LORD:
Supreme Sorceress - 360
General; Magic Level 4; Lore of Metal;
Lifetaker; Sacrificial Dagger; Talisman of Preservation
HEROES:
Master on pegasus - 190
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield;
Dawnstone; Dragonhelm; Sword of Might;
Master on pegasus - 215
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard;
Soulrender; Pendant of Khaeleth;
Sorceress - 150
Magic Level 1; Lore of Shadow;
Dispel Scroll; The Guiding Eye;
CORE:
5 x Harpies - 55
5 x Harpies - 55
5 x Dark Riders - 85
Spear; Light Armour;
5 x Dark Riders - 85
Spear; Light Armour;
35 x Dark Elf Warriors - 240
Spear; Light Armour; Standard; Musician; Lordling;
Standard of Discipline;
18 x Dark Elf Repeater Crossbowmen - 190
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician; Guardmaster;
SPECIAL:
Cold One Chariot - 100
Cold One Chariot - 100
Cold One Chariot - 100
RARE:
War Hydra - 175
3 x Reaper Bolt Thrower - 300
Models in Army: 89
Total Army Cost: 2400
Tj. Roster na grę z kontry. Tzn. stoję, strzelam i przetapiam/zamieniam w złoto idące do mnie jednostki.
Mam do Was kilka pytań:
1) Czy Methal na dużym magu, to dobry pomysł?
Przy założeniu, że chcę niszczyć oddziały, które do mnie idą.
A może wziąć death? Tylko martwi mnie mały zasięg czarów.
2) Czy bohater z dragonhelm jest dobrze złożony?
DE ETC - Defence.
Pendant musi miec odporność na flamingi, a kowboj połowienie siły
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Nie musi. 1+ save w hth często jest bardziej użyteczny.a kowboj połowienie siły
Jak nie? Pierwsza snajperka powinna pójść w małego maga ze scrollem. Wpuścisz? Czy będziesz zużywał co turę wszystkie dd na jej rozpraszanie?Ten oddział nie cieszy się jakimś wielkim zainteresowaniem przeciwników i nie rzucają w niego czarów. Wolę, aby mój generał miał jednak ochronę przed ostrzałem lub walką wręcz.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Bardziej od tego, jaką rolę dla tego pegaza widzimy. Albo ma polować na skirmish, śmietnik i maszynki, albo ma walczyć z monsterami, MC i MI. Ja potrzebuję kontry na MC i MI, więc wolę 1+ save i dwurak.To juz zalezy od paringu.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Mały mag jest w kuszach a często za jakąś górką na krańcu stołu. Bo do rzucenia miasma nie potrzebuję widzieć przeciwnika do tego ten czar jest tani i ma spory zasięg.Durin pisze:ytuj:
Ten oddział nie cieszy się jakimś wielkim zainteresowaniem przeciwników i nie rzucają w niego czarów. Wolę, aby mój generał miał jednak ochronę przed ostrzałem lub walką wręcz.
Jak nie? Pierwsza snajperka powinna pójść w małego maga ze scrollem. Wpuścisz? Czy będziesz zużywał co turę wszystkie dd na jej rozpraszanie?
Metal na dużym magu to nieporozumienie, tak jak shadow na pierwszo poziomowym, - lory bym zamienił. Shadow a bardziej wither jest must have jak masz dużo kusz, i zamierzasz coś przemielić. A metal się przyda na cele z którymi kusze sobie nie radzą.