Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Tak, must confer ale to nie jest must use.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Oczywiście zgadzam się że to nie jest must use. Bo nikt Ci nie każe korzystać z umiejętności inżyniera Master of Ballistics
Ale jeśli korzystasz to musisz korzystać w pełni. Z przerzutu, oraz z BSa. Nie możesz tylko z połowy. To własnie jest wyraźnie zaznaczone w odpowiedzi: "Must confer both"
Zgłoście to do sędziów, zobaczymy co oni powiedzą na ten temat.
Albo grajcie tak dalej dopóki na masterze albo innym turnieju okaże się że wałujecie
Ale jeśli korzystasz to musisz korzystać w pełni. Z przerzutu, oraz z BSa. Nie możesz tylko z połowy. To własnie jest wyraźnie zaznaczone w odpowiedzi: "Must confer both"
Zgłoście to do sędziów, zobaczymy co oni powiedzą na ten temat.
Albo grajcie tak dalej dopóki na masterze albo innym turnieju okaże się że wałujecie
jest powiedziane jak na Bobie będę sędziować więc o co chodzi?
Karli pisze:
Druga sprawa: odnośnie inżyniera to gramy tak jak zawsze graliśmy, czyli maszyna może ale nie musi używać re-rolla artyleryjki jeśli nie chce.
Jak AR zakończy wszystkie swoje głosowania, czyli nie wiadomo kiedy.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Zawsze jest taka możliwość, ale jako że przy emp brakuje dopisku WIP to podejrzewam że w drafcie 3 będzie to wyglądało tak jak wygląda. Inna sprawa to czy będzie to ostateczny draft, bo takie słuchy chodzą, ale nigdy nic nie wiadomo.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Obie opcje mają S4 ale kusza ma 30" a handgun 24" ale za to -2 Svmalfoj pisze:bodajże kusze maja lepszy zasięg o 6" a handguny sile wieksza o 1
Kolejne pytanie: coś nie widzę w rozpiskach 8ed Flagellantów, tak bardzo ta jednostka straciła w obecnej edycji?
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Flagellanci bardzo często pojawiali się w rozpiskach 8 ed., ale za czasów kiedy to jeszcze empire nie miało nowego army booka, który to mocno ich osłabił pod paroma względami.. Zacznijmy od jedynego pozytywa - ich weapon skill wzrósł o 1 (tyle wygrać), jednakże zestawiając to z podwyżką kosztów punktowych nie jest dobrze - ich koszt wzrósł o 2 pkt (z 10 pkt na 12 pkt). Po drugie, obecnie nie mają już zasady, że nigdy nie tracą Frenzy. Po trzecie, zasady poświęcania są bardziej losowe - kiedyś miałeś pewność że przynajmniej 1 flagus zostanie poświęcony i dostaniesz buffa, a obecnie tej pewności nie masz. Ponadto, co jest także bardzo mocno odczuwalne, dawniej jak brało się kapłana bitewnego, to biczownicy stawiali się slotem core z rare (więc de facto zawsze się ich miało jako core), teraz są po prostu special..kufel007 pisze:Kolejne pytanie: coś nie widzę w rozpiskach 8ed Flagellantów, tak bardzo ta jednostka straciła w obecnej edycji?
Szkoda, bo modele mają bardzo ładne, z masą niezwykle klimatycznych bitsów i dużymi możliwościami konwersji.