Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Re: Nowe HE - 8 ed.
Jak na zabiorą ASF to wszystko potanieje
Jak nie zabiorą to będzie git
Jak nie potanieją a zabiorą to dołożą jeszcze jakąś fajną specjalną zasadę, więc jestem spokojny
Jak nie zabiorą to będzie git
Jak nie potanieją a zabiorą to dołożą jeszcze jakąś fajną specjalną zasadę, więc jestem spokojny
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Bardzo możliwe bo mają ą włócznie i tarcze na plecach, więc nie są to żadne znane nam modele.diuk pisze:Prawa czesc zdjecia. Pod paszcza czerwonego smoka nad phoenix guardami.
Czy to maidens?
Szkoda ze tez ucirlo rydwan na dole
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
Coś na koniu, wygląda na ER, podobny do V ed, ale chyba nie wypuszczą nowych modeli dla nich?diuk pisze:Prawa czesc zdjecia. Pod paszcza czerwonego smoka nad phoenix guardami.
Czy to maidens?
Wisła Kraków.
O ile modele feniksów wyglądają elegancko, cały czas nie jestem stanie znaleźć dla nich miejsca patrząc od strony fluffu. Odnoszę wrażenie, że warhammer robi się coraz bardziej baśniowy, odchodząc od oryginalnego dark fantasy. No cóż. Zobaczymy.
GENERAL SPECIAL RULES:
-NO ASF or Valor as we know it today.
-Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (some units may use it against shooting or even if mounted).
-Special rule for rolling an additional dice on chase an remove the lowest result (or four dice removing two lowest dices to swift stride).
-IaC: more than f*cking around, there are chances that the general may somehow help, dependin on region/power chosen it benefits some units.
SPECIAL RULES ON WEAPONRY:
-Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting (there may exist extra bonus on elite units). (Translator says: in the beginning I thought of SW, but maybe maidens are also here).
-Ithilmar armor: no penalties when moving, +1AS on heavy armor (only on elite units).
-Dragon Armor: 3+ armor save against flaming attacks.
-Lion Pelt: Can also be used in CC.
MAGIC SPECIAL RULES:
-Elven Mages: +1 to dispel and can repeat channelings.
-High Magic: More powerful spells and representing the 8 lores of magic. It is said that there is one that gives life back to a dead character and other one specific against Chaos and "Bad" armies. They will be the most powerful sorcerers until Lizards get renewed after summer. Some rules will be shared with them.
SPECIFIC RULES ON UNITS:
-Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank (not specified, but this could be armywide).
-Spears and LSG: heavy armor and shield option.
-Archers: Light Armor.
-SHs: Heavy armor. Cheaper.
-Ellyrian Reavers: Same.
-T-Chariot: Same, cheaper.
-SMs: Parry save against shooting, Swords of Hoeth, Paths fighting.
-White Lions: Lumber Axes, Stubborn, Forest Stride.
-Phoenix Guard: Know their destiny (unbreakable), Magic Resistance, Ward Save. (maybe something about flaming attacks).
-SWs: Stalkers (?), Night Warriors (?).
-DPs: Caledor Proudness, all the rest remains the same.
-Lion Chariot: Same, cheaper.
-Flying Chariot: RBT on top of it, crew with elven weapons.
-RBT: cheaper, better.
-Dragons: Will of the Dragon (mix of 5ed. rule plus communion with rider that makes them share some rules). Super Dragon (Caledor Dragon?) may be wizard too.
-Phoenix: May be consecrated to Asuryan or another God (Phoenix alone or in a shrine?)
-Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
-Maiden Guard: Avelorn Mirror (?), Deadly in CC (?) (Translator says: I think no one knows what they'd do. I thought they would not exist, thought this was a wishlist... Maybe it's just a unit upgrade after all...).
-Warrior-mage (different from dragon-mage): Hoeth disciplines, fighting magic (guy was convinced one of them would be Belannaer).
omg, nie moge sie doczekac!
-NO ASF or Valor as we know it today.
-Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (some units may use it against shooting or even if mounted).
-Special rule for rolling an additional dice on chase an remove the lowest result (or four dice removing two lowest dices to swift stride).
-IaC: more than f*cking around, there are chances that the general may somehow help, dependin on region/power chosen it benefits some units.
SPECIAL RULES ON WEAPONRY:
-Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting (there may exist extra bonus on elite units). (Translator says: in the beginning I thought of SW, but maybe maidens are also here).
-Ithilmar armor: no penalties when moving, +1AS on heavy armor (only on elite units).
-Dragon Armor: 3+ armor save against flaming attacks.
-Lion Pelt: Can also be used in CC.
MAGIC SPECIAL RULES:
-Elven Mages: +1 to dispel and can repeat channelings.
-High Magic: More powerful spells and representing the 8 lores of magic. It is said that there is one that gives life back to a dead character and other one specific against Chaos and "Bad" armies. They will be the most powerful sorcerers until Lizards get renewed after summer. Some rules will be shared with them.
SPECIFIC RULES ON UNITS:
-Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank (not specified, but this could be armywide).
-Spears and LSG: heavy armor and shield option.
-Archers: Light Armor.
-SHs: Heavy armor. Cheaper.
-Ellyrian Reavers: Same.
-T-Chariot: Same, cheaper.
-SMs: Parry save against shooting, Swords of Hoeth, Paths fighting.
-White Lions: Lumber Axes, Stubborn, Forest Stride.
-Phoenix Guard: Know their destiny (unbreakable), Magic Resistance, Ward Save. (maybe something about flaming attacks).
-SWs: Stalkers (?), Night Warriors (?).
-DPs: Caledor Proudness, all the rest remains the same.
-Lion Chariot: Same, cheaper.
-Flying Chariot: RBT on top of it, crew with elven weapons.
-RBT: cheaper, better.
-Dragons: Will of the Dragon (mix of 5ed. rule plus communion with rider that makes them share some rules). Super Dragon (Caledor Dragon?) may be wizard too.
-Phoenix: May be consecrated to Asuryan or another God (Phoenix alone or in a shrine?)
-Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
-Maiden Guard: Avelorn Mirror (?), Deadly in CC (?) (Translator says: I think no one knows what they'd do. I thought they would not exist, thought this was a wishlist... Maybe it's just a unit upgrade after all...).
-Warrior-mage (different from dragon-mage): Hoeth disciplines, fighting magic (guy was convinced one of them would be Belannaer).
omg, nie moge sie doczekac!
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
+ milion!!!!!!!!!Aldean pisze:
omg, nie moge sie doczekac!
Wisła Kraków.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
No tylko że nie ma smoków z as+1 tylko są feniksy, więc nie wiem ile reszta plot jest warta.
JestBestialski_Brokuł pisze:No tylko że nie ma smoków z as+1 tylko są feniksy, więc nie wiem ile reszta plot jest warta.
Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
Wisła Kraków.
W tej kompilacji brakuje paru smaczków.
O brak ASF nie ma co spinać, bo sygnaturka z High Magic to augment 6+ ASF w 18". Duża wersja 14+ i objemuje wszystkich.
Ten super dragon nie jest wcale taki super, po prostu Star Dragon.
To tyle teaserów z mojej strony
pozdrawiam
Furion
O brak ASF nie ma co spinać, bo sygnaturka z High Magic to augment 6+ ASF w 18". Duża wersja 14+ i objemuje wszystkich.
Ten super dragon nie jest wcale taki super, po prostu Star Dragon.
To tyle teaserów z mojej strony
pozdrawiam
Furion
Nigdy nie było tak dokładnych przecieków na miesiąc przed, więc ciężko wierzyć temu co mówisz. Tym ciężej, że jako jedyny masz takie info.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
To konkretne info Jurek.Furion pisze:
O brak ASF nie ma co spinać, bo sygnaturka z High Magic to augment 6+ ASF w 18". Duża wersja 14+ i objemuje wszystkich.
Wujek Siwy liczy na więcej.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Kurde, cofam moje poprzednie słowa - wydaje się, że nowe HE będą całkiem fajną i elastyczną armią, a ze zdjęcia od Furiona wynika, że przynajmniej niektóre modele będą całkiem fajne
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
ASF to ASF. Ten aktualny elficki ASF różnił się tylko tym od normalnego, że olewał ASL z broni.Equos pisze:No spoko, ploty trochę uspokajają, ale czy wtedy będą przerzuty trafień? znaczy od tego ASF z magii? albo z samej inicjatywy chociaż
Jak masz ASF i wyższą I to wtedy masz przerzuty.
Pytanie jest tylko takie, czy Great Weapony Helfickie/lwie toporki (bo zgaduje, że SM będą tłuc nadal z dwuraków co najmniej po swojej I) będą dawać ASLa.
Jeśli tak to po prostu będzie się znosić z ASF z czaru i wtedy będzie bicie po I bez przerzutów.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Nie zrozumiałeś. Chodziło mi o to, że w nowym booku będą feniksy z jeźdźcami a nie smoki z +1 as. Przecież nie dadzą 2 latających jednostek z praktycznie takimi samymi statami.Sevi pisze:JestBestialski_Brokuł pisze:No tylko że nie ma smoków z as+1 tylko są feniksy, więc nie wiem ile reszta plot jest warta.
Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
Ploty na plus. Wreszcie coś
Feniksy... 2x żal, za modele i sama ideę feniksów PRzeciez te modele są, yyy słabe.
Ale zasady wydają się być do nich zacne z tego co pisał Furion. Jak bedzie to oddział to cóz, kupuje smoki GW i z nich sobie zrobię MC, nie będę grał takim czymś
No ale w tej ostatniej plotce jest smocza MC z savem 1+, może bedzie to i to z jednego boxa? Cholera wie.
Furion napisz coś o tej smocczej MC, to pliiiis
Feniksy... 2x żal, za modele i sama ideę feniksów PRzeciez te modele są, yyy słabe.
Ale zasady wydają się być do nich zacne z tego co pisał Furion. Jak bedzie to oddział to cóz, kupuje smoki GW i z nich sobie zrobię MC, nie będę grał takim czymś
No ale w tej ostatniej plotce jest smocza MC z savem 1+, może bedzie to i to z jednego boxa? Cholera wie.
Furion napisz coś o tej smocczej MC, to pliiiis
A Twój zestaw plotek skąd?Aldean pisze:Furion cos wie a nie chce napisac:<
a to tak nieładnie nie dizelic z bracmi elfami...:<
I... Furion pisal, ze brakuje tu paru smaczków, nic nie pissał, że jest cos za nad to