
DMŚ - 6-7 kwietnia - Bielsko-Biała
Re: DMŚ - 6-7 kwietnia - Bielsko-Biała
wow, czyli taki z Ciebie showman Tadeusz Drozda 

Zawsze mnie bawił ^^Leoh pisze:wow, czyli taki z Ciebie showman Tadeusz Drozda
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Defense of the Ancients - czyli popularnie znana DotA.
Generalnie przeniosłem silnik tej gry na tradycyjną grę planszową. Chciałbym przetestować na kolejnej grupie playtesterów, czyli na Was. Trochę daleko, dlatego spytam zawczasu: ktoś byłby zainteresoway pociśnięciem w planszówę?
napiszcie w tym temacie!
pozdrawiam
Furion
Generalnie przeniosłem silnik tej gry na tradycyjną grę planszową. Chciałbym przetestować na kolejnej grupie playtesterów, czyli na Was. Trochę daleko, dlatego spytam zawczasu: ktoś byłby zainteresoway pociśnięciem w planszówę?
- Czas rozgrywki ok. 3-4h
- ilość graczy 6-10.
- Planszówka na rozkminę.
- rozgrywka drużynowa, częściowo kooperacyjna
- interakcje z graczami na poziomie gry
- mały element losowy
- 60% strategia, 40% RPG

pozdrawiam
Furion
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2013, o 11:22 przez Furion, łącznie zmieniany 3 razy.
zagram
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
: * ja liczę ze unikniemy stalingi i wałowania a organizator będzie bez wahania karał te procedery ; )Szaitis pisze:Może jeszcze uzupełnienie ogłoszenia - jeżeli niegrający kapitan jakiejkolwiek drużyny będzie wkurwiał graczy innych drużyn, należy to zgłaszać organizatorowi - w razie potrzeby wyrzucimy drużynę niegrającego kapitana(albo oni go wyrzucą
)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
http://goo.gl/maps/U7qHK
Tu macie link do mapki, jak dojśc do knajpy na afterek z soboty na niedziele. Laik, przeklej to proszę do pierwszego posta.
a tu link do knajpy. http://www.karczmawkomorowicach.pl
Tu macie link do mapki, jak dojśc do knajpy na afterek z soboty na niedziele. Laik, przeklej to proszę do pierwszego posta.
a tu link do knajpy. http://www.karczmawkomorowicach.pl
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2013, o 13:02 przez Spawn, łącznie zmieniany 1 raz.
Krakowskie Legiony wyruszają przyłączyć prowincje do macierzy
...
Poszło zgłoszenie True Legionu w składzie:
PiotrB-Empire (k) 3781
Kosa-HE 1406
Dibo-Bretka 2828
Syraf-VC 3917
Panteq DF 4014
Liczymy na dobrą zabawę
i turniej w miłej atmosferze.

Poszło zgłoszenie True Legionu w składzie:
PiotrB-Empire (k) 3781
Kosa-HE 1406
Dibo-Bretka 2828
Syraf-VC 3917
Panteq DF 4014
Liczymy na dobrą zabawę

Dibo klimatyczna bretka-na chłopach.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Nie wpisuj Solowi kapitana bo sie przestraszy ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
OGŁOSZENIE SĘDZIOWSKIE:
0. Przypominam, że niedawno wyszedł nowy FAQ/Errata do Chaos Dwarfów http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... khanQA.pdf
np. Helena kosztuje 210
1. Będziemy grać zgodnie z uściśleniami sędziowskimi wypuszczonymi 31.03.2013
Ważne zmiany w uściśleniach:
Kiedy losujemy czary?
Czary losujemy zaraz po rzucie na stronę
Unmodified Leadership a czar "0" (Spirit leech) z lore of death
"Unmodified leadership" na potrzeby tego czaru to wartośd charakterystki LD w profilu danego modelu, z pominięciem wszelkich modyfikatorów - w tym zasady Inspiring Presence.
2. DEMONY (część nie została uściślona więc gramy na następujące zasady):
a) Czy można powtarzać gifty na różnych bohaterach?
Nie.
b) Czy mogę przerzucić wynik jeżeli dany gift posiada inny bohater ?
Nie. Można wyłacznie zamienić na "0".
c) Czy mogę posiadać dwie "0" w obrębie tego samego rodzaju giftów (np. dwie "zerówki" z lesser gifts)?
Nie.
3. Na turnieju będzie miał zostosowanie poniższy dokument:
http://www.mediafire.com/view/?n2195d9quw7ks27 ("Etyka gracza i organizacja sedziowska na turniejach wysokiej rangi")
Wszelki przewinienia się kumulują w kontekscie turnieju/nie meczu.
a) Przewinienia o stopniu "0":
Pierwsze (w drużynie): Ostrzeżenie
Każde kolejne: 1 pkt karny dla drużyny
b) Przewinienia o stopniu "2"
Pierwsze: Game Lose (0:20)
Drugie: Match Lose (35:65)
Trzecie: DSQ drużyny
c) Zgłaszanie wyników:
1. Spóźnienie do 3 minut - 1 pkt karny
2. Spóźnienie do 5 minut - 3 pkt karne (łacznie)
3. Spóźnienie do 10 minut - 5pkt karnych (łacznie)
4. Spóźnienie ponad 10 minut - % pkt karnych (łacznie), wynik 35:35, a w następnej rundzie drużyny grają ze sobą ponownie.
Nie interesują mnie teksty "liczymy się" - szanujmy innych uczestników turnieju, czekających na kolejne rundy.
4. Ponadto:
Obowiązkiem gracza jest znajomość zasad własnej armii, jednostek oraz wykorzystywanych zasad specjalnych. Wszelkie "zapominalstwo" będzie karane, aczkolwiek wg uznania.
Czym innym jest zapomnienie przetestowania głupoty otrzymanej w wyniku Fate of Bjuna, a czym innym "zapomnienie", że Mortis Engine otrzymuje ranę gdy rzuci dublet na zasięg aury.
Wszelki spory powinny w pierwszej kolejności być rozwiązywane przez kapitanów drużyn.
0. Przypominam, że niedawno wyszedł nowy FAQ/Errata do Chaos Dwarfów http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... khanQA.pdf
np. Helena kosztuje 210
1. Będziemy grać zgodnie z uściśleniami sędziowskimi wypuszczonymi 31.03.2013
Ważne zmiany w uściśleniach:
Kiedy losujemy czary?
Czary losujemy zaraz po rzucie na stronę
Unmodified Leadership a czar "0" (Spirit leech) z lore of death
"Unmodified leadership" na potrzeby tego czaru to wartośd charakterystki LD w profilu danego modelu, z pominięciem wszelkich modyfikatorów - w tym zasady Inspiring Presence.
2. DEMONY (część nie została uściślona więc gramy na następujące zasady):
a) Czy można powtarzać gifty na różnych bohaterach?
Nie.
b) Czy mogę przerzucić wynik jeżeli dany gift posiada inny bohater ?
Nie. Można wyłacznie zamienić na "0".
c) Czy mogę posiadać dwie "0" w obrębie tego samego rodzaju giftów (np. dwie "zerówki" z lesser gifts)?
Nie.
3. Na turnieju będzie miał zostosowanie poniższy dokument:
http://www.mediafire.com/view/?n2195d9quw7ks27 ("Etyka gracza i organizacja sedziowska na turniejach wysokiej rangi")
Wszelki przewinienia się kumulują w kontekscie turnieju/nie meczu.
a) Przewinienia o stopniu "0":
Pierwsze (w drużynie): Ostrzeżenie
Każde kolejne: 1 pkt karny dla drużyny
b) Przewinienia o stopniu "2"
Pierwsze: Game Lose (0:20)
Drugie: Match Lose (35:65)
Trzecie: DSQ drużyny
c) Zgłaszanie wyników:
1. Spóźnienie do 3 minut - 1 pkt karny
2. Spóźnienie do 5 minut - 3 pkt karne (łacznie)
3. Spóźnienie do 10 minut - 5pkt karnych (łacznie)
4. Spóźnienie ponad 10 minut - % pkt karnych (łacznie), wynik 35:35, a w następnej rundzie drużyny grają ze sobą ponownie.
Nie interesują mnie teksty "liczymy się" - szanujmy innych uczestników turnieju, czekających na kolejne rundy.
4. Ponadto:
Obowiązkiem gracza jest znajomość zasad własnej armii, jednostek oraz wykorzystywanych zasad specjalnych. Wszelkie "zapominalstwo" będzie karane, aczkolwiek wg uznania.
Czym innym jest zapomnienie przetestowania głupoty otrzymanej w wyniku Fate of Bjuna, a czym innym "zapomnienie", że Mortis Engine otrzymuje ranę gdy rzuci dublet na zasięg aury.
Wszelki spory powinny w pierwszej kolejności być rozwiązywane przez kapitanów drużyn.