Wczoraj rozegrałem bitwę na takim czymś...
Niepotrzebnie wybrałem na Horrorach czary "5" i "6" na dodatek 2 razy czar nie wszedł a "5" gdzieś leciała w las :/ bez sensu czar.
Herald of Nurgle @ 220.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Nurgle; Greater Locus of Fecundity
Greater Gift [50.0]
Herald of Tzeentch @ 225.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal; Battle Standard; Exalted Locus of Conjuration
Lesser Gift [25.0]
30 Plaguebearers of Nurgle @ 435.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
Plagueridden @ [10.0] Pts
21 Plaguebearers of Nurgle @ 308.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
Plagueridden @ [10.0] Pts
15 Pink Horrors of Tzeentch @ 240.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]
Iridescent Horror @ [10.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician
Iridescent Horror @ [10.0] Pts
6 Beasts of Nurgle @ 360.0 Pts
4 Plague Drones of Nurgle @ 320.0 Pts
Standard; Musician; Death's Heads; Venom Sting
4 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 88
Total Army Cost: 2393
Na heraldzie teczy mialem z metalu 0 i 2 tez nic nie udalo mi sie wyczarować w rezultacie wyparował po Ifce w 4 turze.
Herald nurgla jedynie sobie i dla unitu +1T wyczarował dwa razy
Z 4 chanelingow jedynie raz udało się wyturlać "6" na cała bitwę.
Muchy przetrwały ale też nic nie zdziałały, ostatni raz będę brał dla nich strzelanie ogólnie fajny unit ale czy nie było by lepiej zamiast nich wystawić 6 flamerów?
Bestie są przekozackie posypały się tylko z CR bo przeciwnik miał w unicie więcej rank baner i bsb przegrywałem o 2-3 i sypałem się powoli od 2 do 5 tury
2 Klocki Plagusow przetrwały do końca gry 2 unity horrokow padly w CC.
Skull canon może i fajny ale nic też nie zdziałał w rezultacie w 4 turze zostala mu 1 rana bo wczesniej dostł jakims czarem....