Wszystkie armybooki elfów są robione przez jedną ekipę i wszystkie elfy w WFB będą miały wspólną zasadę rasową. A tą poznamy w maju u HELuc pisze:To znaczy ? Co masz na myśli ?Azgaroth pisze:Tutajec pisze: W każdym razie, w maju jedną informację dotyczącą WE będziemy już na pewno znali
NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Szkoda że nie, miałbym powód do zakupienia BretoniiAzgaroth pisze:To się już na 100% nie sprawdzi, wg obecnych planów wydawniczychJacek_Azael pisze:WE+Breta w jednym booku
Wisła Kraków.
JACKU!!! Nie bluźnij takich rzeczy ! -toż to katastrofa by byłaJacek_Azael pisze:WE+Breta w jednym booku
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
źródło: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1060219Aldean pisze:GENERAL SPECIAL RULES:
-NO ASF or Valor as we know it today.
-Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (some units may use it against shooting or even if mounted).
-Special rule for rolling an additional dice on chase an remove the lowest result (or four dice removing two lowest dices to swift stride).
-IaC: more than f*cking around, there are chances that the general may somehow help, dependin on region/power chosen it benefits some units.
SPECIAL RULES ON WEAPONRY:
-Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting (there may exist extra bonus on elite units). (Translator says: in the beginning I thought of SW, but maybe maidens are also here).
-Ithilmar armor: no penalties when moving, +1AS on heavy armor (only on elite units).
-Dragon Armor: 3+ armor save against flaming attacks.
-Lion Pelt: Can also be used in CC.
MAGIC SPECIAL RULES:
-Elven Mages: +1 to dispel and can repeat channelings.
-High Magic: More powerful spells and representing the 8 lores of magic. It is said that there is one that gives life back to a dead character and other one specific against Chaos and "Bad" armies. They will be the most powerful sorcerers until Lizards get renewed after summer. Some rules will be shared with them.
SPECIFIC RULES ON UNITS:
-Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank (not specified, but this could be armywide).
-Spears and LSG: heavy armor and shield option.
-Archers: Light Armor.
-SHs: Heavy armor. Cheaper.
-Ellyrian Reavers: Same.
-T-Chariot: Same, cheaper.
-SMs: Parry save against shooting, Swords of Hoeth, Paths fighting.
-White Lions: Lumber Axes, Stubborn, Forest Stride.
-Phoenix Guard: Know their destiny (unbreakable), Magic Resistance, Ward Save. (maybe something about flaming attacks).
-SWs: Stalkers (?), Night Warriors (?).
-DPs: Caledor Proudness, all the rest remains the same.
-Lion Chariot: Same, cheaper.
-Flying Chariot: RBT on top of it, crew with elven weapons.
-RBT: cheaper, better.
-Dragons: Will of the Dragon (mix of 5ed. rule plus communion with rider that makes them share some rules). Super Dragon (Caledor Dragon?) may be wizard too.
-Phoenix: May be consecrated to Asuryan or another God (Phoenix alone or in a shrine?)
-Fire Dragons (MC): same as dragon princes, beast mounted is better than eagle but worse than a hypogryphe. Fly, 1+AS. Rare.
-Maiden Guard: Avelorn Mirror (?), Deadly in CC (?) (Translator says: I think no one knows what they'd do. I thought they would not exist, thought this was a wishlist... Maybe it's just a unit upgrade after all...).
-Warrior-mage (different from dragon-mage): Hoeth disciplines, fighting magic (guy was convinced one of them would be Belannaer).
Więc HE coraz bliżej i jakieś pierwsze wieści.
Ciekawi mnie czy faktycznie zasady Elfów będą wspólne - to wtedy pytanie która z zasad jest elficka ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Obstawiałbym że Martial Prowess, bo nic innego nie pasuje.
Wisła Kraków.
Z racji wcześniejszych plotek i wzmianek tego co elfy miały mieć wspólne to obstawiam że dostaniemy :
1. Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (jako wspólna zasada rasowa)
2. Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting
3. Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank
1. Elven Dexterity: units with this rule can use parry save when wielding any weapon, even if mounted (jako wspólna zasada rasowa)
2. Elven Weapons: no penalties on two-handed or moving&shooting
3. Martial Prowess: Elves fight and shoot with a extra rank
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Prawdopodobnie 2014Dydu pisze:prawdopodobnie koniec 2014.
Nie wiadomo czy początek, środek czy koniec.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ostatnio sobie rozmyślałem co fajnego mogło by być w nowych WE i wyszło mi coś takiego:
Wszystkie WE mają długie łuki refleksyjne 36" S4 na bliski, WE nie tracą steadfasta w lesie.
+ ta ogólna zasada dla wszystkich elfów.
Wszystkie obecne zasady zostają o ile nie pisze inaczej.
Lord/Hero:
Magowie mogą należeć do tej współnoty będąć na piechote, bęąć w niej majądostę tylko do beasta i loren i dodatkowe +1 do casta z loren.
Mali magowie mają dostęp do life/beast.
Zwykli bohaterowie,
Dostają zasady wszystkich oddziałów z których się wywodzą.
WW - tyle strzałów z łuku ile ataków, HKB na bliski
EG - Unbreakable
Wild - może rzucać boundy, +1S
WD - +1A, HKB
Alter - może dołączać do oddziałó, 7M, +1A, +1S, +1T, 9I, do tego podział na zwierzęta jakie reprezentuje
- niedzwiedz - +1S, +1T
- wilk - hatred, 9M
- pantera - 9M, +1A
- orzeł - fly, scaly skin 5+
CORE:
Driady - dodałbym tylko scaly skin 5+
GG - armour piercing przy strzelaniu
GR - krótkie łuki refleksyjne 30" S4 na bliski, koszt 13-15pkt
Skauci - koszt 12 pkt
EG - stubborn, +1A pierwszy szereg, reszta włócznie, S4 WSv 5+ w lesie 4+
SPECIALE:
Treekin - stubborn koszt 40-45pkt
WD - +1A, tańce: KB i WSv 4+, +1A ok, ASF bez straty ataku, WSv na strzelanie i mm na 4+
Warhawki - dół 2A, T4, koszt 25-30 pkt
WR - T4, fear, terror w szarży, +1A, koszt 22-24 pkt
RARY:
orzeł - jest ok
drzewo - jest ok - może dostęp do jakiś dodatków np dodatkowe 2d6 s2 ataki poison/ S7/ +2A ale to niekoniecznie
WW - 2A, strzelają tyle razy ile mają ataków, mogąsięwystawić w dowolnym lesie, -1 to Hit w nich
NOWE:
Dodałbym tylko Wildów na great stagach.
Góra - zasady jak WR wyżej, S5, WSv 5+ zawsze
Dół - Mv9, S5, T5, A3, Champion może rzucać boundy: Hatred, +1S, +1A, Terror koszt kolo 35-40 pkt size 3+
Ale bym zagrał takimi WE
Wszystkie WE mają długie łuki refleksyjne 36" S4 na bliski, WE nie tracą steadfasta w lesie.
+ ta ogólna zasada dla wszystkich elfów.
Wszystkie obecne zasady zostają o ile nie pisze inaczej.
Lord/Hero:
Magowie mogą należeć do tej współnoty będąć na piechote, bęąć w niej majądostę tylko do beasta i loren i dodatkowe +1 do casta z loren.
Mali magowie mają dostęp do life/beast.
Zwykli bohaterowie,
Dostają zasady wszystkich oddziałów z których się wywodzą.
WW - tyle strzałów z łuku ile ataków, HKB na bliski
EG - Unbreakable
Wild - może rzucać boundy, +1S
WD - +1A, HKB
Alter - może dołączać do oddziałó, 7M, +1A, +1S, +1T, 9I, do tego podział na zwierzęta jakie reprezentuje
- niedzwiedz - +1S, +1T
- wilk - hatred, 9M
- pantera - 9M, +1A
- orzeł - fly, scaly skin 5+
CORE:
Driady - dodałbym tylko scaly skin 5+
GG - armour piercing przy strzelaniu
GR - krótkie łuki refleksyjne 30" S4 na bliski, koszt 13-15pkt
Skauci - koszt 12 pkt
EG - stubborn, +1A pierwszy szereg, reszta włócznie, S4 WSv 5+ w lesie 4+
SPECIALE:
Treekin - stubborn koszt 40-45pkt
WD - +1A, tańce: KB i WSv 4+, +1A ok, ASF bez straty ataku, WSv na strzelanie i mm na 4+
Warhawki - dół 2A, T4, koszt 25-30 pkt
WR - T4, fear, terror w szarży, +1A, koszt 22-24 pkt
RARY:
orzeł - jest ok
drzewo - jest ok - może dostęp do jakiś dodatków np dodatkowe 2d6 s2 ataki poison/ S7/ +2A ale to niekoniecznie
WW - 2A, strzelają tyle razy ile mają ataków, mogąsięwystawić w dowolnym lesie, -1 to Hit w nich
NOWE:
Dodałbym tylko Wildów na great stagach.
Góra - zasady jak WR wyżej, S5, WSv 5+ zawsze
Dół - Mv9, S5, T5, A3, Champion może rzucać boundy: Hatred, +1S, +1A, Terror koszt kolo 35-40 pkt size 3+
Ale bym zagrał takimi WE