Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Stubborna, hatea i warda na 3+
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Narzekają bo to nadal to demigryfy czy działo z demonów. A przedewszystkim dlatego że będą obowiązkowe w rozpiskach a ich modele i powiedzmy klimat są bardzo cienkie i porównać je można pod tym względem do kosmicznych małp w goglach strzelajacych z dział laserowych w formie obrączek na palcach w Grey Knihgtach
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Człowieku,, ale żeś przywalił... może powinieneś poezję zacząć pisać ?
Akurat Feniks jest całkiem spoko opcją, szczególnie do wsparcia czegokolwiek, ale też poradzi sobie z zatrzymaniem monsterów czy jakiś MC. Po prostu jak na dłoni widać , że HE to będzie armia która będzie wymagała bardzo umiejętnego łączenia poszczególnych unitów, czarów itd. Nie ma takiej jednostki, która sama z siebie wciągałaby wszystko.
A co do Sisters of Avelorn, to ja bym na dwa oddziały się nie decydował, dużo więcej rozwiązań daje opcja 10 laseczek (albo 2x5) + 2Rbt a koszt jest taki sam.
Akurat Feniks jest całkiem spoko opcją, szczególnie do wsparcia czegokolwiek, ale też poradzi sobie z zatrzymaniem monsterów czy jakiś MC. Po prostu jak na dłoni widać , że HE to będzie armia która będzie wymagała bardzo umiejętnego łączenia poszczególnych unitów, czarów itd. Nie ma takiej jednostki, która sama z siebie wciągałaby wszystko.
A co do Sisters of Avelorn, to ja bym na dwa oddziały się nie decydował, dużo więcej rozwiązań daje opcja 10 laseczek (albo 2x5) + 2Rbt a koszt jest taki sam.
oj, niec4h10 pisze:na orłach się oszczędzi punkciory.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Jak będą w oddziałach to nie wiem czy się oszczędzi i punkty i kase
Co za malkontenci Feniks będzei dobry, bardzo przydatne zasady specjalne i lot. Poza tym, nie bardzo rozumiem płacz o jebo słabość w cc. Przecież on spokojnie rozklepie hydrę, abomkę i każdego innego monstera! Wszystko trafia go na 4+ lub 5+ a rani go na 6+ lub 5+. O co ten płacz?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Spoko. Feniksy lodowe będzie się po prostu brejkować w CC.
Mimo wszystko myślę, ze będę grał na feniksie - nareszcie doczekaliśmy się monstera za niewygórowany koszt, z fajnymi zasadami specjalnymi, ot poprostu coś nowego i ciekawego
Jak tam koszt punktowy latającego rydwanu?
Jak tam koszt punktowy latającego rydwanu?
Piechota go nie zbreakuje, thunderstomp wyrówna cr. Trzeba będzie uważać w co się pakuje, ale imo jednostka jest dobra.Furion pisze:Spoko. Feniksy lodowe będzie się po prostu brejkować w CC.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
a kto tutaj placze? wez ogarnij cztery litery. opinii juz nie mozna na forum wyrazic? chyba po to jest to forum właśnie...Andrzej pisze:Co za malkontenci Feniks będzei dobry, bardzo przydatne zasady specjalne i lot. Poza tym, nie bardzo rozumiem płacz o jebo słabość w cc. Przecież on spokojnie rozklepie hydrę, abomkę i każdego innego monstera! Wszystko trafia go na 4+ lub 5+ a rani go na 6+ lub 5+. O co ten płacz?
Jesli czujesz w nim moc to zajebiście, ja podchodze do niego sceptycznie. jak wspominał jankiel, nie ma breath weapona, 5 ataków tylko słaby sejw i az 240 punktów. Nie jest złą opcją, ja na pewno tak nie twierdze, ale nie gra sie tylko na abomki i hydry.
ale jesli nie boli Cie fakt ze jak zostaniesz zaszarżowany przez 4 pegazy ze sztandarem i płyniesz(brejkujesz) to chyba nie gramy w to samo...a tego samego o hydrze i abomce juz powiedziec nie moge.
jako pomocnik szarzy jest wspaniały i na pewno na nim bede grał ;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Jest pewna różnica miedzy hydrą i abomką a feniksem. Hydra i abomka nie lata, a to gigantyczna róznica. Fenksa nawet nie da się odgiąć. Zostanę zaszarżowany przez pegazy? Z tego co się orientuję, pegazy mają taką samą prędkośc jak feniks, a więc tylko ode Ciebie zależy, czy wpuścisz sobie w feniksa coś, co może go zbreakować
Oczywiście, że jest słabszy w CC od innych monsterów. Ale to cena, jaką płaci za niesamowitą mobilność.
Oczywiście, że jest słabszy w CC od innych monsterów. Ale to cena, jaką płaci za niesamowitą mobilność.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Porównuję i widzę ld5, T niższy o 1 a w CC niższy o 2, mniej W, mniej WS i zawsze musi być obok generała. Do tego jeden pocisk 2d6 flaming może ją zabić.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 14:13 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Dokładnie! Feniks lata, gdyby był np z movem7 nie byłby wiele wart za te punkty.
Dlatego jest naprawdę w porządku.
Ma naprawdę masę zastosowań i kombinacji. Może z nim skycutery będą mocne? W końcu on daje naszym jednostkom w combacie jakby +1T
@PiotrB
Chimera to taka dość odwrotność feniksa a ją trzeba dość niańczyć generałem.
Wyliczy ktoś ich starcie?
Jak dla mnie feniks wygrywa rzutem na taśme, bo mniej-więcej statystycznie wklepują sobie po 1W (nie licząc żadnych bufów i debufów feniksa).
Dlatego jest naprawdę w porządku.
Ma naprawdę masę zastosowań i kombinacji. Może z nim skycutery będą mocne? W końcu on daje naszym jednostkom w combacie jakby +1T
@PiotrB
Chimera to taka dość odwrotność feniksa a ją trzeba dość niańczyć generałem.
Wyliczy ktoś ich starcie?
Jak dla mnie feniks wygrywa rzutem na taśme, bo mniej-więcej statystycznie wklepują sobie po 1W (nie licząc żadnych bufów i debufów feniksa).
Feniks wbija 0,89 W, a chimera 0,88W co turę. A wystarczy rzucić minimum 1,3 na magię i już feniks wygrywa z automatu. Nie mówiąc co sie dzieje, jak dostanie warda 4+
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Więc tak czy owak jest zwycięzcą i wychodzi z tego na 2W jeszcze, kosztuje 5 mniej daje radę kozak
Wydaje mi się, że przy arcymagu będzie genialny cady z shadowem dla miazmy (nawet gdyby dragon mage był na piechotę). Hand of glory i miasma, któreś wejdzie i będziemy trafiać na 3+ większosć a czasem nas na 5+
@Andrzej
1,3 to inicjatywa w górę, więc chyba mu to wiele nie da od 4+ jest dobrze
Wydaje mi się, że przy arcymagu będzie genialny cady z shadowem dla miazmy (nawet gdyby dragon mage był na piechotę). Hand of glory i miasma, któreś wejdzie i będziemy trafiać na 3+ większosć a czasem nas na 5+
@Andrzej
1,3 to inicjatywa w górę, więc chyba mu to wiele nie da od 4+ jest dobrze