ją wypróbuję:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1058609
PiotrB:
Do mnie ten pegazista nie przemawia, save na 2+/3+ chyba jest za słaby - wolałbym słomkę i 1+ i do tego Potion of Foolhardiness. Jak dasz VHS na ołtarzyku będziesz mógł ładnie klocka z wampirem-blenderem trzymać.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1058609
PiotrB:
Do mnie ten pegazista nie przemawia, save na 2+/3+ chyba jest za słaby - wolałbym słomkę i 1+ i do tego Potion of Foolhardiness. Jak dasz VHS na ołtarzyku będziesz mógł ładnie klocka z wampirem-blenderem trzymać.
Ciekawe, ciekawe - jest moc w dwóch oddziałach demigryfów, hate z wózka i mocna magia, 2 działa. Jedynie co ja bym rozważył to dołożenie jeszcze jednej detki ( 5os odginaczka lub 12 spermanów ) no i faktycznie złożenie pegaza z wyższym savem.PiotrB pisze:heh ...przypominam że wybór jest dość trudny co o rozpie myślicie lepiej powiedzcie?
On ma akurat 1+/2+, bo jeszcze dragonhelm. Ogólnie jak dla mnie to rozpiska bardzo mocna choć chyba jednak dałbym na pegaza magiczny mieczyk.Embir pisze: Do mnie ten pegazista nie przemawia, save na 2+/3+ chyba jest za słaby - wolałbym słomkę i 1+ i do tego Potion of Foolhardiness.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
grales tydzien temu i dostales maske
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Po namyśle przyznam Wam racje - takim spróbuje... jeśli jest coś czego nie wybije 5 demisiów z hatem boostowana przez Lighta to i tak z tym nie wygram...
Każdy odział jest wart 2 pkt. Więc w ostateczności któryś po prostu oddam ...
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 318.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
40 Halberdiers @ 361.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
13 Archer Detachment @ [91.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2400.0
Każdy odział jest wart 2 pkt. Więc w ostateczności któryś po prostu oddam ...
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 318.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Warrior Bane [5.0]
Dragonhelm [10.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
40 Halberdiers @ 361.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
13 Archer Detachment @ [91.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2400.0
Zależy Ci na tym aby zacząć? Jeśli nie i wolisz mieć więcej dropów zawsze możesz wystawiać łuczników jako zwykły oddział. Jeszcze muzyka będą mogli miec.
Pegazista bardzo fajny, jedyny minus to to, że nie ma odporności na płomieniste ataki, no ale przecież nie można mieć wszystkiego.
Jeśli to ma być ofens to zastanawia mnie jak Ci halabardnicy mają nadążyć za resztą armii i czy faktycznie są tak bardzo przydatni. Zakładam, że oba regimenty demiśków chcesz trzymać blisko siebie, więc podejrzewam, że pewnie jeden z tych regimentów będzie wchodzić w drogę halabardom.
Pegazista bardzo fajny, jedyny minus to to, że nie ma odporności na płomieniste ataki, no ale przecież nie można mieć wszystkiego.
Jeśli to ma być ofens to zastanawia mnie jak Ci halabardnicy mają nadążyć za resztą armii i czy faktycznie są tak bardzo przydatni. Zakładam, że oba regimenty demiśków chcesz trzymać blisko siebie, więc podejrzewam, że pewnie jeden z tych regimentów będzie wchodzić w drogę halabardom.
halabardy na pewno zostają... mnie się bardzo nie spieszy...może coś zabije z magii czy dział...kawa po prostu nie radzi sobie z wieloma rzeczami i dość boleśnie się o tym przekonałem. Potestuje zobaczymy czy to ma sens...
Madrze mówisz Piotrze
Pegaz bardzo fajny sam tak składam pegaziste
Pegaz bardzo fajny sam tak składam pegaziste
Efekt nie grania emp przez te pół roku + nowe demony to nie za dobry paring dla emp-Qc- pisze:grales tydzien temu i dostales maske
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
PiotrB Twoja rozpa jest strasznie podobna do mojej którą gram już dosc długo z tym że ja mam 3 magów i każdy konny ale za to 5+3 demisie
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Halabardy są dobre, zresztą już ci to kiedyś mówiłem - taka horda daje ci więcej opcji a rozpa jest dużo bardziej uniwersalna. Choć dziwnie wygląda twoja rozpa bez hebli.
ludzie nauczyli się grać przeciw heblom... coraz mniejszy rozpid tym robię ...no i problem jest taki że heble wyrównują paringi z orkami czy he ale pogarszają takie paringi w których powinieneś wibijać maskę -czyli WE, skaveny...
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
na skaveny nic nie robia? nie wierze. Przeciez helblastery idealnie koszą hordy szczurów.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
8? Tylko? Rzeczywiście....
malutko.
Tylko w sumie jak strzelasz po stormverminach/abomce/kółku/gutterach/dzwonku to robi się ciekawiej.
malutko.
Tylko w sumie jak strzelasz po stormverminach/abomce/kółku/gutterach/dzwonku to robi się ciekawiej.
Halabardy są śmieszne testowałem je na początku booka ) z WE nie masz po co ich wystawić nawet nie wspomne o orkach,DE,HE... serio odpuść sobiePiotrB pisze:ludzie nauczyli się grać przeciw heblom... coraz mniejszy rozpid tym robię ...no i problem jest taki że heble wyrównują paringi z orkami czy he ale pogarszają takie paringi w których powinieneś wibijać maskę -czyli WE, skaveny...
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą