Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: PiotrB »

potrzeba wyprodukowania nowej rozpy w związku z zapowiedzianymi kolejnymi cięciami sprawia że zgrzytając zębami siadam do kompa i myślę :evil: ...i takie coś wymyśliłem...

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 238.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Power Stone [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 154.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]


7 Knights of the Inner Circle @ 210.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

9 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [10.0] Pts

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

6 Demigryph Knights @ 358.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

5 Reiksguard Knights @ 155.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Reikscaptain @ [10.0] Pts

5 Outriders @ 115.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
1 Outrider Champion @ [10.0] Pts
Repeater Handgun

Models in Army: 57

zadałem sobie pytanie co jest najlepsze w mojej armii.. Demisie - wiadomo (ale dostępnych tylko 8- kto to kurna wymyślił?) działa - must have 2 - Mistrz Czołgosław -...
Do tego uzupełnienie w postaci 3 pancernych oddziałów w tym jeden ze stubbornen i jeden oddział do trzymania magów... muszę przyznać że nie mam pomysłu na bsb....łuki jako odginaczki...
Generalnie pomysł na grę jest taki że .... nie walczę :)... jestem w stanie robić schodki z tych łuków i kawy... demisie i czołg na kontrę jak przeciwnik podejdzie blisko magów...Napierdzielam na dystans z hevena - podejdzie bliżej to Death :)... nigdy tak nie grałem ale widzę potencjał :)...
Na deser Oytriderzy bo to jest 6 hitów S4 AP co turę ....śmieci powinny ginąć łatwo i przyjejemnie

Co o tym myślicie? To trochę nowe myślenie o imperium... nie wiem czy słuszne. Ale coś trzeba robić :(
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

mały mag metalu z sig spellem może srogo zaboleć

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nie widzę tego. Śmieci jeśli będą chciały szarżować na outridersów to albo zajadą ich z flanki albo wyszarżują z jakiegoś lasu/ruin/obeliska/zza pleców swoich i gówno zestrzelisz.

Death w imperium to raczej słaby lore. Niski Ld plus niezbyt ofensywny charakter armii, brak strzelania powodującego konkretną panikę, wrażliwy mag i niska inicjatywa oznacza ze nie wykorzystujemy w pelni potencjału tego lora, bo i ciężko coś zesnajpować z sygnaturki, jak rzucisz d&D to nie ma specjalnie później tego czym spanikować, jak podjedziesz na te 24 cale magiem to potem bardzo szybko trzeba uciekać bo nasz mag absolutnie nie może wejść do hth (nie to co beastmeński, woc lub doc...). Puszczanie słonka też jest ryzykowne, bo kilka razy na turnieju poora Ci swoich dość mocno.

Wywaliłbym outridersów i 4lvl death. Wstawił 2xhellblaster i inżynierów. Zresztą wiesz :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

Co do Outriderów, zamień ich na pistolierów z czempionem z repeterem i muzykiem, dzięki zasadom specjalnym masz gości z 16' ruchu i zawsze strzelających na 5+/czemp4+, ogarniają śmiecie, mają Vanguarda, czasem blokuja marsz na ważnym przeciwniku, są warci rozważenia.
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Death jest gamebrejkerem- ld8 głowy nie urywa ale po najnowszysm faqu spokojnie wyciągasz pomniejszych herosów ze snajperki na ld...
Oczywiście jest ryzyko bo musisz wejść w 24 cale - jednak moje doświadczenie uczy że przeciwnik raczej nie stoi w miejscu i przeważnie sam do mnie przychodzi... Poza tym mam mam Heaven które będzie walczyć od 1 tury... Moim zdaniem magowi Imperium są bardzo tani i tu należy upatrywać siły tej armii.
Co do helek - Karol nie wiem czy będziesz zadowolony. Ja długo tym grałem i wiem dokładnie jak to działa. Przeciwnicy niestety też już to wiedzą...
Na armii mam Ld9 + muzycy wszędzie... jakieś wielkiej tragedii nie powinno być z tymi panikami i zbieraniem...
Co do outriderów może i racja - dlatego zmiana:

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 238.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Power Stone [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 113.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

7 Knights of the Inner Circle @ 210.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

9 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow

1 Marksman @ [10.0] Pts

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

6 Demigryph Knights @ 358.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph


1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts


4 Reiksguard Knights @ 155.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Reikscaptain @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts

4 Reiksguard Knights @ 155.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Reikscaptain @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 57


Total Army Cost: 2397.0

Rozważam też Shadow/Heaven
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2990
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Karli pisze:Wywaliłbym outridersów i 4lvl death. Wstawił 2xhellblaster i inżynierów. Zresztą wiesz :)
Ale przy dwóch działach i czołgu nie możesz mieć helki :wink: Ostatnio na AR przeczytałem, że czołg liczy się za dwie maszyny bo nawala z dwóch templatów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Voodoo pisze: Ostatnio na AR przeczytałem, że czołg liczy się za dwie maszyny bo nawala z dwóch templatów.
niebardzo. tak samo jak smok wochowy lub smok de z jajkiem nie liczy sie jako 2 templatki to czolg sie liczy jako 1 do limitu maszyn/templatek.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

jak mam czołg i 2 działa to mogę mieć jedna Helką i ewentualnie inżyniera ale rozumiem że Karol mówi o układzie 1 działo,czołg i 2 helki... grałem tak i przez jakiś czas było ok ale helki jest łatwo zdjąć i łatwo jest się zasłonić - a teraz na dokładkę zmieniły się mapki... mnie nie wydaje się żeby miały przyszłość. Ale oczywiście jest to kwestia skilla...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Słaba opcja Piotrek trochę -> trzymanie 2 magów lordów i Bsb w oddziale 7 kawalerzystów, 3 siądzie i nagle magowie łykają każdą armate/katapultę na ryj. Wiadomo jest sporo Direct Damage/Hex czarów w lorach heaven i death, ale imo nie zawsze będziesz mógł ich ustawić komfortowo poza widokiem. Fajnie moga działać Reiksguardzi w tyczkach :mrgreen: :wink:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

hmm.... to może dam piechotę i bsb z dyscypliną? ..

1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 225.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Power Stone [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


21 Crossbowmen @ 278.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [10.0] Pts

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Great Cannon @ 120.0 Pts


1 Great Cannon @ 120.0 Pts


6 Demigryph Knights @ 358.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph


4 Reiksguard Knights @ 155.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Reikscaptain @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts

4 Reiksguard Knights @ 155.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Reikscaptain @ [10.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 67


Total Army Cost: 2399.0
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

PiotrB pisze: zadałem sobie pytanie co jest najlepsze w mojej armii.. Demisie - wiadomo (ale dostępnych tylko 8- kto to kurna wymyślił?)
To nie byłoby złe ograniczenie, gdyby sloty na miśki nie zabierały slotów na działa. Niestety wiemy już, że comp score układają ludzie którzy robią cięcia dla samych cięć, więc wyszło jak wyszło.

A wracając do tematu. Ja też powolutku próbuję kombinować rozpę z jednym lordem czarującym. Na razie do przetestowania taka rozpa, toporna jak radziecki MIG 25:
Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone
Dispel Scroll

1 Captain of the Empire @ 122.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield
Dragonbane Gem
Warrior Bane

1 Captain of the Empire @ 158.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm
Dawnstone
Biting Blade

13 Knightly Orders @ 316.0 Pts
FCG

10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]

7 Demigryph Knights @ 441.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Swiftness [15.0]

24 Flagellants @ 288.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

Models in Army: 59


Total Army Cost: 2398.0


Założenie: Heavenka musi wypłoszyć przeciwnika zza zasłony, o którą na nowych stołach nie trudno. Działa zdejmują najgroźniejsze cele. Flagellanci w zależności od okoliczności robią albo za blokera w kresce, albo w hordzie mają siepać odpowiednie cele. Miśki to mój główny oddział z wygarem, czołg wiadomo, pedzio razem z miśkami, a czasem sam na własną rękę.
IC ze sztandarem w linii razem z bsb i magiem w środku, duży klocek rycerstwa będzie robić za drugą obok miśków siłę uderzeniową.

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

jadę na boba z czymś takim co myslicie ?

- Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 143.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Tormentor Sword [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard @ 77.0 Pts
Magic Level 1; Warhorse

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Helm of the Ratslayer [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Warrior Bane [5.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

13 Knights of the Inner Circle @ 395.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

14 Warhorse @ [0.0] Pts

9 Knightly Orders @ 240.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse

1 Preceptor @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

5 Demigryph @ [0.0] Pts

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

5 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

Models in Army: 37


Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Zamiast papy dałbym drugiego pegaza ;]

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

no to nie mam generała modlitw channelingu ale mam pegaza nie podoba mi sie to

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Po wielu różnych eksperymentach wracam praktycznie do rozpy sprzed roku :p hi hi...

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Sceptre of Stability [15.0]

1 * Arch Lector of Sigmar @ 153.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Luckstone [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Warrior Bane [5.0]
Potion of Speed [5.0]

1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Battle Wizard of the Light Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

6 Demigryph Knights @ 358.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

19 Spearmen @ 230.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts

7 Archer Detachment @ [49.0] Pts

8 Archer Detachment @ [56.0] Pts


Models in Army: 59

choć meta intensywnie się zmienia jak i nowe drafty nie pomagają - stwierdzam że tym mi się najlepiej grało jak do tej pory :) czas powrócić na łono imperium ;p musiałem obessać dwa mastery żeby pewne rzeczy zrozumieć.. :mrgreen:


Total Army Cost: 2399.0
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Taka rozpa jest ok. Czemu tylko detki łuków są w takich dziwnych ilościach (7-8)?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

dla dopełnienia corów... ale chyba zrobię 10/5...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Morbrus
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: Morbrus »

Imperium 2.4k euro

1 Arch Lector of Sigmar @ 178.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

1 * Captain of the Empire @ 134.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonbane Gem [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Shrieking Blade [10.0]

1 * Captain of the Empire @ 175.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Biting Blade [10.0]

Swift as the Wind

1 Master Engineer @ 76.0 Pts
Repeater Pistol; Light Armour

1 Warrior Priest of Sigmar @ 117.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]

11 Knights of the Inner Circle @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor

37 Halberdiers @ 305.0 Pts
Standard; Musician

9 Archer Detachment @ [63.0] Pts

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Musician

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Musician

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts


Models in Army: 73

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

A nie lepiej wywalić talisman z arcylektora i wsadzic dawnstone na bsbka a papie dac luckstone ?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Tak na szybko:
Morbrus pisze:1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Light sporo traci jak masz tylko 1 maga, zastanowiłbym się nad zamianą lora na np. heaven.
Morbrus pisze:1 Master Engineer @ 76.0 Pts
Repeater Pistol; Light Armour
Pistolet to zmarnowane 10 pkt, jak wspierasz maszynkę to nie możesz strzelać pistoletem.
Morbrus pisze: 1 Warrior Priest of Sigmar @ 117.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Koleś jest jak dla mnie zbyt drogi jak na swoje możliwości, można na nim spokojnie zaoszczędzić co najmniej 30 pkt.

I jeszcze warto dorzucić dyscyplinę na IC.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ