Ogry Euro
Ogry Euro
Slaughtermaster (1#, 385 pts) 4lvl Heaven General
Tormentor Sword
Grut's Sickle
Talisman of Preservation
Butcher (1#, 150 pts) 1lvl Great Maw
Dispel Scroll
Terrifying Mask of Eee!
Bruiser (1#, 190 pts) BSB
1 Rune Maw,
Ironguts (9#, 432 pts)
Gutlord
Sztandar
Muzyk
Banner of Swiftness
Ironguts (9#, 417 pts)
Sztandar
Muzyk
1 Gutlord
Ogres (3#, 103 pts)
EHW
Muzyk
Ogres (3#, 103 pts)
EHW
Muzyk
Maneaters (7#, 444 pts)
Poison
Sniper
2 pistolety
Muzyk
Ironblaster (3#, 170 pts)
Podstawowe pytanie: czy da się coś ugrać bez kawalerii?
Tormentor Sword
Grut's Sickle
Talisman of Preservation
Butcher (1#, 150 pts) 1lvl Great Maw
Dispel Scroll
Terrifying Mask of Eee!
Bruiser (1#, 190 pts) BSB
1 Rune Maw,
Ironguts (9#, 432 pts)
Gutlord
Sztandar
Muzyk
Banner of Swiftness
Ironguts (9#, 417 pts)
Sztandar
Muzyk
1 Gutlord
Ogres (3#, 103 pts)
EHW
Muzyk
Ogres (3#, 103 pts)
EHW
Muzyk
Maneaters (7#, 444 pts)
Poison
Sniper
2 pistolety
Muzyk
Ironblaster (3#, 170 pts)
Podstawowe pytanie: czy da się coś ugrać bez kawalerii?
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dlatego też coraz więcej osób próbuje zmienić kompozycje bohaterów na tyrant + slaughtermaster, bo jak dla mnie cannon to must have. Problemem nie jest samo ld 8, bo z rerollem jest nadal stabilne jednak powszechność umiejętności i czarów dających -1 do -3 ld powoduje, że 8 to za mało.
Niestety tak pocieli Ogry, że chyba tak trzeba będzie grać Imho trochę za bardzo dostaliśmy do dupie (przez Marysia )Rince pisze:Z generalska 8mka moze byc problem
Mi z Ld8 całkiem nieźle poszło na Bazylu, a z Tyrantem na Kujawiaku ale po wyjściu nowych demonów model za 300 pkt który prawie nic nie robi musi iść w odstawkę. No a Ironblaster to must have na nowy Woch
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Myślę, że to trochę zależy od match upu, ale myśląc logicznie masz 800+ pts w oddziałach które punktują tylko w cc więc odpowiedź jest raczej jasna.
Zdecydowanie defens z kontrą Jeszcze przy magu z Heavenem po co masz sie pchać pod własne komety?Kędzior pisze:Ok. Drugie pytanie. Czy czymś takim (2 kloce ironów zamiast kawy) dalej grać ultra ofens tak jak z mournami, czy bardziej defens z kontrą w 3/4 turze?
Ironblaster + snajperzy + komety to wystarczy żeby zmasakrować przeciwnika jak sie do ciebie nie ruszy. A jak sie ruszy, to dostanie kontre. W ogóle spoko rozpiska.
- brakuje 2 piesków do odgianania niechcianych intruzów (ale trzeba uważać na paniki)
- Mask of Eeee jest takie sobie - myslę, że Ruby Ring byłby lepszy dla dodatkowego Magic Missle na 1 kości
- Banner of Swiftness przy założeniu że stoisz i czekasz na wroga można by zamienić na Banner of Eternal Flame - zaczynasz mieć jakieś szanse przeciwko Crypt Horrorom itp. A kowboje na tyle ataków i tak zdechną mimo warda na 2+ (testowane wielokrotnie)
- przydałby się dwurak na BSB (S7 z drugiego szegeru robi różnice przeciwko Demisiom, czy Skullcrusherom)
- warrior bane > tormentor sword
ok thx trzeba potestować.
Po wywaleniu 2 trójek i mask of eee! można wrzucić firebellego na 2lvl z magic resistance (3) i do tego 2 pieski. Dzięki temu ne trzeba się martwić, że magia pociśnie klocek bez bsb, a poza tym firebelly odstraszy kowbojów, fasty i inny shit.
Po wywaleniu 2 trójek i mask of eee! można wrzucić firebellego na 2lvl z magic resistance (3) i do tego 2 pieski. Dzięki temu ne trzeba się martwić, że magia pociśnie klocek bez bsb, a poza tym firebelly odstraszy kowbojów, fasty i inny shit.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.