Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Wojtuś »

Ld załogi, siła załogi. Snajperki dobrze działają na maszyny, no oprócz tej na T, chyba że rozpaczliwie dla głupoty.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Czy sztandar beastmenów dający +1 do Siły ma wpływ na działanie dwellersów ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Wydaje mi się iż +1S działa na Dwellers'ów.

Mógłbyś dla pewności podać wording Beast Banner'a?
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

WojtuśŚ pisze:Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
Up, dziś znowu nie wiedzieliśmy jak to działa. Proszę o wytłumaczenie.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Dodatkowe pytanie.
Może magowie mogą normalnie rzucać czary będąc w jednostce, a jedynie jednostki same z siebie rzucające czary (jak pinki) muszą testować siłę?
Wszędzie jest napisane "unit". Chociaż FAQ rozszerza działanie na wychodzące char'y.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

WojtuśŚ pisze:
WojtuśŚ pisze:Jak jest z ta siatką? Mag rzuca za każdy czat, który chce rzucić, czy za fazę magii? Wdg mnie za każdy czar, bo w ruchu może ruszyć parę razy-swift i ruch.
Up, dziś znowu nie wiedzieliśmy jak to działa. Proszę o wytłumaczenie.
1 / fazę.
FAZIK pisze:Dodatkowe pytanie.
Może magowie mogą normalnie rzucać czary będąc w jednostce, a jedynie jednostki same z siebie rzucające czary (jak pinki) muszą testować siłę?
Wszędzie jest napisane "unit". Chociaż FAQ rozszerza działanie na wychodzące char'y.
Nie. Magowie też testują.

Źródło: podręcznik, opis siatki, FAQ GW, Uściślenia sędziowskie.

pozdrawiam
Furion

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

To jeśli jest dwóch magów w jednostce i pierwszy obleje test siły, to czy drugi może próbować czarować (oczywiście po zdaniu testu siły) ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak. Kazdy mag rzuca osobno.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Savage Beast of Horros rzucone na herosa na koniu: czy daje +3A i +3S również dla konia? Czyli w efekcie +6A z +3S?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie. dziala tylko na hero.

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Czy casket od TK musi się zwracać w fazie ruchu w strone przeciwnika ponieważ posiada czary direct damage, czy widzi dookoła i nie działa zasada że musi być w strefie przedniej.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Dobre pytanie :). Odpowiem wymijająco bo nie mam tych zasad ;).
Jeśli nic w opisie CoS nie wskazuje na specjalne zasady rzucania czarów to zgodnie z RB musi mieć cel czaru w forward arc.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Eledrin
Wałkarz
Posty: 97
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eledrin »

Słuchajcie mieliśmy z kolegą taką sytuację: on rzucił 2 poziomową czarodziejką 5 czar z magii śmierci (-3 do LD) "pozostający w grze" na mój oddział. Rzecz w tym że miał też przy tej okazji miscasta i wynik w tabelce 12 (zmniejszenie o D3 poziomu czarodzieja) i zmniejszył poziom o 2 (czyli na zero). Czy w tej sytuacji czar pozostaje w grze i należy go normalnie rozproszyć w następnej turze, czy też on kończy się od razu? W księdze zasad nie ma podanej tej sytuacji, proszę o pomoc, z góry dzięki :wink:

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

czar pozostaje w grze
Obrazek

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5113
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

myslisz sie rybka.czarodziej nie ma tego czaru czyli czar nie dziala.tak mi zasedziowano na bazyliszku w tej samej sytuacji.
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

źle Ci zasądziowano gąsko;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5113
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

podaj info dlaczego czar ma zostac?:-) albo dajcie mi tu kutwa jakas tega glowe z ls. poraz kolejny spotkam sie z sytuacja (jezeli masz racje) ze sedziowanie polega na przeforsowaniu swojego zdania i nawet LS nie wie o czym mowi.
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

info masz w rule booku

przy czarach typu RiP jest dokładnie opisane, kiedy przestają działać.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

jakby z miscasta sie wysadzil to czar spada :) ale tam nie ma napisanego nic o traceniu poziomow
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ