Nowy DoCh 1800 - Liga Rivendell

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowy DoCh 1800 - Liga Rivendell

Post autor: Morog »

1)przecież nurglowiec ma regenke??
2) nie, nie widzę potrzeby dawać BSB który podziała na jeden oddział
3) tu można pomyśleć, choć dodatkowa ochrona przed ognistymi czarami też się przyda\
4) nie
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

regenke przeoczylem,
ward wyzszy na flamingi przyda sie sie praktycznie nigdy w przeciwienstwie do ruchu
co do dwoch unitó, jak nie chcesz miec bsb to jest to lepszy pomysl
bsb przydaje sie do tego zeby horrory lepiej łamały - mialy wyzszy static
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

zostanę przy swoim
każdy w sumie w rozpisce ma co najmniej ognisty pierścień, i będzie z niego walił w oddział z regeneracją
BSB za tęczy niewiele robi, a i sam herold jest miękki i można go łatwo stracić
lepszy w walce herold to tez lepsze łamanie
BSB przydał my się na nurglowcu, ale wtedy tęcza musiała by być dowódcą i patrz wyżej

powergaming typu dzielenie oddziałów czy samych muzyków pozostawiam bez komentarza
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 17:00 przez Morog, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Morog pisze: powergaming typu dzielenie oddziałów czy samych muzyków pozostawiam bez komentarza

:shock:
Release the Przemcio!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Chcesz fluffowej porady? Bierz monokhorne misiek. tez bedzie grało ; ) taka armia te demony ze jak chcesz to wszystko zagra, tylko musi byc spójna koncepcja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

właśnie kminie by zrobić armie tylko na oddziałach tęczy, szkoda tylko że nie mają działa ;)
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

ODPOWIEDZ