Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Watpię aby przy koszcie ok. 100punktów miał takie specjalne zasady, że może marszować.
Wydaje mi się że można być spokojnym że będzie latał na 20 cali 

Wisła Kraków.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Wydaje mi się, że można być spokojnym o to, że będzie dokładnie odwrotnie. 

Zobaczymy 
Nie będzie smoków w rarach?

Nie będzie smoków w rarach?
Wisła Kraków.
Panowie, już nie mogę czytać tych Waszych smutów
Kto płacze, że HE stracą na silę, niech się puknie w głowie 
Po pierwsze cory. Jeżeli naprawdę dostaniemy SH i ER w corach, to automatycznie sila naszej armii wzrasta o 25%. Do tego tańsze łuki, zapewne będą po 10pkt, więc będzie można wystawić 2x10 łuków 2x5SH i 2x5 ER, jak dla mnie mega sprawa i olbrzymi skok jakościowy.
Specjale. Koszt WL obniżony do 12-13 pkt w zamian za stratę przerzutu? Cóż, faktycznie nieco ich to oslabia, ale nadal z s6 i biciem po I będą robili swoje. Wciąż pokroją każdą MC lub coś innego z wysokim AS, a to jest ich rola. No i będzie ich więcej, więc będą bardziej odporni na magię i strzelanie.
Jeśli chodzi o te feniksy... cóż, wszystko zależy od statystyk i ceny punktowej. Ale imo jednego czy dwa bedzie można wystawić jako support głównych oddziałów.
Łuczników w rarach nie będę nawet komentował
Rydwan brzmi dla mnie jak big fail. Musiałby mieć bs5 i brak kary za ruch, żeby opłacalo się go wystawiać. Ale i tak, z s5 gówno zrobi.
Podsumowują, WL zostaną nieco osłabieni, ale armia jako całość zyska i to dużo.


Po pierwsze cory. Jeżeli naprawdę dostaniemy SH i ER w corach, to automatycznie sila naszej armii wzrasta o 25%. Do tego tańsze łuki, zapewne będą po 10pkt, więc będzie można wystawić 2x10 łuków 2x5SH i 2x5 ER, jak dla mnie mega sprawa i olbrzymi skok jakościowy.
Specjale. Koszt WL obniżony do 12-13 pkt w zamian za stratę przerzutu? Cóż, faktycznie nieco ich to oslabia, ale nadal z s6 i biciem po I będą robili swoje. Wciąż pokroją każdą MC lub coś innego z wysokim AS, a to jest ich rola. No i będzie ich więcej, więc będą bardziej odporni na magię i strzelanie.
Jeśli chodzi o te feniksy... cóż, wszystko zależy od statystyk i ceny punktowej. Ale imo jednego czy dwa bedzie można wystawić jako support głównych oddziałów.
Łuczników w rarach nie będę nawet komentował

Podsumowują, WL zostaną nieco osłabieni, ale armia jako całość zyska i to dużo.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tak ja pisałem zyska, jeżeli założysz że dostaniemy porównywalne możliwości jeżeli chodzi o magię i antymagię, jak skroją BoS,Annulian Crystal itd to raczej nie zyska. Oczywiście może być tak, że to zachowamy ale tego nie wiemy, więc stwierdzić czy zyska nie można 

- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Rozumiem, że niektórzy już piszą posty do działu "sprzedam". Tylko mam nadzieję, że jakieś fajne okazje będą
A tak już bardziej serio to przestańcie płakusiać bo to słabo wygląda. Ja tam się cieszę na nowe rzeczy obniżki cen niektórych zabawek nowych herosów itd., a że coś pewnie będzie słabsze niż jest teraz - takie życie.

poprawione plotki ze strony http://natfka.blogspot.com :
Oby ten lore attribute się nie spełnił i był źle odczytany. Lepiej brzmiało jak WSv był na jednostce na którą się rzuciło czar. Ciągle niektóre informacje się wykluczają, więc poprostu trzaba czekać;)Magic
2 Signature Spells:
Drain magic, 7+ to cast. Cast on any unit (friend or foe) as an augment/hex within 18". All RiP spells are immediatley dispelled, and the effects of ALL other spells on target unit immediately cease! Boosted to effect all friend/enemy units within 18" on a 14+
Soul Quench, 8+ to cast, 2D6 St4 18" range, 16+ 4D6 St4
Spells:
1. Apotheosis, augment 5+ to cast, target immediately regains a lost wound. boosted 10+ regains +D3 wounds. Target gains fear until next magic phase.
2. Hand of Glory, augment, 5+, 18" range, WS, BS, I, or M (you choose) increased by D3. Boosted 10+ increase all listed characteristics (roll one D3 for all)
Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, o 17:41 przez Semi, łącznie zmieniany 2 razy.
słusznie ktoś tu zauważył że jak będziemy mieć i SH i ER w corach plus tańszych SM i WL i łuczników to w zasadzie HE będą bardziej grywalne niż dzisiaj
oczywiście fajnie by było mieć inne przegięte jednostki ale cóż wtedy prawdopodobnie HE byłyby najbardziej przegięte w całym młotku tak samo faktycznie grałem flufowo bez ograniczeń na duże punkty tak na 4-5 k i faktycznie zmiażdżyłem i imperium i skavenów i bretonię na te punkty heh oczywiście gdzieś tam jakis fart gdzieś tam jakiś błąd przeciwnika nie mniej Teclis jest przejebany 


- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Hexów nie można rzucać na swoje jednostki, augmentów na wrogie. Ale jeśli jest zarówno hexem jak i augmentem to można rzucać na swoje i wrogie. Tylko po to jest ten zapisek.Semi pisze:jaka jest roznica w drainie jesli jest hexem albo augmentem?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No właśnie nie wiadomo, czy to się utrzymuje. Jeśli tak, to działa jak World Dragon, ale jeśli nie, to możesz rozproszyć jakieś czary z siebie/przeciwnika, a potem na ten sam oddział wrzucić buffy/hexy 
Osobiście wolałbym 1 opcję

Osobiście wolałbym 1 opcję

gdzie to wyczytałeś? bo ja w opisie czaru tego nie widzęByqu pisze:Ta, ale powoduje, że nie możesz rzucać nowe czary na dany oddział. A to już jest yummy... Albo i nie, zależy z którego punktu widzenia patrzeć.

ten drain może być miodny na lizaki z lifem, jak jakiś oddział ma ze dwa augmenty, tron i jakiegoś ripa to można za jednym zamachem zdjąć
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
WT???Lore Attribute: Each time a spell is cast, the caster and his unit gain +1 to their ward save (to a maximum of 3+). Models with no ward save gain a 6+

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jeśli to nie będzie na jedną turę, to jest to najlepszy atrybut w grze 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.