Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
Ld załogi, siła załogi. Snajperki dobrze działają na maszyny, no oprócz tej na T, chyba że rozpaczliwie dla głupoty.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Czy sztandar beastmenów dający +1 do Siły ma wpływ na działanie dwellersów ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Up, dziś znowu nie wiedzieliśmy jak to działa. Proszę o wytłumaczenie.WojtuśŚ pisze:Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Dodatkowe pytanie.
Może magowie mogą normalnie rzucać czary będąc w jednostce, a jedynie jednostki same z siebie rzucające czary (jak pinki) muszą testować siłę?
Wszędzie jest napisane "unit". Chociaż FAQ rozszerza działanie na wychodzące char'y.
Może magowie mogą normalnie rzucać czary będąc w jednostce, a jedynie jednostki same z siebie rzucające czary (jak pinki) muszą testować siłę?
Wszędzie jest napisane "unit". Chociaż FAQ rozszerza działanie na wychodzące char'y.
Life's a game with save and load features disabled.
1 / fazę.WojtuśŚ pisze:Up, dziś znowu nie wiedzieliśmy jak to działa. Proszę o wytłumaczenie.WojtuśŚ pisze:Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
Nie. Magowie też testują.FAZIK pisze:Dodatkowe pytanie.
Może magowie mogą normalnie rzucać czary będąc w jednostce, a jedynie jednostki same z siebie rzucające czary (jak pinki) muszą testować siłę?
Wszędzie jest napisane "unit". Chociaż FAQ rozszerza działanie na wychodzące char'y.
Źródło: podręcznik, opis siatki, FAQ GW, Uściślenia sędziowskie.
pozdrawiam
Furion
Słuchajcie mieliśmy z kolegą taką sytuację: on rzucił 2 poziomową czarodziejką 5 czar z magii śmierci (-3 do LD) "pozostający w grze" na mój oddział. Rzecz w tym że miał też przy tej okazji miscasta i wynik w tabelce 12 (zmniejszenie o D3 poziomu czarodzieja) i zmniejszył poziom o 2 (czyli na zero). Czy w tej sytuacji czar pozostaje w grze i należy go normalnie rozproszyć w następnej turze, czy też on kończy się od razu? W księdze zasad nie ma podanej tej sytuacji, proszę o pomoc, z góry dzięki 

podaj info dlaczego czar ma zostac?:-) albo dajcie mi tu kutwa jakas tega glowe z ls. poraz kolejny spotkam sie z sytuacja (jezeli masz racje) ze sedziowanie polega na przeforsowaniu swojego zdania i nawet LS nie wie o czym mowi.


jakby z miscasta sie wysadzil to czar spada
ale tam nie ma napisanego nic o traceniu poziomow

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A