Kolejne HE na Arenę:P
Kolejne HE na Arenę:P
Na Arenę pewnie pojadę HE więc próbuję znaleźć optymalne rozwiązanie. Co myślicie o czymś takim? Początkowo myślałem o magach na konikach, ale może być problem z pożyczeniem figurek.
1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Seer [30]
Channeler [10]
Silver Wand [10]
1 Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Channeler [10]
Seer [30]
1 Commander @ 140 Pts
Dragon Armour; Shield; Ithilmar Barding
Ring of Fury [30]
Pure of Heart
Sword of Might [15]
Elf Steed
5 First Silver Helms @ 151 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Banner of Ellyrion [15]
5 Silver Helms @ 122 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Dragon Princes @ 207 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician; Ithilmar Barding
Banner of Sorcery [50]
2 Tiranoc Chariot @ 2x85 Pts
2 Repeater Bolt Thrower @ 2x100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1340
1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Seer [30]
Channeler [10]
Silver Wand [10]
1 Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Channeler [10]
Seer [30]
1 Commander @ 140 Pts
Dragon Armour; Shield; Ithilmar Barding
Ring of Fury [30]
Pure of Heart
Sword of Might [15]
Elf Steed
5 First Silver Helms @ 151 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Banner of Ellyrion [15]
5 Silver Helms @ 122 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Dragon Princes @ 207 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician; Ithilmar Barding
Banner of Sorcery [50]
2 Tiranoc Chariot @ 2x85 Pts
2 Repeater Bolt Thrower @ 2x100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1340
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2007, o 22:36 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
z 4dd i bez scrolli mozesz za daleko nie zajechac.
nie daj boziu OnG z dwoma stopami, majacych pierwsza ture
nie daj boziu OnG z dwoma stopami, majacych pierwsza ture
Myślałem o tym, ale dwóch scrolli nie mam jak wziąć, o jednym myślę, że dużej różnicy mi nie sprawi. Mając 4 kości dispeluję jeden mocny czar, resztę wpuszczam, albo nie ma w co rzucać... Mam nadzieję, że tereny będą temu sprzyjały...
dlaczego nikt nie obszedl ograniczen arenowych np w ten sposob?
nie kumam :/ te wszystkie rozpy HE z tego dzialu dostaja taki naklep od szczurow ze szkoda gadac... 2 scrolle to mus1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Channeler [10]
Silver Wand [10]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Channeler [10]
Cóż - nie każdy widzi takie rozwiązania.
W przypadku VC polecam Thralla Necrarcha ze scrollami (jeśli ktoś chce wydawać na 3ech herosów ) - może być nawet BSB.
W przypadku VC polecam Thralla Necrarcha ze scrollami (jeśli ktoś chce wydawać na 3ech herosów ) - może być nawet BSB.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
oprocz tego ze kiepsko złozeni magowie to idea wziecia dwoch pierwszo-levelowców jest bardzo ciekawa- jakbym jechał to własnie grałbym na 3 magachthurion pisze:dlaczego nikt nie obszedl ograniczen arenowych np w ten sposob?
nie kumam :/ te wszystkie rozpy HE z tego dzialu dostaja taki naklep od szczurow ze szkoda gadac... 2 scrolle to mus1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Channeler [10]
Silver Wand [10]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Channeler [10]
moze nie jakos najlepiej, ale ja wiem czy kiepsko? po co wszedzie pchacie channelery gdzie nie trzeba... czar z 4 kosci? scroll i po sprawie... duzo malo kostnych czarow... zaczyna sie problem, bo nie bede scrolla na 2 DD marnowal... dla przykladu:Asassello pisze:oprocz tego ze kiepsko złozeni magowie to idea wziecia dwoch pierwszo-levelowców jest bardzo ciekawa- jakbym jechał to własnie grałbym na 3 magachthurion pisze:dlaczego nikt nie obszedl ograniczen arenowych np w ten sposob?
nie kumam :/ te wszystkie rozpy HE z tego dzialu dostaja taki naklep od szczurow ze szkoda gadac... 2 scrolle to mus1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Channeler [10]
Silver Wand [10]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Channeler [10]
vs Imperium na czolgu (nie trzeba od razu kuzni rzucac... maly piardzic z metala tak samo skutecznie unieruchomi tanka..)
jewel - 1+6 z metala
1 lvl seer - 1 + 2d6 S4 z metala
1lvl - 1 z metala
rzucamy:
2+2+2 (jedynki na czolg) +3 (albo na 2d6 albo na kuznie)... IMO jest to trudniej zdispellowac niz 2x4 duza kuznia na czolg...
vs Chaos,
jewel-1+2d6 S4 z metala
1vl seer - beast cover + 2d6 S3
1lvl - 1 z metala
rzucamy:
3(2d6 z metala) + 2 cower + 2 2d6S3 (statystycznie oba wchodza, bo statystycznie ruzcamy 7..) + albo z 2 kosci 1 z metala, albo po 1 dwa razy 1 z metala..
oczywiscie te dywagacje zakladaja rzucenie minimum 2 kosci na sorcery.. no i nie jest to tak pewne jak rzucenie dwoch czarow z 4 kosci.. ale IMO ciezej zdispellowac.. jakby mi ktos rzucal 2 czary z 4 to mam spokojnie na 2 tury luzik, a przy wielu wchodzacych czarach o wcale nie najmniejszej istotnosci zaczyna sie robic problem... to samo ze szcurami, na format arenowy lepiej dla mnie jak sa 2 elektrycy rzucajacy duzy piorun niz jak sa 3 z czego 2 rzucajacy maly...
pzdr
Myślałem o trzech magach. Wtedy rzeczywiście wchodzą mi te dwa scrolle i od razu lepiej wygląda ochrona magiczna. Ale mam jeden Ld mniej, nie rzucę np. przeciwko bretce/empire dwóch kuźni na turę i to mi się mniej podoba, zwłaszcza, że przecież nie zagram 6 bitew ze skavenami.
Do turnieju jeszcze trzy tygodnie, zdążę jeszcze to potestować;)
Do turnieju jeszcze trzy tygodnie, zdążę jeszcze to potestować;)
A co powiecie na takie zmiany:
Mage, 2 Level, Seer, Jewel, Pure
Mage, 1 Level, Seer, Wand, Channeler
Mage, 1 Level, Scroll, Scroll, Channeler
? Reszta pozostaje taka sama, prócz tego, że dochodzi Champion do Dragonów z AoPF.
ps.: zmieniam to już któryś raz, bo czegoś mi przez cały czas w tym brakuje:P z czego właściwie doszedłem do propozycji Thuriona... ona jest chyba najlepiej wyważona.
Mage, 2 Level, Seer, Jewel, Pure
Mage, 1 Level, Seer, Wand, Channeler
Mage, 1 Level, Scroll, Scroll, Channeler
? Reszta pozostaje taka sama, prócz tego, że dochodzi Champion do Dragonów z AoPF.
ps.: zmieniam to już któryś raz, bo czegoś mi przez cały czas w tym brakuje:P z czego właściwie doszedłem do propozycji Thuriona... ona jest chyba najlepiej wyważona.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2007, o 10:41 przez Pająk, łącznie zmieniany 5 razy.
o wyrpaszam sobiethurion pisze:dlaczego nikt nie obszedl ograniczen arenowych np w ten sposob?
nie kumam :/ te wszystkie rozpy HE z tego dzialu dostaja taki naklep od szczurow ze szkoda gadac... 2 scrolle to mus1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Channeler [10]
Silver Wand [10]
Seer [30]
1 Mage @ 145 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Channeler [10]
ja rozmyślam nad takimi magami:
Mage II 170
-seer
-channller
Mage I 145
-RoF
-scroll
Mage I 140
-jevel
-channaller
-scroll
a rozpiska do tego jest pare tematów nizej
Dzisiaj grałem dwa razy z WE... z czym innym nie dało rady... z armią z taką ilością oddziałów ta rozpiska sobie nie radzi... Bolce mało użyteczne... zastanawiam się nad pozbyciem się ich, wrzuceniu rydwanu i jednych silverów. wyrzucam wtedy championa z Dragonów. i z maga ze scrollami ściągam jednego, ściągam channelera i daję Ring of Fury... niby bolce mogą ściągać fasty i mocniejsze rzeczy... ale fasty mogę straszyć rydwanami, od silverów się odbiją... sam nie wiem... a Arena coraz bliżej. co myślicie o takich zmianach?
2 magow i reszte punktow wpakować w oddziały, ja inaczej nie widzę hajów na te punkty.
ja bym dał 2 magów 2 lv do tego commandera do klepy w silwerach jeden mag z 2 scrolami drugi z RoF i dodatkowym czarem oraz BoS w WL albo SM(jak weźmiesz SM to i 2orły) do tego 2 rydwany .
Ale to moja taka propozycja. Osobiśce gram na comanderze i mi się sprawdza , trzyma serduszko i jest rzeźnicki z savem na 2+ i wardem na 5+ siłą 5 z halabardy i koniku
Ale to moja taka propozycja. Osobiśce gram na comanderze i mi się sprawdza , trzyma serduszko i jest rzeźnicki z savem na 2+ i wardem na 5+ siłą 5 z halabardy i koniku
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
Ale wtedy czegoś mi zawsze w tych bohaterach brakuje:P Biorę dwóch magów, bez trzeciego bohatera i wtedy wchodzi mi brakująca piątka silverów... Ale jak już mówiłem... wtedy brakuje mi czegoś w bohaterach...Młody pisze:2 magow i reszte punktow wpakować w oddziały, ja inaczej nie widzę hajów na te punkty.
Jak commandera to tylko z RoF... on do klepania się nie nadaje, jest tylko minimalnie lepszy od championa. Niech nosi bounda i daje Ld...Elgrond pisze:ja bym dał 2 magów 2 lv do tego commandera do klepy w silwerach jeden mag z 2 scrolami drugi z RoF i dodatkowym czarem oraz BoS w WL albo SM(jak weźmiesz SM to i 2orły) do tego 2 rydwany .
Przy dwóch magach masz 3 kawalerie, 4 rydwany i 2 bolce.
To już prezentuje jakąs siłe uderzeniową, a ld ci nie jest zbyt potrzebne, w sumie przyda się tylko na armie z fearem.
To już prezentuje jakąs siłe uderzeniową, a ld ci nie jest zbyt potrzebne, w sumie przyda się tylko na armie z fearem.