Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
EDIT dodałem wszystki Magic itemy i Czary w poprzednim poście.
Modele super!!!!!
Dla tych którzy zastanawiają się na orłami jako feniksami polecam zbierać kasę na oryginalne modele - bo czerwone papugi jako feniksy będą słabo wyglądać
Maiden Guardki mają cycki
Dla tych którzy zastanawiają się na orłami jako feniksami polecam zbierać kasę na oryginalne modele - bo czerwone papugi jako feniksy będą słabo wyglądać
Maiden Guardki mają cycki
Wisła Kraków.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Są takie jakie są
Ale jeżeli casting values będą naprawę niskie to 4lvl Mag z Book of Heoth, będzie mógł je wrzucać masowo z +5 to casta i re-rollem jednej kości.
Ale jeżeli casting values będą naprawę niskie to 4lvl Mag z Book of Heoth, będzie mógł je wrzucać masowo z +5 to casta i re-rollem jednej kości.
Przedmioty takie sobie. Mi sie podoba reaver bow, bo można go dać np championowi. Book of hoeth dużo słabszy z jednej strony, ale z drugiej mag moze rzucac czary z 2 kosci bez stresu - wg mnie super przedmiot. Shield of merywyrm też ok o ile bohater jest w oddziale - bo na smoku sie nie sprawdzi. Banner of world dragon - stardragon z nowymi statami ze stabburnem wymiata. Jak dla mnie obowiązkowy
Zapytam trochę z innej beczki - jakie mamy mieć ostatecznie podstawki pod orły?
Wisła Kraków.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Takie sobie ? W porównaniu do innych booków są mega
- Reaver Bow, Armour of Caledor, Book of Hoeth, Banner of World Dragon, Shield of Mywyrm, Golden Crown, Ambush, fajny bound spell, Gem of Sunfire wszystkie są przydatne. Praktycznie nie przydatne są tylko Cloak of Beards (ale jak Dwrves będą silne w nowym AB to może się będzie opłacać)
nie wiadomo czy nasi championi mogą mieć magic itemy nadal.
- Reaver Bow, Armour of Caledor, Book of Hoeth, Banner of World Dragon, Shield of Mywyrm, Golden Crown, Ambush, fajny bound spell, Gem of Sunfire wszystkie są przydatne. Praktycznie nie przydatne są tylko Cloak of Beards (ale jak Dwrves będą silne w nowym AB to może się będzie opłacać)
nie wiadomo czy nasi championi mogą mieć magic itemy nadal.
Dlatego że elfy są prastarą rasą i mają masę magicznych zabawek
Wisła Kraków.
W sumie to feniksy naprawde wygladaja fajnie, ale pozatym to cos mało jest tych nowych figsow. A booka na pewno bedziecie miec sporo mocniejszego. A Euro to syf, i coraz wiecej turniejow jest bez tego, wiec patrzenie na nowe AB od razu przez pryzmat euro psuje to hobby moim zdaniem. Ale oczywiscie kazdy lubi co innego. Booka na pewno bedziecie miec fajnego wiec i tak Wam zazdroszcze, ze juz za tydzien bedziecie sie nim cieszyc:)
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Frostheart ma S6 6T - unit w b2b kontakcie z nim ma -1S i ASL
Ogniowy - S5,T5, ale ma ten atak co jak przeleci zadaje D6 +D3za każdy rank hitów z S4, i tylko ogniowy ożywa
Oba mają tabelkę zależnie od rzutu na WoM, na 1-2 jakis nerf, 3-4 boost, 5-6 ward na 4+ coś takiego.
Mnie najbardziej ciekawi czy ten czar Walk Between World(Ethereal movement 10''/20'') to popychaczka chyba tak, ale pewnie nie można z niej szarżować. Bo bez sensu żeby dawała ruch unitowi w następnej turze ruchu.
Ogólnie book jest bardzo dobry z tego co wiadomo, nie przegięty ale bardzo dobry. WL i magia dostali po dupie, ale dostajemy sporo fajnych grywalnych i ciekawych rzeczy. Ale oprócz Banner of the World Dragon nie ma jakiś większych przegięć, wręcz przeciwnie wszystko jest dosyć zbalansowane na porządnym levelu.
EDIT : dodałem casting values 7 z 8 czarów.
Ogniowy - S5,T5, ale ma ten atak co jak przeleci zadaje D6 +D3za każdy rank hitów z S4, i tylko ogniowy ożywa
Oba mają tabelkę zależnie od rzutu na WoM, na 1-2 jakis nerf, 3-4 boost, 5-6 ward na 4+ coś takiego.
Mnie najbardziej ciekawi czy ten czar Walk Between World(Ethereal movement 10''/20'') to popychaczka chyba tak, ale pewnie nie można z niej szarżować. Bo bez sensu żeby dawała ruch unitowi w następnej turze ruchu.
Ogólnie book jest bardzo dobry z tego co wiadomo, nie przegięty ale bardzo dobry. WL i magia dostali po dupie, ale dostajemy sporo fajnych grywalnych i ciekawych rzeczy. Ale oprócz Banner of the World Dragon nie ma jakiś większych przegięć, wręcz przeciwnie wszystko jest dosyć zbalansowane na porządnym levelu.
EDIT : dodałem casting values 7 z 8 czarów.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, o 09:13 przez Loremaster, łącznie zmieniany 1 raz.
szkoda tylko tego banner of sorcery:<Loremaster pisze:Frostheart ma S6 6T - unit w b2b kontakcie z nim ma -1S i ASL
Ogniowy - S5,T5, ale ma ten atak co jak przeleci zadaje D6 +D3za każdy rank hitów z S4, i tylko ogniowy ożywa
Oba mają tabelkę zależnie od rzutu na WoM, na 1-2 jakis nerf, 3-4 boost, 5-6 ward na 4+ coś takiego.
Mnie najbardziej ciekawi czy ten czar Walk Between World(Ethereal movement 10''/20'') to popychaczka chyba tak, ale pewnie nie można z niej szarżować. Bo bez sensu żeby dawała ruch unitowi w następnej turze ruchu.
Ogólnie book jest bardzo dobry z tego co wiadomo, nie przegięty ale bardzo dobry. WL i magia dostali po dupie, ale dostajemy sporo fajnych grywalnych i ciekawych rzeczy. Ale oprócz Banner of the World Dragon nie ma jakiś większych przegięć, wręcz przeciwnie wszystko jest dosyć zbalansowane na porządnym levelu.
dokladny opis tej snajperki wiadomy? tylko niszczy item czy tez rane zadaje?
znany zasieg tego pocisku? cos mi sie obilo o elfowe ucho ze tylko 18:<
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Apotehosis
5+ augment 18"
immediately regains 1 wound, 10+ for d3 wounds. Regardless of how many wounds gained, you also gain Fear.
Arcane Unforging
13+, direct damage with 24" single enemy model. Suffers a wound on a dice grear than or equal to unmodified armor save. No AS allowed. Reveal to the caster all magic items, if you have more than one, randomly select one and its destroyed on 2+.
Drain Magic (sig)
cast on 7+
friend or foe within 18"
friendly augment, hex on enemy
all RIP spells affecting the unit are immediately dispelled, and affects of all other spells on the target unit immediately come to an end. Can be all units within 18" for 14+.
Fiery Convocation
Cast on 19+
RIP
Direct damage 24". every unit takes S4 flaming, at the end of every subsequent magic phase, every model suffers S4 flaming.
Hand of Glory 5+
augment 18"
Target's WS, BS, I or M is +d3. You can choose all for 10+.
Shield of Saphery (lore attribute)
Each time a spell is succesfully cast, the caster and his unit immediately gain +1 to their ward save to max of 3. If you don't have one, 6+. Stacks.
Soul Quench (sig)
cast on 8+
magical missile, 18", 2d6 s4 hits, or 4d6 s4 hits, 16+
Tempest 12+
direct damage. large round template within 30" of wiz, scatters d6. All models hit suffer s3 hits (models flying is s4). If a model suffers any unsaved wounds, it suffers -1 to all hit both shooting and cc. Those that do not use BS needs a 4+ to fire.
Walk between worlds
cast on 8+
augment, 24+
Gain Ethereal and can immediately move to 10" as if it were remaining moves sub-phase.
Can make it go 20" + Ethereal on a 16"
nieststy 18 cali na MM:<
5+ augment 18"
immediately regains 1 wound, 10+ for d3 wounds. Regardless of how many wounds gained, you also gain Fear.
Arcane Unforging
13+, direct damage with 24" single enemy model. Suffers a wound on a dice grear than or equal to unmodified armor save. No AS allowed. Reveal to the caster all magic items, if you have more than one, randomly select one and its destroyed on 2+.
Drain Magic (sig)
cast on 7+
friend or foe within 18"
friendly augment, hex on enemy
all RIP spells affecting the unit are immediately dispelled, and affects of all other spells on the target unit immediately come to an end. Can be all units within 18" for 14+.
Fiery Convocation
Cast on 19+
RIP
Direct damage 24". every unit takes S4 flaming, at the end of every subsequent magic phase, every model suffers S4 flaming.
Hand of Glory 5+
augment 18"
Target's WS, BS, I or M is +d3. You can choose all for 10+.
Shield of Saphery (lore attribute)
Each time a spell is succesfully cast, the caster and his unit immediately gain +1 to their ward save to max of 3. If you don't have one, 6+. Stacks.
Soul Quench (sig)
cast on 8+
magical missile, 18", 2d6 s4 hits, or 4d6 s4 hits, 16+
Tempest 12+
direct damage. large round template within 30" of wiz, scatters d6. All models hit suffer s3 hits (models flying is s4). If a model suffers any unsaved wounds, it suffers -1 to all hit both shooting and cc. Those that do not use BS needs a 4+ to fire.
Walk between worlds
cast on 8+
augment, 24+
Gain Ethereal and can immediately move to 10" as if it were remaining moves sub-phase.
Can make it go 20" + Ethereal on a 16"
nieststy 18 cali na MM:<
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Chodzi o to, że działa jak snajperka czyli noLOS, tak to jest damage spell, działa jak czar z metalu czyli D6 albo 2D6 hitów na 2+ niszczy losowy item w unicie.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
to teraz pytanie jak działa attribute czy dostaje warda na zawsze czy tylko na turę.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Straszliwie płaskie są. Wyglądają jak Kolorowy Latawiec dla Dzieci, szczególnie z tymi wielgaśnymi płatkami śnieguturek pisze:naprawdę niektórym nie podobają się te feniksy ??
Muszę je zobaczyć na żywo. Wtedy może mi się spodobają, bo jeśli o zdjęcia chodzi to żałosne są